Tuuk wel!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
oh sorry![]()
Maar niet alle vrouwen zeuren!
![]()
teiltjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neah !
Ik ben hier om jouw verdwaalde ideeen en gedachten weer op het juiste
spoor te krijgen....het Dennis spoor. Zie nou toch es in dat we hier met
een geboren leider, een supercharmeur, kortom een WINNER te maken hebben !
Lieke heef geen gelijke in dat gesticht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan rijst bij mij de vraag waarom legt lieke het niet aan met een "gelijke" in plaats van met een dwergmarmot??????????????????????
Hij heeft nog nix gepresteerd, hij doet zich voor als de man maar is inwezen zeer kinderlijk. Het enige wat ik van hem zie is: kinderachtige liedjes zingen, om alles heen draaien, zich zelf de hemel in prijzen, veel beloven niks waar maken. En het meest irritant is dat hij zn wenkbrauwen kamt met een natte vinger.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neah !
zijn wij blij met deze informatie................???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:37 schreef DrsH het volgende:
Sorry ik ben net ongesteld geworden, maar Jaap heb ik al enige tijd niet meer gezien is waarschijnlijk bij mijn collega en vertrekt vanavond/ morgenochtend nog.
Zou ik misschien een zwak hebben voor dat mooie lieve heerlijke mens Lieke?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zag de knipoog toch wel?
Die opmerking was net zoiets als dat ik schrijf dat alle blondjes toch dom zijn.
damn, zonde dat je zoiets moet gaan uitleggen
en denkt dat ie geweldig knap is............quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hij heeft nog nix gepresteerd, hij doet zich voor als de man maar is inwezen zeer kinderlijk. Het enige wat ik van hem zie is: kinderachtige liedjes zingen, om alles heen draaien, zich zelf de hemel in prijzen, veel beloven niks waar maken. En het meest irritant is dat hij zn wenkbrauwen kamt met een natte vinger.
ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zag de knipoog toch wel?
Die opmerking was net zoiets als dat ik schrijf dat alle blondjes toch dom zijn.
damn, zonde dat je zoiets moet gaan uitleggen
Maar ze zijn WEL mooi !!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:37 schreef Pavement het volgende:
En het meest irritant is dat hij zn wenkbrauwen kamt met een natte vinger.
Precies!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hij heeft nog nix gepresteerd, hij doet zich voor als de man maar is inwezen zeer kinderlijk. Het enige wat ik van hem zie is: kinderachtige liedjes zingen, om alles heen draaien, zich zelf de hemel in prijzen, veel beloven niks waar maken. En het meest irritant is dat hij zn wenkbrauwen kamt met een natte vinger.
Volgens mij ben jij heel hard met je kop op de keien gevallenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neah !
lieke claimt toch heel verliefd te zijn...? of is het dan toch een golddigger?quote:
nou nou nou, Voor haar innerlijk is ze zelf verantwoordelijk, voor haar uiterlijk niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat verbaasd me niets, met al die lappen vlees en dat naar zwavel riekend addergebroed.
Ben jij toevallig een kloon van peter6000 ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |