Er staat 2 Gb op de schijf, lijkt me meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:18 schreef JortK het volgende:
[..]
En dan koop je het niet voor niets op CD want dan denk je dat je niets hoeft te downloaden
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er staat 2 Gb op de schijf, lijkt me meer dan genoeg.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef Kuukske het volgende:
Het topic raast al richting het einde. Dat is mooi. Waardeloze TT. Echt.
Eh jaquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef Kuukske het volgende:
Het topic raast al richting het einde. Dat is mooi. Waardeloze TT. Echt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 09:49 schreef BrandX het volgende:
wat is het hier stil op de zondagochtend!
verkapt ik-help-kuukske-naar-het-einde-post
Sounds like a good partyquote:Op zondag 15 juli 2007 10:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Jesuswat is het toch geweldig
![]()
hele huis is smerigoveral chips en gras van buiten
moet nog schoonmaken maar 1 ding was zeker
zonder 1 persoon die kotst is een feest niet geslaagd![]()
(gebeurt bij onze feesten minstens wel bij 1 iemand)
dus als er 2 gekotst hebben was het een TOP feest:P
110 euro aan drank en frisdrank + chips erdoorheen
maar het was het zekers te weten waard
it wasquote:
Ach hier stond vanochtend mijn vriendelijek buurman alweer ze nieuwe tuintje te trillen omdat die het opnieuw bestraat heeftquote:
moet ook eens gebeuren hequote:Op zondag 15 juli 2007 10:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach hier stond vanochtend mijn vriendelijek buurman alweer ze nieuwe tuintje te trillen omdat die het opnieuw bestraat heeft
Echt een nerd... vrouw in je bed en niets doenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet ook eens gebeuren he![]()
iik moet nu nog opruimen, geen zin om overal chips weg te plukken nog 2 wken de tijd om op te ruimen![]()
Daarnaast heb ik vannacht niet in me eentje geslapen .Iemand uit leek moest blijven slapen en ze wilde niet op de grond op het matras slapen. Nou dan maar in mijn bed
![]()
voor de rest niks gebeurd , komt nog wel![]()
Nee, tis dat zij niet wilde ik kan tioch niet tegen iemands zin bezig gaan , Daarnaast we waren beide doodop van 8-3 feest gehad lang genoegquote:Op zondag 15 juli 2007 10:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Echt een nerd... vrouw in je bed en niets doen
14.gifquote:Op zondag 15 juli 2007 10:37 schreef cablegunmaster het volgende:
ff kijken of ik die kan vinden:Pvan gisteren zijn er geen gemaakt omdat fototoestel meegenomen was door de ouders...
http://img14.imgspot.com/?u=/u/07/195/05/P1010234.JPGquote:
tis 650 kbquote:Op zondag 15 juli 2007 10:44 schreef BrandX het volgende:
laden duurt wel lang...
Ja en ik hoor de weerman nog zeggen: Het wordt mooi weer zondagquote:Op zondag 15 juli 2007 10:36 schreef BrandX het volgende:
hmmm, hier hoor ik ineens de nodige gedonder, en wordt het in ene donker...
ONWEER!![]()
![]()
![]()
hier is het prachtig weer niks mis meequote:Op zondag 15 juli 2007 10:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja en ik hoor de weerman nog zeggen: Het wordt mooi weer zondag
midden in beeldquote:Op zondag 15 juli 2007 10:48 schreef BrandX het volgende:
ah, die is zichtbaar!
staat de dame in kwestie er op?
naja, wie weet, daarna strak blauwe hemel, stralende zon, 27graden en zulks !quote:Op zondag 15 juli 2007 10:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja en ik hoor de weerman nog zeggen: Het wordt mooi weer zondag:')
niets slecht!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |