--quote:Acteurs improviseren in het Bimhuis. Dit seizoen gaan voor het eerst de vloer op: Gijs Naber, Lies Visschedijk, Sieger Sloot en Tijn Docter. Verder de van vorige afleveringen bekende, maar zeker niet minder enthousiaste: Leopold Witte, Carly Wijs, Mohammed Azaay, Saskia Temmink, Margôt Ros, Jacob Derwig, Gijs Scholten van Aschat, Eva Van der Gucht, Mimoun Oaissa, Hadewych Minis, Pierre Bokma en Peter Blok. Peter de Baan bereidt samen met verschillende tekstschrijvers de opdrachten voor. De acteurs werken vervolgens de scènes uit, onvoorbereid, in het bijzijn van publiek. Tijdens de improvisaties kan De Baan ingrijpen, het spel stilleggen en eventueel nieuwe acteurs inbrengen. De vloer op biedt de kans om te zien hoe doorgewinterde acteurs worden uitgedaagd om op de toppen van hun kunnen te spelen. -Even niet. Met Lies Visschedijk en Gijs Naber. Lies en Gijs zijn getrouwd. Seksueel is het niet 100%. Lies heeft nogal weinig zelfvertrouwen op dat gebied. Bij toeval komt ze erachter dat Gijs sekslijnen belt. Gijs komt van zijn werk en heeft ontzettende zin in Lies. -Verlegen. Met Lies Visschedijk en Mohammed Azaay. Lies is dodelijk verlegen en schrijft zich in voor een cursus die belooft mensen in tien lessen van verlegenheid af te helpen. Mohammed is de cursusleider. -Genezen/Opgegeven. Met Saskia Temmink en Gijs Naber. Gijs en Saskia hebben samen in het ziekenhuis gelegen op de afdeling oncologie met een zeldzame vorm van kanker. Het is nu twee maanden nadat ze zijn ontslagen en ze treffen elkaar weer voor het eerst. In het zwembad waar hun kinderen zwemles hebben. Gijs heeft gehoord dat hij 'schoon' is. Saskia daarentegen is opgegeven. Regie: Peter de Baan.
Daar is dan ook weinig voor nodigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:55 schreef SCH het volgende:
Duizend keer interessanter dan de Lama's!!!
quote:Beste fans,
Goed Nieuws! De spiksplinternieuwe website van De Vloer Op gaat morgenochtend om 08.00 uur on line: www.devloerop.nl.
Je kunt je via de site abonneren op de Nieuwsbrief, zodat je altijd op de hoogte bent van De Vloer Op-nieuwtjes.
Zoals interviews met de acteurs en data van nieuwe opnames en tv-uitzendingen.
Nog meer goed nieuws: Morgen (vrijdag 22 juni) beginnen we ook met de tv-uitzendingen. Weliswaar is de eerste uitzending een herhaling (een van de meest opmerkelijke afleveringen van het vorige seizoen), maar vanaf 29 juni dertien vrijdagen lang NIEUWE afleveringen.
Dus: http://www.devloerop.nl en abonneer je op de Nieuwsbrief!
Hartelijke groet,
Annelies de Korver
Annelies de Korver
Afd.Pers en communicatie
Humanistische Omroep
035-6722035
Bent u geïnteresseerd in de Humanistische Omroep en het humanisme, ga dan naar http://www.human.nl.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=1147&md5=ec485b605ea27819991859cb36578f59quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:23 schreef Kickvors het volgende:
Fantastisch programma. Ik mis het alleen altijd.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb alles op DVD, maar heb er nog nooit naar gekeken.
Pierre Bokma is de absolute meesterquote:
Niemand kan aan hem tippen. Briljant inderdaad, die laatste zin. Heb vijf minuten in een deuk gelegen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Pierre Bokma is de absolute meester![]()
juist nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:50 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij is Saskia Temmink in het echt ook zo labiel
En toch wil ik Margot graag terugquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:26 schreef rubbereend het volgende:
alweer afgelopenLies Visschedijk doet het erg goed moet ik zeggen
yep, die was ook leuk. "Ik voel me niet echt serieus genomen" - Ja, dat kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:27 schreef Kickvors het volgende:
Was weer uiterst vermakelijk!
Die laatste sketch was vooral![]()
![]()
Alle sketches met Elise Schaap zijn gebaseerd op hoe lekker ze er wel niet uit ziet. En met die gozer die Sanne heet (WTF? Friezen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:38 schreef femmeChantal het volgende:
Kick: het is nu weer regelmatig op tv. Hier word je vrolijk van! Ook via www (deels) te bekijken: http://www.devloerop.nl/.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |