Zal wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef Gitanki het volgende:
Ze zullen boonen niet diskwailificeren lijkt me, dan kunnen ze er wel meer -en vaker renners deklasseren
Freire hoeft niet zichtbaar in te houden... dus het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:16 schreef twi het volgende:
Boonen hoort gewoon gediskwalificeerd te worden, die laatste kwak naar rechts belet Freire om er nog naast te komen.
Ik had die slechte grap al gemaaktquote:
Nauwelijks.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:18 schreef itsme het volgende:
maar hebben ze het er over gehad?
Als er niemand protesteert niet denk ik...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zal nog wel naar gekeken worden, of niet?
Als ik Freire was had ik hem ertegenaan geparkeerd. Mij blokken? Samen onderuit!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
Freire moet tot 3 keer toe in de remmen knijpen en dan is ie nog zo snel. wie moet er nu winnen. Ik zeg Boontje komt om zijn loontje
Als Freire wint is Boonen laatste en geen 2e.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:18 schreef Eduard37 het volgende:
Dan gewoon Freire 1 en boonen 2 klaar...........!!
Dat Freire kracht tekort komtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:18 schreef itsme het volgende:
Als je het van voren ziet dan zie je inderdaad 2 keer dat bonnen Freire hindert.
Heb het op hd.
Maar goed, zal wel normaal zijn.
Wat zeggen de Belgen er over? (eigenlijk weet ik het antwoord al)
maar hebben ze het er over gehad?
Weet ik maar dat vind ik dan weer niet eerlijk.....................!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als Freire wint is Boonen laatste en geen 2e.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |