Accepteren ze dat wel.. heb geen zin om er nog langer aan vast te zitten dan die 2 jaar...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:47 schreef Sebasser het volgende:
Schriftelijk.
Dat linkje van je moet werken..
Nee, zulke opzeg brieven weigeren ze.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Accepteren ze dat wel.. heb geen zin om er nog langer aan vast te zitten dan die 2 jaar...
Nee...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:48 schreef Herald het volgende:
bevalt Orange je niet?
T-mobile.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee...Slechte verbindingen hier int zuiden des lands.. Op een bepaald punt in het huis zelfs helemaal geen bereik
..
Dat brengt me bij de volgende vraag; welke provider is hier in de buurt wel oké..?
Oké.. merciquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, zulke opzeg brieven weigeren ze.
Je komt nu nooit meer van ze af
Lijkt me dat als je al je gegevens gewoon invult en het per (aangetekende?) post verstuurd dat het goed komt.. misschien ff controle telefoontje een paar week later?
Mailtje moet je nooit doen, niet als het om geld gaat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oké.. merci![]()
En van dat telefoontje is inderdaad een goed idee.. beter dan een mailtje...
Dat dacht ik al.. zit hier aan de Duitse grensquote:
Vergeet je niet je telefoon in te stellen enkel gebruik te maken van het nederlandse netwerk?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.. zit hier aan de Duitse grensdus Thea-Mobile moet hier wel goed zijn
![]()
Bedankt, daar waren we nog niet uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:55 schreef Jambo het volgende:
Voorbeeldbrief, Orange aanklikken, invullen, afdrukken en aangetekend versturen. Werkte bij mij prima.
Hehe.. toch bedanktquote:
een umts simquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:25 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Vraag voor dat laatste half jaar nog even een nieuwe sim. Ik werd pas gebeld of ik mijn abonnement wilde verlengen, maar gaf toen aan dat ik zeer ontevreden ben over het bereik (Orange). Ik heb nu gratis een UMTS sim toegestuurd gekregen om te proberen. Heb hem alleen nog niet in mijn telefoon gezet. Mijn abonnement loopt ook over een paar maanden af....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |