quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:07 schreef Apotheose het volgende:
8 keer in de HELE zomer en maar 4 keer in de HELE winter???
Dieren neuken ook veel in de lente dusquote:
wat is een paar uur? In 10 uur 8x cummen is hardly a achievementquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:52 schreef rednajt het volgende:
dit is een serieuze topic....komen er weer mensen kloten in mij topic....
ik had het over acht keer binnen een paar uur voor de duidelijkheid....
*proest* Vraag mij af wie er gelukkig wordt van deze info...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:52 schreef rednajt het volgende:
dit is een serieuze topic....komen er weer mensen kloten in mij topic....
ik nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef Leonilein het volgende:
[..]
*proest* Vraag mij af wie er gelukkig wordt van deze info...![]()
En wáárom wil je 8x binnen een paar uur komen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:52 schreef rednajt het volgende:
Je bent me voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:07 schreef Apotheose het volgende:
8 keer in de HELE zomer en maar 4 keer in de HELE winter???
tja bejaarden zijn niet meer zo fit ehquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:06 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben blij als ik 2 keer had op een zomerdag.
me vriendinnen vinden het lekker...tijdens een triootjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:56 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
En wáárom wil je 8x binnen een paar uur komen?![]()
![]()
Moeten we nu medelijden krijgen met je vriendin of met je rechterhand?
acht keer binnen 24 uur stumperd...je kan tog lezen of nie...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:42 schreef Nickenator het volgende:
Zomers 8 keer? 8 x over 3 maanden, ik heb medelijden met je. En al helemaal tijdens de winter.
Misschien moet je je hand wat meer om aandacht vragen.
N~
heb je wel een punt natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:23 schreef BreakSpear het volgende:
In de zomer lopen alle meiden welhaast naakt over straat, in de winter hebben ze zich totaal bedekt.
Dat zei hij nou toch al een aantal keer, acht keer in de zomer en vier keer in de winter!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:48 schreef Rotzak84 het volgende:
12 keer in het jaar, ben je je armen verloren in een één of andere oorlog ofzo?
Serieus? Wel zielig dat ie z`n armen in 1 of andere oorlog is verloren! Laten we een stichting op gaan richten.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:48 schreef Rotzak84 het volgende:
12 keer in het jaar, ben je je armen verloren in een één of andere oorlog ofzo?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:54 schreef rednajt het volgende:
[..]
me vriendinnen vinden het lekker...tijdens een triootje![]()
Ik wist niet eens dat onder nulpunt mogelijk was joh.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:21 schreef RecomServ het volgende:
[..]
![]()
This is your wake up call *RIIIIIIINNGGGGG*
je geloofwaardigheid zakt per reply
dees is dezelfde gast als de topic (ik heb een groot probleem) ga daar maar eens lezen ...... geloofwaardigheid 0.00000000000000000000quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:56 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
En wáárom wil je 8x binnen een paar uur komen?![]()
![]()
Moeten we nu medelijden krijgen met je vriendin of met je rechterhand?
Daar is toch geen kunst aan? Ken er een die kan 5x in een uurquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:42 schreef rednajt het volgende:
acht keer binnen 24 uur stumperd...je kan tog lezen of nie...
wat een reacties....gelukkig heb ik veel sex en al die fukkers in deze topic niet...quote:Op maandag 16 juli 2007 18:33 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Daar is toch geen kunst aan? Ken er een die kan 5x in een uuroverigens niet altijd zo chill
denk aan je hart in die hitte!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef rednajt het volgende:
[..]
wat een reacties....gelukkig heb ik veel sex en al die fukkers in deze topic niet...![]()
![]()
Waarom ruk je dan 8 keer per uur?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef rednajt het volgende:
[..]
wat een reacties....gelukkig heb ik veel sex en al die fukkers in deze topic niet...![]()
![]()
* Juicyhil kijkt in fbquote:Op maandag 16 juli 2007 18:33 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Daar is toch geen kunst aan? Ken er een die kan 5x in een uuroverigens niet altijd zo chill
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
* Juicyhil kijkt in fb
Welke supermarkt werk je? Want dan word ik er vaste klant![]()
![]()
Daarom post je zoveel.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef rednajt het volgende:
[..]
![]()
Ehh schat.. weet je dat je juist in je andere topic waar je beweert dat je een penis van 28cm hebt zegt dat je juist geen weinig seks hebt?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef rednajt het volgende:
[..]
![]()
keep on dreaming babequote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef rednajt het volgende:
[..]
![]()
dat was een tijdje geleden, inmiddels is mij penis wat gegroeid....quote:Op maandag 16 juli 2007 22:24 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Ehh schat.. weet je dat je juist in je andere topic waar je beweert dat je een penis van 28cm hebt zegt dat je juist geen weinig seks hebt?Dus hang niet de stoere jongen uit als je jezelf toch vastlult
Je hebt die 2 topics binnen een week van elkaar gepostquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef rednajt het volgende:
[..]
dat was een tijdje geleden, inmiddels is mij penis wat gegroeid....
overigens is het best knap als die nog meer gegroeit zou zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:58 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Je hebt die 2 topics binnen een week van elkaar gepostprobeer je er maar uit te lullen
je bent gewoon ronduit ongeloofwaardig
![]()
Indeedquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
overigens is het best knap als die nog meer gegroeit zou zijn
sjeezis mina....bij de ene griet is hij wat groter als bij de ander...ik heb nu een grietje ontmoet... nou me pik is nu gewoon centimeters groter...misschien moeten wij een keer daten...kijken of er nog wat centimeters bij kunnenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:58 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Je hebt die 2 topics binnen een week van elkaar gepostprobeer je er maar uit te lullen
je bent gewoon ronduit ongeloofwaardig
![]()
foboquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:23 schreef rednajt het volgende:
[..]
sjeezis mina....bij de ene griet is hij wat groter als bij de ander...ik heb nu een grietje ontmoet... nou me pik is nu gewoon centimeters groter...misschien moeten wij een keer daten...kijken of er nog wat centimeters bij kunnenje zou om te beginnen je foto naar me kunnen sturen...
Ik heb goed nieuws voor jou.....jij maakt kans bij mijquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:10 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
fobo(rechts naast me naam staat zo'n camera'tje, doe je best
)
en toch blijf jij kansloosquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:20 schreef rednajt het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws voor jou.....jij maakt kans bij mij![]()
en daar moet ze blij van wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:20 schreef rednajt het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws voor jou.....jijiedereen maakt kans bij mij![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:20 schreef rednajt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:21 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zij maakt zelfs kans bij u![]()
en dan noch blijf jij kansloos![]()
quote:Heeeuj ik bun voah duh moatschappij, dus 'k bats ook vadsige wijven!
Proficiat je bent 11 en je hebt een PC met internet verbinding en je hebt elke dag sex heeft met je knuffel beertjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:20 schreef rednajt het volgende:
[..]
Joepie!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:20 schreef rednajt het volgende:
[..]
No probquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:11 schreef Cageon het volgende:
Niks tegen jou sweetMisery
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:45 schreef rednajt het volgende:
[..]
ben blij dat we gaan daten morgenavond, waar fok niet al goed voor kan zijn![]()
Anders kom je hier ff langs.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:25 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
met we bedoel je niet jij en ik toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:25 schreef Cageon het volgende:Snap je spoiler niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
x -- me Gustas tú
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |