Zal wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef Gitanki het volgende:
Ze zullen boonen niet diskwailificeren lijkt me, dan kunnen ze er wel meer -en vaker renners deklasseren
Freire hoeft niet zichtbaar in te houden... dus het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:16 schreef twi het volgende:
Boonen hoort gewoon gediskwalificeerd te worden, die laatste kwak naar rechts belet Freire om er nog naast te komen.
Ik had die slechte grap al gemaaktquote:
Nauwelijks.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:18 schreef itsme het volgende:
maar hebben ze het er over gehad?
Als er niemand protesteert niet denk ik...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zal nog wel naar gekeken worden, of niet?
Als ik Freire was had ik hem ertegenaan geparkeerd. Mij blokken? Samen onderuit!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
Freire moet tot 3 keer toe in de remmen knijpen en dan is ie nog zo snel. wie moet er nu winnen. Ik zeg Boontje komt om zijn loontje
Als Freire wint is Boonen laatste en geen 2e.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:18 schreef Eduard37 het volgende:
Dan gewoon Freire 1 en boonen 2 klaar...........!!
Dat Freire kracht tekort komtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:18 schreef itsme het volgende:
Als je het van voren ziet dan zie je inderdaad 2 keer dat bonnen Freire hindert.
Heb het op hd.
Maar goed, zal wel normaal zijn.
Wat zeggen de Belgen er over? (eigenlijk weet ik het antwoord al)
maar hebben ze het er over gehad?
Weet ik maar dat vind ik dan weer niet eerlijk.....................!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als Freire wint is Boonen laatste en geen 2e.
Vooral van voor goed te zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik gun het Boonen wel maar hij ging wel erg van zijn lijn..
Het gekke is dat ik het ook altijd Boonen gunde. Maar door die verplichte 4 dagen alleen Belgische TV is dat nu even wat minder.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik gun het Boonen wel maar hij ging wel erg van zijn lijn..
Hij maakte inderdaad zo,n teken en schudden dat het niet goed ging.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:19 schreef itsme het volgende:
Ben bang dat we straks horen dat Vinokoerov stopt![]()
hij maakte zelf al het kruisteken op ongever 10 km voor het einde. Vino stapt af, kloden kopman.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:39 schreef Leatherface het volgende:
Ik vrees ook voor het forfait van Vino.
Die was dus echt flink naar de klotequote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:43 schreef TheArt het volgende:
183. WIGGINS Bradley 149 COFIDIS CREDIT PAR TELEPHONE 05:24:41 + 00:03:42
Dus toch geen theater!quote:
Vino maakt na elke rit een kruisteken. Dat was al eens te zien op de VRT deze week. Misschien dat hij het zelfs maakte van "Oef, deze etappe is bijna tot een goed einde gekomen"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:41 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hij maakte zelf al het kruisteken op ongever 10 km voor het einde. Vino stapt af, kloden kopman.
edit: spuit elf![]()
Het kan natuurlijk ook een soort van blufpoker zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vino maakt na elke rit een kruisteken. Dat was al eens te zien op de VRT deze week. Misschien dat hij het zelfs maakte van "Oef, deze etappe is bijna tot een goed einde gekomen"
daar hoop ik maar op maar het was een ander soort gebaar. Normaal is het een weesgegroetje nu was het meer dat hij zijn nek er af sneed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vino maakt na elke rit een kruisteken. Dat was al eens te zien op de VRT deze week. Misschien dat hij het zelfs maakte van "Oef, deze etappe is bijna tot een goed einde gekomen"
Hoop het nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Doet Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra ook alle bergritten?
Als hij zo goed commentaar geeft als tijdens Kuurne - Brussel - Kuurne kan hij beter wegblijven.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:23 schreef Drewie het volgende:
boonen was gewoon veruit de snelste en hindert freire nergens
quote:
freire was zeker sneller geweest. Lees net dat Boonen z'n versnellignsapparaat naar de knoppuh was gereden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Freire was sneller, hij zat voor mijn gevoel wel iets te ver van achter, en als Boonen een rechte lijn had gereden was Freire er gewoon omheen gegaan!
Als, als, als. Als Boonen niet moet uitwijken voor Wrolich, staat Freire niet eens op de finishfoto.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Freire was sneller, hij zat voor mijn gevoel wel iets te ver van achter, en als Boonen een rechte lijn had gereden was Freire er gewoon omheen gegaan!
Misschien (alweer!) gevallen in de laatste 3 kilometer en als 181 over de streep gekomen, en dus toch de tijd van de eerste groep gekregen? Als je gedeklasseerd wordt, dan word je volgens mij helemaal achteraan gezet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:32 schreef 4-elements het volgende:
Is Cavendish gedeklasseerd? 181e in dezelfde tijd als de winnaar, terwijl 178 t/m 180 wel op achterstand zijn binnengekomen. Onreglementair sprinten of zo?
Cavendish reed tegen het achterwiel van Boonen aan waardoor zijn (Cavendish zijn wiel) wiel naar de klote was. Dat was ook de reden dat Boonen niet meer kon schakelenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:18 schreef itsme het volgende:
Alsjeblieft geen Smeets met zijn hatelijke opmerkingen altijd.
Ben blij dat we daar van af zijn.
bij deklassatie wordt je achteraan de groep waarin je zat geplaatstquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:32 schreef Cootz het volgende:
[..]
Misschien (alweer!) gevallen in de laatste 3 kilometer en als 181 over de streep gekomen, en dus toch de tijd van de eerste groep gekregen? Als je gedeklasseerd wordt, dan word je volgens mij helemaal achteraan gezet.
quote:Mark Cavendish, die zich veel had voorgesteld van zijn eerste Tourweek, kende gisteren weer pech. Al voor de derde keer kon hij zich niet mengen in de sprint. Enkele kilometers voor de streep zag alles er nochtans goed uit voor de Brit. "Ik zat in het beste wiel, dat van Boonen."
Helaas was dat ook letterlijk het geval. Hij reed het versnellingsapparaat van Boonen stuk en schakelde zo zichzelf uit. De laatste kans om een rit te winnen ging in rook op. Ook op weg naar Canterbury en Gent kende de winnaar van de Scheldeprijs pech. In zijn thuisland botste hij op een dronken toeschouwer, in België kon hij de vallende Quinziato niet meer ontwijken. De Tour is nu zo goed als afgelopen voor Cavendish. Denkelijk zal hij opgeven in één van de volgende ritten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |