Droom lekker verder, het feit dat jij niet kunt rijden wil niet zeggen dat anderen die ook slecht rijden "toevallig" slagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:19 schreef SammyD het volgende:
Ik ben drie keer op onzekerheid gezakt! ik leg me erbij neer en zeg ook eigen schuld dikke bult, beter opletten volgende keer en met wat meer vertrouwen in jezelf op de weg rijden. maar het is zekers wel waar dat ze een bepaalde percentage doorlaten en of die nou kunnen rijden blijkt later op de weg wel, verder is mijn zus die het zelf toegeeft dat ze heel slecht heeft gereden die dag toch nog geslaagd, mijn beste vriendin heeft ook zoooo slecht gereden vertelde ze, maar toch geslaagd! dus heeft het niks te maken met je rijgedrag lijkt me toch? of gaan we het nu hebben over goh tja je zus en je vriendin hebben gewoon geluk gehad, nou nee dat is gewoon dikke BULLSHIT, het gaat gewoon om de centen. hoe meer examens mensen afleggen... en die zijn al zo duur.. hoe meer dollar tekens die mensen bij CBR zien. dat examinatoren niet echt bekwaam zijn wisten we al. maar soms ook al weet je rijinstructeur die meerijd dat iets niet klopte nog zegt ie niks want jij moet hem immers ook betalen voor zijn diensten. Verder wens ik iedereen die nog moeten afrijden heel veel succes.
Ik heb beide nog steeds :0quote:Op zondag 15 juli 2007 20:52 schreef Acryl het volgende:
[..]
ja die moet je inleveren
moest mijn papieren rijbewijsje ook inleveren toen ik mijn pasje kreeg
Zover ik het een keer ergens gelezen heb en het heugen kan komt het op het volgende neer (correct me I’ve Am wrong ):quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik heb beide nog steeds :0
Mooiste hiervan is dat als mijn rijbewijs in beslag wordt genomen ik op de brommer mag blijven rijden.
Hele wirwar van regels maar heb het laten natrekken en het schijnt zo te zijn![]()
Iemand die dit exact weet?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 06:54 schreef Erotica_ het volgende:
In april gaat er wel iets veranderen ja.
Ik had een toets gedaan van 50 vragen + 5 inzichtsvragen. Die laatste 5 telden nog niet mee maar waren meer een test om te kijken hoe het beantwoord wordt. Ze wilden dan later die inzichtsvragen echt invoeren.
En ik had 2 foutjes bij het theorie-examen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:12 schreef sjimz het volgende:
Ik ben trouwens in 1 keer voor zowel theorie als praktijk examen geslaagd.
Ik denk dat het tegenwoordig allemaal simpeler is geworden eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:47 schreef thloreg het volgende:
Is dat examen nu netzo als pak'm weg 10 jaar geleden kwa eisen? Ik weet nog dat ik ooit 1 punt tekort kwam om te slagen en vreselijk ervan baalde (59 punten) dat ik toen gezakt was. Meer mensen met zo een ervaring?
Voor jou zul je bedoelen, je hebt het hier niet tegen een jonge griet, zonder enig levenservaring,bovendien als je heel goed lezen kan zeg ik in het begin al over mezelf dat het eigen schuld was... en vertel vervolgens wat ik van de geslaagden gehoord heb...ik val je niet aan. dat jij de naam van een bepaalde medicatie weet zegt al genoeg over jou...het heeft jou vast geholpen bij het afrijden...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:53 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Droom lekker verder, het feit dat jij niet kunt rijden wil niet zeggen dat anderen die ook slecht rijden "toevallig" slagen.
Als iemand zeer goed rijdt, is die persoon gewoon geslaagd. By the way, misschien is wat Risperdal een optie?
Je kan gewoon niet autorijden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:42 schreef cultheld het volgende:
CBR = boevenbende. Ze moeten een bepaald percentage afrijders laten zakken op een dag. Zelf slaagde ik de vierde keer.
De eerste keer had ik een vent wiens moeder dat weekend net was overleden: na een aarzeling (ik bleef achter een fietser rijden op een smalle weg, terwijl hij vond dat ik er langs moest) begon hij te schreeuwen en ik zakte dan ook.
De tweede keer zakte ik terecht, maar de derde keer was ik zogenaamd niet besluitvaardig genoeg (terwijl ik perfect reed). De vierde keer was ik de eerste op die dag die af moest rijden en toen vroeg die vent of ik een praatje wilde maken, of dat hij alleen de richting aan moest geven. Ik koos voor het laatste, reed perfect en kreeg eindelijk mijn papiertje.
Inmiddels rijd ik al 4,5 jaar schadevrij en ik heb nog geen enkel punt op m'n rijbewijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |