En ze is niet eens dronken!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef Clauw het volgende:
zo heb ik kuuk nog nooit gezien!
Neeje. The root of all that is evil. Enzo. En JD en ik hebben samen ooit Star Wars gekeken (JA ECHT GEKEKEN) en toen.. nouja. Lang verhaal.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:35 schreef Frazz het volgende:
DarkKuuk, variant om DarkaSamba?
Er zijn zo manieren om dat te veranderenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben zo nuchter als wat.
Dat hebben toch alle vrouwen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:35 schreef Clauw het volgende:
ik heb ook wel eens in de maand dat ik wat gemener kan zijn enzo![]()
Ik ben weer drank af.quote:
Ik lees mee!quote:
Ook jouw vriendin wordt ongesteld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:38 schreef Frazz het volgende:
Alleen mijn vriendin niet hoor je!
Gezelligquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:38 schreef Conscience het volgende:
Ik lees mee!
Denk het niet, want ik heb nog geen vriendin. Wel 1 in wording though.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:39 schreef Conscience het volgende:
[..]
Ook jouw vriendin wordt ongesteld.![]()
Nee, ik ben niet zwanger. Ik probeer kilo's te verliezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:38 schreef Frazz het volgende:
Je was laatst misselijk en je zweert drank (tijdelijk) af?
Hmm.
Vriendin in wording dan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:39 schreef Frazz het volgende:
[..]
Denk het niet, want ik heb nog geen vriendin. Wel 1 in wording though.
Dan moet je idd niet zwanger worden, dat werkt averechts heb ik wel eens gehoord.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zwanger. Ik probeer kilo's te verliezen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:41 schreef Frazz het volgende:
Dan moet je idd niet zwanger worden, dat werkt averechts heb ik wel eens gehoord.
DISCLAIMER:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:39 schreef Frazz het volgende:
Denk het niet, want ik heb nog geen vriendin. Wel 1 in wording though.
Ik zal die tip ook maar even aan H. geven. Want een zwangere vriending zit ik niet op te wachten!quote:
Kleine Fratsen. OMG nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:43 schreef Frazz het volgende:
Ik zal die tip ook maar even aan H. geven. Want een zwangere vriending zit ik niet op te wachten!
Maar NU heb ik nog geen vriendin, dus kan ze ook niet lekkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:42 schreef JDude het volgende:
[..]
DISCLAIMER:
OOK DIE LEKT EENS PER MAAND!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |