Thanks goede tip,ik heb meteen een screenshot gebruikt en kaart verstuurd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:11 schreef Desii het volgende:
[..]
je kan ook via www.kaartjeposten.nl een foto uploaden.... gaat bij mij prima
en ik doe mee.... kaartje naar Huub en eentje naar Lieke
VOL charteert ook een vliegtuig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef Domenica het volgende:
Nowlive organiseert een vliegtuigactie boven de gouden kooi voor huub en lieke, komen jullie aan met kaarten![]()
Dat kan door 1 persoon zijn geregeld, dus dat zegt Huub en Lieke dan dat ze in ieder geval 1 fan hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef Domenica het volgende:
Nowlive organiseert een vliegtuigactie boven de gouden kooi voor huub en lieke, komen jullie aan met kaarten![]()
Vliegtuigen zijn over het algemeen lastiger tegen te houden voor mevrouw Flens, dat dan weer welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan door 1 persoon zijn geregeld, dus dat zegt Huub en Lieke dan dat ze in ieder geval 1 fan hebben.
Kaartenactie lijkt me veel beter
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zitten ze allemaal van dit soort dingen te bedenken? De hele dag al volgens mij. Het is uitermate lachwekkend en triest tegelijk. Zelden heb ik een groep mensen zo voor lul zien staan
Wat een wanhoopsdaden en geldverspilling. Ze kopieren echt Huub.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
VOL charteert ook een vliegtuig.
Zou best wel erg zijn als ze botsen en neerstorten op het terrein daar.
Deze vliegtuigcrash is mede mogelijk gemaakt door Nowlive en VOL.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn over het algemeen lastiger tegen te houden voor mevrouw Flens, dat dan weer wel![]()
Zijn Huubfans terroristen ?????quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn over het algemeen lastiger tegen te houden voor mevrouw Flens, dat dan weer wel![]()
Dat zou een hoop verklaren.... een massaal deliriumquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef noucky het volgende:
[..]
Wat een wanhoopsdaden en geldverspilling. Ze kopieren echt Huub.
Ze zitten allemaal brieven te schrijvenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef noucky het volgende:
Het valt me op dat hier nog weinig animo is voor de kaartenactie, hoe komt dat zo.
Ik vind 3 nog een klein clupje, 6 daar in tegen is al gauw een groep. En daar komt bij dat als er 8 mensen zijn en je hebt 3 mensen tegen dan heb je nog altijd 4 mensen mee. Dat lijkt me een stuk makkelijker vechten dan dat je maar met 1 maatje tegen 6 mensen moet vechten. Dus die 3 tegen 1 is eigenlijk 3 tegen 5. Volgt u het nog?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik denk zeker na , en ik blijf daar bij! Ik vind 3 tegen 1 net zo erg als 6 tegen 2 ! En ik ben geen Dennis fan maar jullie zijn toch ook allemaal tegen hem. En dus met z'n alle tegen 1 , zo kun je het dus ook bekijken. Hypokriet hoor..![]()
Heeje niet spotten met neerstortende vliegtuigen hé.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
VOL charteert ook een vliegtuig.
Zou best wel erg zijn als ze botsen en neerstorten op het terrein daar.
Deze vliegtuigcrash is mede mogelijk gemaakt door Nowlive en VOL.![]()
Beetje 'been there, done that' idee misschien. Huub is populairder dan ooit, maar een kaartenactie is een beetje oud nieuws. Toch lijkt het mij wel effectief.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef noucky het volgende:
Het valt me op dat hier nog weinig animo is voor de kaartenactie, hoe komt dat zo.
Dat zijn de leukste vliegtuigen om te spottenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Heeje niet spotten met neerstortende vliegtuigen hé.![]()
Na de eerste actie werd hij pas echt arrogant, misschien heeft dat er ook wat mee te maken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje 'been there, done that' idee misschien. Huub is populairder dan ooit, maar een kaartenactie is een beetje oud nieuws. Toch lijkt het mij wel effectief.
Ik zou ze niet willen spotten hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste vluigtuigen om te spotten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |