Fout.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:17 schreef wyccie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kan me niet beheersen.
Catherine de Neuve.
Heel dom.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:33 schreef qonmann het volgende:
wyccie wil nog even opblijven daarom een moeilijke vraag :-)
Hoewel het dom is dat ik het niet weet.
Klinkt als : El Said ?
Gelukkig heb je maar weinig slaap nodig.. of misschien begin je laterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:34 schreef wyccie het volgende:
Ik moet morgen wel werken, dus het zou leuk zijn als ik zo naar bed ga.
De beginletter mag ook.
Ik slaap in de pauze wel bij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:36 schreef qonmann het volgende:
Gelukkig heb je maar weinig slaap nodig.. of misschien begin je later
Alleen als er 26 opties zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:38 schreef qonmann het volgende:
Ik dacht dat Broer nooit gokte ..weer wat geleerd
je want de 3 letters die ik goed heb hoeven niet één de beginletters te zijnquote:
Ik zal je vertellen dat ze dat niet zijn. Hup. Nog 22 te gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:40 schreef qonmann het volgende:
je want de 3 letters die ik goed heb hoeven niet één de beginletters te zijn![]()
klinkt bekendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:40 schreef qonmann het volgende:
Riad ...
Nam je die 'A' op als een serieuze gok, dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:38 schreef qonmann het volgende:
Ik dacht dat Broer nooit gokte ..weer wat geleerd
Goed genoeg, want Riyad wordt ook wel Riaad of Riad genoemd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:40 schreef qonmann het volgende:
Riad ...
Zeker maar dat gold ook voor Dubaiquote:
Maar natuurlijk, alles wat jij post vat ik serieus opquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:42 schreef broer het volgende:
[..]
Nam je die 'A' op als een serieuze gok, dan?
Gelukkig. Ik zou het maar wát vervelend vinden als mensen mij minder serieus zouden nemen dan ik ben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:44 schreef qonmann het volgende:
Maar natuurlijk, alles wat jij post vat ik serieus op![]()
Kostte moeitequote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed genoeg, want Riyad wordt ook wel Riaad of Riad genoemd.
Slaap welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:45 schreef wyccie het volgende:
Powernaps vlak voor je echt moet opstaan werken nooit zo goed als de powernaps die je houdt ná het werk. Jammer.
Maar nu ga ik dan toch echt. Trusten allemaal
Ja De Ibis !quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:53 schreef hierissiedan het volgende:
ibis
ik denk dat je gelijk hebquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef Cavese075 het volgende:
Good morning,,,,
Al wakker hier,,
antwoord is uiteraard: Willem van Oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |