quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:19 schreef Kuukske het volgende:
Huisje gaat super. En met mij ook!
Tijd voor koffie met een stroopwafel dacht ik zo.
quote:Opzaterdag 14 juli 2007 18:19schreef Papierversnipperaar het volgende:
[img=578xnull]http://i17.tinypic.com/6fr4xgg.jpg[/img]
Knutsel pruts[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/5xg70c8.jpg[/img]
... en hij zit erin.[afbeelding][afbeelding]
Zekers, de afgelopen twee auto's waren geen voorbeeld van geavanceerde audiotechniek, maar deze gaat weer lekker ouwetwetsch boemen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:58 schreef Kuukske het volgende:
Tof Papier.
ik heb er geen last van iig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik kreeg de hele tijd de vraag van een smiley-site of ik ff een wachtwoord wil invullen. Ben ik de enige?
Ik ook niet, ik denk dat iemand op Fok! daarvan een smiley probeert te misbruiken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:48 schreef BrandX het volgende:
kom daar nooit.
Scheveningenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:47 schreef BrandX het volgende:
Gaat iemand nog iets spannends doen vanavond?
Ik denk het niet. Jij? Nog op mannejacht?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:47 schreef BrandX het volgende:
Gaat iemand nog iets spannends doen vanavond?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:55 schreef JortK het volgende:
Pr0n in de TT^O^
wat is daar te doen dan? woon er tien minuten vandaan.quote:
helaas.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Jij? Nog op mannejacht?[afbeelding]
http://partyflock.nl/party/90955:Bliss_Deluxe_Exclusive.htmlquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:02 schreef BrandX het volgende:
wat is daar te doen dan? woon er tien minuten vandaan.
hmmm, not my kind of party.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef JortK het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/90955:Bliss_Deluxe_Exclusive.html:Y
Ziet er gezellig uit. Is wel ver voor mijquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:03 schreef JortK het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/90955:Bliss_Deluxe_Exclusive.html
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:07 schreef MPG het volgende:
Die TT_O_
Werken:r
Bier_O_
tvpO-)
Laters:W:*
Uitleg: Toffe TT. Ik ben eindelijk klaar met werken en ga nu bier drinken. Morgen hoop ik dit topic terug te vinden
Gelukkig woon ik 15 minuten van Scheveningenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit. Is wel ver voor mij [afbeelding]
Goh! een mede inwoner van het Haagsequote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik 15 minuten van Scheveningen:P
Hier wel iets verder weg hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Goh! een mede inwoner van het Haagse
archipelbuurt hierzo
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Hier wel iets verder weg hoorTegenover de Texaco van de Bezuidenhoutseweg
Jij werkt bij de Billie en Bessiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lol, daar rij ik elke werkdag langs! op weg naar mijn werk op de bordewijklaan (tegenover aegonplein/station mariahoeve).
hahaha, nee, die zitten op het aegonplein. Ik werk in een kantoor in de straat daar recht tegenover, allerlaatste gebouw aan je linkerhand. die rode met dat schuine dak. Ik werk bij de geschillencommissiequote:
Ok komt me bekend voorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
hahaha, nee, die zitten op het aegonplein. Ik werk in een kantoor in de straat daar recht tegenover, allerlaatste gebouw aan je linkerhand. die rode met dat schuine dak. Ik werk bij de geschillencommissie
ik ga altijd naar de vrijheid boven de utrechtse baan. ligt weer meer op mijn routequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ok komt me bekend voor;)
* JortK eet altijd zaterdag nacht nog wat bij Billie en Bessie^O^
Is ook een goede inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ga altijd naar de vrijheid boven de utrechtse baan. ligt weer meer op mijn route
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Is ook een goede inderdaad:Y:Y
Vriend van me heeft daar ooit nog eens 2,5 euro moeten betalen voor een leeg bakkie patat, omdat die een bakkie 'nix' bestelde:')
ook!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Kuukske het volgende:
Het gaat over friet?
waarom niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet echt niet aan eten denken atm:').
Friet is wel Ok trouwensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Kuukske het volgende:
Het gaat over friet?
ah!quote:
zekers!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Friet is wel Ok trouwens![]()
En toch is KFC ook wel lekker zo midden in de nacht
Geen bier meer denk ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:04 schreef BrandX het volgende:
what's up. PV?
En dan koop je het niet voor niets op CD want dan denk je dat je niets hoeft te downloadenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb vanmiddag een spelletje gekocht. Half life 2. En het eerste dat ie wil doen is 20Mb downloaden. En mijn mijn i-net gaat dat wel ff duren
Er staat 2 Gb op de schijf, lijkt me meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:18 schreef JortK het volgende:
[..]
En dan koop je het niet voor niets op CD want dan denk je dat je niets hoeft te downloaden
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er staat 2 Gb op de schijf, lijkt me meer dan genoeg.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef Kuukske het volgende:
Het topic raast al richting het einde. Dat is mooi. Waardeloze TT. Echt.
Eh jaquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef Kuukske het volgende:
Het topic raast al richting het einde. Dat is mooi. Waardeloze TT. Echt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 09:49 schreef BrandX het volgende:
wat is het hier stil op de zondagochtend!
verkapt ik-help-kuukske-naar-het-einde-post
Sounds like a good partyquote:Op zondag 15 juli 2007 10:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Jesuswat is het toch geweldig
![]()
hele huis is smerigoveral chips en gras van buiten
moet nog schoonmaken maar 1 ding was zeker
zonder 1 persoon die kotst is een feest niet geslaagd![]()
(gebeurt bij onze feesten minstens wel bij 1 iemand)
dus als er 2 gekotst hebben was het een TOP feest:P
110 euro aan drank en frisdrank + chips erdoorheen
maar het was het zekers te weten waard
it wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |