als lieke een vent van haar kaliber had willen hebben had ze die wel buiten de kooi gevonden. Zelf stelt deze dame dat zij vanweg Huub DGK in is gekomen. Met andere woorden Lieke valt op een deze dwergmarmot. Wat zegt dat over jouw geweldige Lieke dan? (ik vind haar ook super daar niet van maar Huub vind ik ook een leuke knul)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven ook een paar keer verliefd geweest op vrouwen waarvan ik later dacht; hoe kon ik daar nou op vallen.![]()
Geld heeft hierbij nooit een rol gespeeld, dat heb ik zelf zat verdiend.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Jongens! Aids krijg je niet. Dat wek je op. Vraag maar aan Amanda.
Ergens heb ik het idee dat je dat zelf ook niet eens geloofd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neah !
Ik ben hier om jouw verdwaalde ideeen en gedachten weer op het juiste
spoor te krijgen....het Dennis spoor. Zie nou toch es in dat we hier met
een geboren leider, een supercharmeur, kortom een WINNER te maken hebben !
Door anale sex toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Jongens! Aids krijg je niet. Dat wek je op. Vraag maar aan Amanda.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
oh sorry![]()
Maar niet alle vrouwen zeuren!
![]()
En volgens mij doet het bij haar echt goed zeer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef dgk_fan het volgende:
Ook Mannie zie je af en toe denken............
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik val niet op tieten dus wat moet ik met die info![]()
sommige opmerkingen zijn niet leuk als grap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:52 schreef burtbeej het volgende:
Vooral alles serieus opnemen jongens, goed hoor.
Je bedoelt: "ons een onbegrijpende blik te tonen". (zo zie ik dat dan, maar dat is dus geheel persoonijk)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef dgk_fan het volgende:
Ook Mannie zie je af en toe denken............
[afbeelding]
Nu zal het naar binnen moeten ook jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef STAP01 het volgende:
Ik zie toch wel dat Nada een beetje angstig uit dr ogen kijkt nu met al dat thaise eten
Naja, alsnog liever geen homo's dan wel, tjowquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
sommige opmerkingen zijn niet leuk als grap.
Dennis is hobby-zanger maar zingt een aardig bekkie weg......quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef mspoez het volgende:
Heeft nix zanger-aspiraties? Nivotje Dries R?
Leesblind? Dat was een waarschuwing hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Naja, alsnog liever geen homo's dan wel, tjow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |