Gedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:14 schreef Riann het volgende:
haal mij maar weg ben weer begonnen
Dankje met 2 goedkope sloffen uit turkije kan ik het absoluut niet meer maken om in het lijstje te blijven staan hahaquote:
ja ik probeer het nog wel een keer maar nu even niet zoiezo eerst die sloffen oprokenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:18 schreef Bastard het volgende:
Das jammer Riann, maar probeer het daarna gewoon weer!
Na 4 jaarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:37 schreef Berkery het volgende:
Ik stond daar zo mooi, bovenaan de lijst. Haal me maar weer weg.
Na de zomer gaan vriendin en ik het nog een keer proberen
Mijn schoonfam was ook een keer 2 jaar gestopt geweest en waren beide weer tegelijk begonnen vooral omdat ze zoveel aan waren gekomen. Ik was ook aangekomen door het stoppen aan het lullige is dat ik nu niet meer afval door het roken dat ik weer begonnen ben.quote:
Nou dat bedoel ik dus ook, maar er zijn dus ook nog zeer veel dagen dat ik heel nadrukkelijk weet dat ik gerookt heb.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:57 schreef k_i_m het volgende:
Ooooh, ik dacht dat er dagen waren dat je vergat dat je ooit gerookt had.
quote:
Ik snoep veel, terwijl ik eerder nooit snoepte.. nu iedere avond halve zakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:21 schreef Riann het volgende:
[..]
Mijn schoonfam was ook een keer 2 jaar gestopt geweest en waren beide weer tegelijk begonnen vooral omdat ze zoveel aan waren gekomen. Ik was ook aangekomen door het stoppen aan het lullige is dat ik nu niet meer afval door het roken dat ik weer begonnen ben.
Ja, ik ben er van overtuigt dat dat voor elke verslaving geldt. Op een gegeven moment ben je een (psychische, fysieke) grens gepasseerd waardoor er blijvend iets veranderd is. Daar kan je tegen vechten, en hoe langer je het volhoudt des te makkelijker wordt het denk ik. Maar op de momenten dat je verzwakt staat het om de hoek op je te wachtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:05 schreef Bastard het volgende:
Ja wat dat betreft hadden we er nooit aan moeten beginnen, je bent en blijft altijd een roker... alleen op dit moment rook je niet.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:28 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme, nou heb ik zin in een trekkie.
Ja en niet doen ik dacht dat op een feestje nou ach ja 1 sigaret kan geen kwaad nou een tijdje volgehouden met feestjes en toen tja rookte ik ook weer is eentje als ik bij vriendinnen op bezoek kwam en zo ga je weer de hele week roken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:28 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme, nou heb ik zin in een trekkie.
Alvast een schopje omhoog gedaan in de lijstquote:Op zondag 29 juli 2007 22:19 schreef NieTTus het volgende:
Dinsdag a.s. 4 weken gestopt, zo blij![]()
en het gaat goehoed!!!!!!
Ik denk dat ik er 6 van de 7 dagen in de week nog steeds aan denk (bijna 2 jaar gestopt) en nu in de zomer heb ik het er echt moeilijk mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:57 schreef k_i_m het volgende:
Ooooh, ik dacht dat er dagen waren dat je vergat dat je ooit gerookt had.
Ben je afgevallen omdat je weer begonnen bent met roken??quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:39 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Oke, nu wordt het echt![]()
Maandag 20 augustus stop ik met roken. Ik ben 3 jaar geleden ook gestopt, 14 maanden volgehouden en weer begonnen![]()
Ik ben in het afgelopen half jaar 16 kilo afgevallen en heb nog 16 kilo te gaan. Mijn doel voor de eerste maand is om stabiel te blijven in m'n gewicht. Ik sport 4x per week (en ren na m'n les gelijk naar buiten voor een peuk), dus ik hoop dat dat lukt.
Was het maar waarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ben je afgevallen omdat je weer begonnen bent met roken??
Ik heb het trouwens afgelopen week op vakantie heel moeilijk gehad, ik mistte echt af en toe de gezelligheid van een sigaretje....![]()
Ik heb dat ook. En vaak gaat het me niet eens echt om de smaak van de sigaret, maar vind ik het gewoon gezellig om een sigaretje op te steken. Bij sommige situaties heb je dat....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:28 schreef virl3 het volgende:
Maar ik herken ook wat Swetsenegger zegt, zo heel af en toe heb ik nog steeds een momentje dat ik denk "hmm, zou best lekker zijn een peukje.." Maar dan voldoet even denken aan de nadelen van roken om die gedachte weer heel snel kwijt te zijn..
Ik heb 4 jaar lang 20 peuken per dag gerookt, maar zweten trillen en wazig zien heb ik niet gehad nadat ik gestopt wasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Goed om al die ervaringen te lezen! Ik ga het bijna leuk vinden om te stoppen![]()
Ik zie er enorm tegenop. De vorige keer had ik me voorbereid op een hel en eigenlijk viel het best mee (omdat ik me had voorbereid op het ergste). Ik merk dat ik dat nu weer doe.
Het enige waar ik echt tegenop zie is het zweten, trillen en wazig zien van de eerste dag, valt daar nog iets tegen te doen?
Waarom ben je dan eigenlijk weer begonnen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Goed om al die ervaringen te lezen! Ik ga het bijna leuk vinden om te stoppen![]()
Ik zie er enorm tegenop. De vorige keer had ik me voorbereid op een hel en eigenlijk viel het best mee (omdat ik me had voorbereid op het ergste). Ik merk dat ik dat nu weer doe.
Het enige waar ik echt tegenop zie is het zweten, trillen en wazig zien van de eerste dag, valt daar nog iets tegen te doen?
Drop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Ik heb de eerste dagen helemaal nergens last van gehad. En ook daarna geen last gehad van trillen, zweten, wazig zien ofzo. Althans niet meer dan normaal, op wazig zien na, maar ik ging nogal wat meer drinken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Pas na een jaar begon ik het echt moeilijk te krijgen. Toen er ook nog eens een dierbare vriend overleed, was ik overstag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:43 schreef Koningin het volgende:
[..]
Waarom ben je dan eigenlijk weer begonnen?
Die verschijnselen heb ik ook nooit gehad eigenlijk.....![]()
Ik rook net zoveel als jij, in totaal nu 7 jaar, en de vorige keer had ik die verschijnselen vooral de eerste dag héél erg heftig. En nee, ik ben niet gedoemd om te mislukken. Als ik iets wil dan zal ik het doen ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar lang 20 peuken per dag gerookt, maar zweten trillen en wazig zien heb ik niet gehad nadat ik gestopt was
Trouwens, als je er bij voorbaat tegenop ziet om te stoppen ben je eigenlijk al gedoemd om te mislukken
Ik ben op dieetquote:
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb de eerste dagen helemaal nergens last van gehad. En ook daarna geen last gehad van trillen, zweten, wazig zien ofzo. Althans niet meer dan normaal, op wazig zien na, maar ik ging nogal wat meer drinken.
Dus ja, wazig zien kun je iets aan doen; niet te veel zuipen.
Dat heb ik nou ook, het eerste jaar gaat prima en daarna wordt het alleen maar lastiger.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:34 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Pas na een jaar begon ik het echt moeilijk te krijgen. Toen er ook nog eens een dierbare vriend overleed, was ik overstag.
Ik wil weer in het lijstje, bij de n00bs. 18 augustus 2007 weer begonnen met stoppen. Ik was het al langer van plan, maar toen ik zaterdagochtend bijna een long ophoestte was de beslissing niet zo moelijk meer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:37 schreef Berkery het volgende:
Ik stond daar zo mooi, bovenaan de lijst. Haal me maar weer weg.
Pakje peuken per dag en een blowtje of 2 per dag, plus nog een fles wijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:15 schreef withxhonor het volgende:
1 augustus 2003.. dus net iets meer dan 4 jaar gestopt. ben toen ook maar gelijkt gestopt met alcohol.
maar hoeveel rookten de (gestopte) fok!kers? Ik rookte tot 31juli 03 anderhalf tot twee pakjes op een dag.
Een pakje *20* per dag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:15 schreef withxhonor het volgende:
1 augustus 2003.. dus net iets meer dan 4 jaar gestopt. ben toen ook maar gelijkt gestopt met alcohol.
maar hoeveel rookten de (gestopte) fok!kers? Ik rookte tot 31juli 03 anderhalf tot twee pakjes op een dag.
wow dat is wel heel erg veel ik rook er nu gemiddeld 10 tot 14 sigaretten op een dagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:15 schreef withxhonor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |