abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 16 juli 2007 @ 22:40:32 #126
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_51539416
iemand die me vergezeld in rotjeknor morgen ? ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_57148188
Ik ben drie keer op onzekerheid gezakt! ik leg me erbij neer en zeg ook eigen schuld dikke bult, beter opletten volgende keer en met wat meer vertrouwen in jezelf op de weg rijden. maar het is zekers wel waar dat ze een bepaalde percentage doorlaten en of die nou kunnen rijden blijkt later op de weg wel, verder is mijn zus die het zelf toegeeft dat ze heel slecht heeft gereden die dag toch nog geslaagd, mijn beste vriendin heeft ook zoooo slecht gereden vertelde ze, maar toch geslaagd! dus heeft het niks te maken met je rijgedrag lijkt me toch? of gaan we het nu hebben over goh tja je zus en je vriendin hebben gewoon geluk gehad, nou nee dat is gewoon dikke BULLSHIT, het gaat gewoon om de centen. hoe meer examens mensen afleggen... en die zijn al zo duur.. hoe meer dollar tekens die mensen bij CBR zien. dat examinatoren niet echt bekwaam zijn wisten we al. maar soms ook al weet je rijinstructeur die meerijd dat iets niet klopte nog zegt ie niks want jij moet hem immers ook betalen voor zijn diensten. Verder wens ik iedereen die nog moeten afrijden heel veel succes.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:53:32 #128
92521 Nordic_Blue
van gogh los
pi_57150163
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:19 schreef SammyD het volgende:
Ik ben drie keer op onzekerheid gezakt! ik leg me erbij neer en zeg ook eigen schuld dikke bult, beter opletten volgende keer en met wat meer vertrouwen in jezelf op de weg rijden. maar het is zekers wel waar dat ze een bepaalde percentage doorlaten en of die nou kunnen rijden blijkt later op de weg wel, verder is mijn zus die het zelf toegeeft dat ze heel slecht heeft gereden die dag toch nog geslaagd, mijn beste vriendin heeft ook zoooo slecht gereden vertelde ze, maar toch geslaagd! dus heeft het niks te maken met je rijgedrag lijkt me toch? of gaan we het nu hebben over goh tja je zus en je vriendin hebben gewoon geluk gehad, nou nee dat is gewoon dikke BULLSHIT, het gaat gewoon om de centen. hoe meer examens mensen afleggen... en die zijn al zo duur.. hoe meer dollar tekens die mensen bij CBR zien. dat examinatoren niet echt bekwaam zijn wisten we al. maar soms ook al weet je rijinstructeur die meerijd dat iets niet klopte nog zegt ie niks want jij moet hem immers ook betalen voor zijn diensten. Verder wens ik iedereen die nog moeten afrijden heel veel succes.
Droom lekker verder, het feit dat jij niet kunt rijden wil niet zeggen dat anderen die ook slecht rijden "toevallig" slagen.

Als iemand zeer goed rijdt, is die persoon gewoon geslaagd. By the way, misschien is wat Risperdal een optie?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:36:24 #129
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_57152323
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:52 schreef Acryl het volgende:

[..]

ja die moet je inleveren
moest mijn papieren rijbewijsje ook inleveren toen ik mijn pasje kreeg
Ik heb beide nog steeds :0

Mooiste hiervan is dat als mijn rijbewijs in beslag wordt genomen ik op de brommer mag blijven rijden.

Hele wirwar van regels maar heb het laten natrekken en het schijnt zo te zijn

Iemand die dit exact weet?
pi_57178093
Gelukkig had mijn examinator de grootste lol met mijn rij-instructeur die achterin zat, omdat ze tijdens mijn examen hun gezamenlijke kennissenkring even gingen doorlopen. Waardoor ik sowieso wel het idee had dat het goed ging komen. En dat ging het ook
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:50:26 #131
165802 Reki
no comment.
pi_57179215
wat een kutkick
zie ondertitel :)
pi_57189084
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:36 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik heb beide nog steeds :0

Mooiste hiervan is dat als mijn rijbewijs in beslag wordt genomen ik op de brommer mag blijven rijden.

Hele wirwar van regels maar heb het laten natrekken en het schijnt zo te zijn

Iemand die dit exact weet?
Zover ik het een keer ergens gelezen heb en het heugen kan komt het op het volgende neer (correct me I’ve Am wrong ):

Als je naast een autorijbewijs nog een geldige losse oude brommercertificaat hebt, dan heb je geloof ik nog geluk. Na 1 oktober 2009 is dat niet meer zo.

Voor 1 oktober 2009 dien je het brommercertificaat omgezet te hebben naar een brommerrijbewijs.
Brommercertificaat wordt tegenwoordig niet meer uitgegeven en is vervangen door het brommerrijbewijs.

Op het nieuwe rijbewijs van tegenwoordig staat aangegeven welke voertuigen je allemaal mag besturen.
Als je brommer en auto mag rijden en je maakt met de brommer of auto een overtreding waardoor je rijbewijs kwijt raakt, dan mag je op geen enkele gemotoriseerde voertuig meer rijden op de openbare weg.
History can't change the past, the future can.
pi_57210038
Heb 'm gisteren gehaald
pi_57210795
gefeliciteerd!

ik vanochtend!
huup huup
barbatruuk
  vrijdag 7 maart 2008 @ 01:30:26 #135
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_57212982
Dank je wel voor de opheldering Burner2000.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 01:52:14 #136
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57213179
Heb van een vriend gehoord dat toekomstige examens (lees: vanaf volgende maand) uit 75 vragen zullen bestaan, waarvan er maximaal 7 fout mogen zijn.

In hoeverre klopt dit?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 01:56:27 #137
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_57213230
Op http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=25 staat er niets over.

En aangezien dit in Januari is ingegaan lijkt het mij sterk dat het ze het zo snel weer veranderen.

Maar ja, het kan natuurlijk altijd.
pi_57214357
In april gaat er wel iets veranderen ja.

Ik had een toets gedaan van 50 vragen + 5 inzichtsvragen. Die laatste 5 telden nog niet mee maar waren meer een test om te kijken hoe het beantwoord wordt. Ze wilden dan later die inzichtsvragen echt invoeren.
pi_57222537
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 06:54 schreef Erotica_ het volgende:
In april gaat er wel iets veranderen ja.

Ik had een toets gedaan van 50 vragen + 5 inzichtsvragen. Die laatste 5 telden nog niet mee maar waren meer een test om te kijken hoe het beantwoord wordt. Ze wilden dan later die inzichtsvragen echt invoeren.

k vond die laatste vragen eigenlijk moeilijk!Q

Gelukkig telde die niet mee
pi_57222595
Slaat ook nergens op, je kan ook helemaal niet besluitvaardigrijden als een of andere tokkie-trut naast je zit die bepaald waar je heen moet rijden ... want dan word je gecommandeerd...

besluitvaardigrijden doe je pas zodra je alleen in de auto zit en jij bepaald waar je heen rijd....

overgens autorijden leer je pas als je je rijbewijs eenmaal hebt... ok behalve sommige paupers die het papiertje misbruiken door associaal te rijden met drank op oid
I'm not the man you think I am!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:35:25 #141
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_57225519
Mensen vergeten vaak dat mensen die net hun rijbewijs hebben de meeste ongelukken maken, Waarom denk je dat een autoverzekeren zo duur is. en waarom die mensen als een risico groep worden gezien

Juist ja omdat ze niet kunnen rijden, Als ze slagen mogen ze zelfstandig leren autorijden maar geloof mij er hoeft maar iets raars te gebeuren of het kan al verkeerd lopen. Zo examinator kijkt gewoon of je zelfverzekerd vlot door het verkeer gaat en daarbij gevaarlijke sitauties optijd ziet en ontwijkt/voorkomt.

Natuurlijk is deze interpetatie subjectief, maar ze geven je eerder nadeel van de twijfel want ja extra ongelukken slechte bestuurders zit niemand op te wachten. Examen doen is kut en brengt veel stress mee maar die 2 of 3 keer dat je er over moet doen. is over je gehele leven gezien toch niet zoveel want het is een papiertje voor je leven als je naar Koos luisterd
pi_57391923
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:12 schreef sjimz het volgende:

Ik ben trouwens in 1 keer voor zowel theorie als praktijk examen geslaagd.
En ik had 2 foutjes bij het theorie-examen.
Een fout wilde ik verbeteren maar de tijd was al om. Anders had ik gewoon 1 foutje.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:47:01 #143
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_57392022
Is dat examen nu netzo als pak'm weg 10 jaar geleden kwa eisen? Ik weet nog dat ik ooit 1 punt tekort kwam om te slagen en vreselijk ervan baalde (59 punten) dat ik toen gezakt was. Meer mensen met zo een ervaring?
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_57392093
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 10:47 schreef thloreg het volgende:
Is dat examen nu netzo als pak'm weg 10 jaar geleden kwa eisen? Ik weet nog dat ik ooit 1 punt tekort kwam om te slagen en vreselijk ervan baalde (59 punten) dat ik toen gezakt was. Meer mensen met zo een ervaring?
Ik denk dat het tegenwoordig allemaal simpeler is geworden eerlijk gezegd.
Want als ik zo in het verkeerd bevind en om mij heen kijk denk ik weleens dat je een rijbewijs bij een pakje boter krijg.
pi_57900748
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:53 schreef Nordic_Blue het volgende:

[..]

Droom lekker verder, het feit dat jij niet kunt rijden wil niet zeggen dat anderen die ook slecht rijden "toevallig" slagen.

Als iemand zeer goed rijdt, is die persoon gewoon geslaagd. By the way, misschien is wat Risperdal een optie?
Voor jou zul je bedoelen, je hebt het hier niet tegen een jonge griet, zonder enig levenservaring,bovendien als je heel goed lezen kan zeg ik in het begin al over mezelf dat het eigen schuld was... en vertel vervolgens wat ik van de geslaagden gehoord heb...ik val je niet aan. dat jij de naam van een bepaalde medicatie weet zegt al genoeg over jou...het heeft jou vast geholpen bij het afrijden...
  maandag 7 april 2008 @ 23:59:09 #146
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_57901311
Risperdal ftw!
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:32:32 #147
174940 W00fer
Maar echt
pi_57901692
Van die medicijnen tegen de zenuwen wordt je alleen maar slaperig. Ik zou zeggen doen als het echt niet anders kan, maar liever niet. Al teveel verhalen gehoord van de examinatoren die zeiden dat mensen zo slap als een vaatdoek in de auto zaten.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_57901824
CBR = boevenbende. Ze moeten een bepaald percentage afrijders laten zakken op een dag. Zelf slaagde ik de vierde keer.

De eerste keer had ik een vent wiens moeder dat weekend net was overleden: na een aarzeling (ik bleef achter een fietser rijden op een smalle weg, terwijl hij vond dat ik er langs moest) begon hij te schreeuwen en ik zakte dan ook .
De tweede keer zakte ik terecht, maar de derde keer was ik zogenaamd niet besluitvaardig genoeg (terwijl ik perfect reed). De vierde keer was ik de eerste op die dag die af moest rijden en toen vroeg die vent of ik een praatje wilde maken, of dat hij alleen de richting aan moest geven. Ik koos voor het laatste, reed perfect en kreeg eindelijk mijn papiertje.

Inmiddels rijd ik al 4,5 jaar schadevrij en ik heb nog geen enkel punt op m'n rijbewijs .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:47:53 #149
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_57901896
Mja ik was ook afgelopen vrijdag voor de eerste keer gezakt.
Ik lette teveel op de weg inplaats van op de omgeving.
Nogal een bullshit reden kwa mijn mening.
  dinsdag 8 april 2008 @ 04:05:13 #150
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_57903033
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:42 schreef cultheld het volgende:
CBR = boevenbende. Ze moeten een bepaald percentage afrijders laten zakken op een dag. Zelf slaagde ik de vierde keer.

De eerste keer had ik een vent wiens moeder dat weekend net was overleden: na een aarzeling (ik bleef achter een fietser rijden op een smalle weg, terwijl hij vond dat ik er langs moest) begon hij te schreeuwen en ik zakte dan ook .
De tweede keer zakte ik terecht, maar de derde keer was ik zogenaamd niet besluitvaardig genoeg (terwijl ik perfect reed). De vierde keer was ik de eerste op die dag die af moest rijden en toen vroeg die vent of ik een praatje wilde maken, of dat hij alleen de richting aan moest geven. Ik koos voor het laatste, reed perfect en kreeg eindelijk mijn papiertje.

Inmiddels rijd ik al 4,5 jaar schadevrij en ik heb nog geen enkel punt op m'n rijbewijs .
Je kan gewoon niet autorijden.

Mensen die zakken voor hun rijexamen
If you can't beat them, join them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')