Het komt vast wel goedquote:
Als je je verveelt ga je gangquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:07 schreef leonieke het volgende:
En bij het lijstje dan ook direct een link naar het daarbij horende topic![]()
Ow... had niemand anders zich kandidaat gesteld?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:14 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Als je je verveelt ga je gangLoop het oude topic maar eens na hoe veel mensen zich daar al gemeld hebben!!! Er zijn echt veel Fokkers die gaan verhuizen het komende jaar.
![]()
Tis zeker een goed idee, nu nog invullenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow... had niemand anders zich kandidaat gesteld?![]()
Ik dacht, laat ik eens een goed idee aanbrengen
![]()
quote:Verhuurder is niet aansprakelijk voor de schade, veroorzaakt aan de persoon en/ of zaken van de huurder of diens huisgenoten en derden, die zich in het gehuurde bevinden, door storm, vorst, blikseminslag, ernstige sneeuwval, overstromingen, stijging of daling van het grondwaterpeil, natuurrampen, atoomreacties, gewapende conflicten, burgeroorlogen, opstanden, onlusten, molest en andere calamiteiten.
Nee niet echt meer centen over... Ben nu rond aan het shoppen voor een extra baantje voor erbij tijdens de vakantie omdat ik bij mijn huidige baan niet zo gek veel uren extra kan draaien. Zoals 't er nu naar uit ziet houd ik helemaal niks over en kom ik 100 euro te kort zelfs. Ga straks toch maar 's bellen met mijn ouders denk ik. Al doe ik dat liever niet eigenlijk. Wilde 't eigenlijk helemaal op eigen kracht doen. Gelukkig ben ik binnenkort wel jarigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:19 schreef Nanook24 het volgende:
Zwahiel, Eindelijk dan uit die onzekerheid, gefeliciteerd!!!Die borg + huur is wel even een rib uit je lijf maar je krijgt er ook weer een leuk huisje voor terug moet je maar denken.
Hou je nog wel een beetje budget over om nog iets te doen of is het sowieso een huis waar niet al te veel aan hoeft te gebeuren?
Als jullie me missen dan ben ik de laatste Harry Potter aan het lezen.
Gefeliciteerd! Echt super zeg! Gaan jullie echt een gezinnetje zijn!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:59 schreef appelsap het volgende:
Ik kom jullie even melden dat de hypotheek definitief rond is!![]()
![]()
Nu kan de voorpret écht beginnen.
Wat een heerlijk grote tuin zeg!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef appelsap het volgende:
FOTO'S!!
Voorkant
Met de groene deur dus.
Huiskamer
Slaapkamer
Dit is dus het stuk wat aan de huiskamer vast zit. De huiskamer loopt door tot aan het einde van de tafel.
Hier wordt nog een afscheiding gemaakt door er een muur neer te zetten.
Slaapkamer zoontje
Nog een keer slaapkamer zoontje
Badkamer
Tuin
Nog een keer de tuin
De Wc.
Het is maar goed als wij erin komen dat het heeeeeeelemaal opgeknapt is.
Edit: voorkant vergeten.
Sander zegt: vast wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een heerlijk grote tuin zeg!
Ga je ook een eigen topic openen tzt?
ja, hehequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
had overigens de foto van die kamer al gezienmaar ziet er goed uit
![]()
absoluutquote:echt heel netjes allemaal
mag/ga jij nog verven enzo?
Ik WIST dat ik die post moest plaatsen dat we het misschien eerst eens met de mods moesten overleggenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Aaargh! Ik wist dat die exceem ergens vandaan moest komen.![]()
Ik kom hier het woord 'lijstje' tegen!![]()
Ehm...![]()
Dat gaat echt geen doen zijn om dat bij te houden met 'pietje puk die vandaag ene bod heeft gedaan en nog geen reactie en morgen wel en overmorgen weer een tegenbod enzo'.
Dus als iemand een leuke wiki oplossing weet houden wij ons aanbevolen want dat bijhouden is voor ons echt geen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |