doe JD de groetenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga ook zo.
laatmaar, ik las je andere topic:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef Kuukske het volgende:
Waarom.
Goeie morgenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:36 schreef Sander170 het volgende:
Hoi allemaal, slapen jullie soms al.![]()
Feesten allemaal, jeey jeey, boem boem.![]()
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goeie morgendoe ik ook
![]()
counterstrike war met verdachte gasten gehoudenb
ze connecten de hele tijd werden gekickt -_-
op onze server , en vmdlijk omdat ze cheaten (auto cheat programma ) net nieuw::P niemand weet hoet het werkt.
maar ze waren verdacht goed. TE verdacht -_-
juhquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Mooi, feesten hoort erbij, al is het maar om deze ochtend te vieren, het begin ervan.![]()
Ach ik zie wel wat er komt, ik laat alles maar op me af komen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:37 schreef cablegunmaster het volgende:
Sander170 heeft een tendency van laat reageren maarjahij is dan ook wacht
en ik heb geen tijd meer deze laat brak persoon zegt u goeie nacht
en hopelijk zal de krant voer 10 min je wakker houden ^_^
nou op zich is het altijd leuk als iemand wat te zeggen heeft..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ach ik zie wel wat er komt, ik laat alles maar op me af komen.![]()
Ik maak me niet zo gauw druk, ik zit hier lekker dus, met mij gaat het prima.![]()
Wie wat te zeggen heeft die zegt maar wat, zo niet, lekker rustig dan, vind ik ook best.![]()
Klets gerust verder zonder mij, ik ga nu slapen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 05:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou op zich is het altijd leuk als iemand wat te zeggen heeft..
heb 2 train simulators uitgeprobeerd beide baggerhele idee van treinen verkloot
![]()
1tje moet je teveel knoppen gebruiken en die ziet er niet uit![]()
en de ander heb je een soort tafel die je vol moet bouwen en er al helemaal niet uit ziet![]()
Verspilling van me 10 euro![]()
Ach ja moest het ff kwijt![]()
Ja inderdaad, wat de hell, ik hoef toch alleen maar te werkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
Hehe, dan ga je toch gewoon zonder te douchen de straat op
Neeeequote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Tof hè. Nu zou eigenlijk mijn username blauw moeten zijn, en de jouwe zwart.
Hoi Muck!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:22 schreef Muck het volgende:
goeiemorgen:W
goedquote:
Ja lekker! Tis weer weekend, en het tweede weekend achter elkaar dat ik helemaal niets hoefquote:
ik hoef ook echt helemaal niksquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja lekker! Tis weer weekend, en het tweede weekend achter elkaar dat ik helemaal niets hoef
Doe je goed!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik hoef ook echt helemaal niks_O_
lars ligt in groningen en daar ben ik gisteren geweest, dus die is er niet van het weekend, ik ga alleen vanavond uitgebreid koken, verder heb ik echt helemaal niks gepland
heer-lijk*O*
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Wat een weertje buiten. En is dit kuttopic nog niet vol?
![]()
voel me net een huisdierquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben lunsen koffie drinken en ga zo radio kopen, ik ben beetje druk om te Fok!ken. Alles goed met CGM verder?
Vind je dat een leuke hobby? Topic's aan elkaar plakken?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voel me net een huisdier![]()
ja alles is goedals je alle topics aan elkaar plakt heb je een profiel van mij
heb ik gemerkt... met zoek en plak werk.
ja dat kloptquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind je dat een leuke hobby? Topic's aan elkaar plakken?![]()
![]()
Maar je leert sommige mensen best goed kennen in een slowchat. Als je wat langer rondhangt.
Ik ga buitenspelen, toedels!![]()
![]()
op google opgezochtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:12 schreef Toitle het volgende:
S wel origineel, zie je niet veel een cablegunmaster als huisdier.![]()
je meent het nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:24 schreef Toitle het volgende:
haha, voor de zekerheid alle kauwgum hier weggegooid, je weet maar nooit.
Zou daar geen grappen over durven makenquote:
het jongetje paste in een normaal formaatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:35 schreef Toitle het volgende:
[..]
Zou daar geen grappen over durven makenNu moet het wel een heel groot pak kaugum zijn voor ik daar in pas.
![]()
normaal mensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het jongetje paste in een normaal formaateen normaal mens kan dus denk ik ook
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
Jezus. Nog steeds niet dicht?
-postquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
Jezus. Nog steeds niet dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |