Dat zei hij nou toch al een aantal keer, acht keer in de zomer en vier keer in de winter!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:48 schreef Rotzak84 het volgende:
12 keer in het jaar, ben je je armen verloren in een één of andere oorlog ofzo?
Serieus? Wel zielig dat ie z`n armen in 1 of andere oorlog is verloren! Laten we een stichting op gaan richten.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:48 schreef Rotzak84 het volgende:
12 keer in het jaar, ben je je armen verloren in een één of andere oorlog ofzo?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:54 schreef rednajt het volgende:
[..]
me vriendinnen vinden het lekker...tijdens een triootje![]()
Ik wist niet eens dat onder nulpunt mogelijk was joh.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:21 schreef RecomServ het volgende:
[..]
![]()
This is your wake up call *RIIIIIIINNGGGGG*
je geloofwaardigheid zakt per reply
dees is dezelfde gast als de topic (ik heb een groot probleem) ga daar maar eens lezen ...... geloofwaardigheid 0.00000000000000000000quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:56 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
En wáárom wil je 8x binnen een paar uur komen?![]()
![]()
Moeten we nu medelijden krijgen met je vriendin of met je rechterhand?
Daar is toch geen kunst aan? Ken er een die kan 5x in een uurquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:42 schreef rednajt het volgende:
acht keer binnen 24 uur stumperd...je kan tog lezen of nie...
wat een reacties....gelukkig heb ik veel sex en al die fukkers in deze topic niet...quote:Op maandag 16 juli 2007 18:33 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Daar is toch geen kunst aan? Ken er een die kan 5x in een uuroverigens niet altijd zo chill
denk aan je hart in die hitte!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef rednajt het volgende:
[..]
wat een reacties....gelukkig heb ik veel sex en al die fukkers in deze topic niet...![]()
![]()
Waarom ruk je dan 8 keer per uur?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef rednajt het volgende:
[..]
wat een reacties....gelukkig heb ik veel sex en al die fukkers in deze topic niet...![]()
![]()
* Juicyhil kijkt in fbquote:Op maandag 16 juli 2007 18:33 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Daar is toch geen kunst aan? Ken er een die kan 5x in een uuroverigens niet altijd zo chill
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
* Juicyhil kijkt in fb
Welke supermarkt werk je? Want dan word ik er vaste klant![]()
![]()
Daarom post je zoveel.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef rednajt het volgende:
[..]
![]()
Ehh schat.. weet je dat je juist in je andere topic waar je beweert dat je een penis van 28cm hebt zegt dat je juist geen weinig seks hebt?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef rednajt het volgende:
[..]
![]()
keep on dreaming babequote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef rednajt het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |