Zolang er selectie 2006/2007 staat klopt het nogquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:29 schreef ruud.nl het volgende:
De selectie in de OP is niet echt up-to-date.![]()
ben vooral benieuwd waar onze held De Kluif een plekje gaat vinden.. FC Den Bosch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:29 schreef ruud.nl het volgende:
De selectie in de OP is niet echt up-to-date.![]()
De arrogantie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
O ja, en we worden kampioen. Je hoorde het hier als eerst.
quote:
quote:Eens per jaar wordt PSV kampioen!
Hier in het zuiden in de mooie lampenstad,
Daar spelen ze voetbal, op de groene mat
Eenheid en clubgeest, dat zie je op het veld
Onze supporters, die worden hier geteld
Ja...ja...ja...
Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer over doen
Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren
Want wij zijn hier met een legioen
PSV wordt dit jaar kampioen
Daar is niks aan te doen
Dat zingt het legioen
PSV de kampioen!
Dan heb je ook nog steeds een brak middenveld hoor. Aisatti en Afellay zijn zo fragiel als iets, plus nog te weinig ervaring en body om een heel seizoen op nationaal en Europees niveau mee te draaien. Van der Leegte is absoluut geen Simons, terwijl Culina en Bakkal ook maar middelmaat is. Mendes was twee maanden leuk, maar om te zeggen dat hij de ster van het middenveld kan zijn, lijkt me stug.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het best wel met vertrouwen tegemoet. Stel dat Alex zou blijven Grrrrrr, wat dan?
We zullen wel zien BS, en wat brakheid betreft valt het volgens mij wel mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog steeds een brak middenveld hoor. Aisatti en Afellay zijn zo fragiel als iets, plus nog te weinig ervaring en body om een heel seizoen op nationaal en Europees niveau mee te draaien. Van der Leegte is absoluut geen Simons, terwijl Culina en Bakkal ook maar middelmaat is. Mendes was twee maanden leuk, maar om te zeggen dat hij de ster van het middenveld kan zijn, lijkt me stug.
daarom moet er gewoon 4-4-2 gespeeld worden, heb je genoeg omvang op het middenveld en je hebt er spelers genoeg voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog steeds een brak middenveld hoor. Aisatti en Afellay zijn zo fragiel als iets, plus nog te weinig ervaring en body om een heel seizoen op nationaal en Europees niveau mee te draaien. Van der Leegte is absoluut geen Simons, terwijl Culina en Bakkal ook maar middelmaat is. Mendes was twee maanden leuk, maar om te zeggen dat hij de ster van het middenveld kan zijn, lijkt me stug.
daar mis je niks aanquote:
26-10-1987quote:
Ja die hebben ze in Amsteram nu onderhand wel afgeleerd he?quote:
Heb jij Van der Leegte het afgelopen seizoen zien voetballen? Ik niet, maar dat hij het afgelopen jaar bijna alles speelde in de Bundesliga is in ieder geval een teken dat hij geen Schaafje is. Natuurlijk is hij geen Simons (die weergaloos is als controleur), maar dat hoeft ook helemaal niet. In de Eredivisie is VDL gewoon een prima defensieve middenvelder.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij speelde vaak zat met Aissati, Engelaar en EL Ahmadi. 31 duels is wat veel voor een bankzitter, denk je nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:09 schreef zjroentje het volgende:
Onderscheidend bij Twente valt wel mee hoor, hij was gewoon bankzitter na de komst van Aissati.
Helemaal niet, Bakkal heeft juist enorm vee gespeeld naast aisatti in combi met Engelaar en el ahmadi!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:09 schreef zjroentje het volgende:
Onderscheidend bij Twente valt wel mee hoor, hij was gewoon bankzitter na de komst van Aissati.
Bewerkte je dit bericht nou net aan of las ik eroverheen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij speelde vaak zat met Aissati, Engelaar en EL Ahmadi. 31 duels is wat veel voor een bankzitter, denk je niet?
Je las eroverheenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bewerkte je dit bericht nou net aan of las ik eroverheen?
Brr die basisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:22 schreef PyTh het volgende:
Basis
=========Gomes=========
Kromkamp=Da Costa=Salcido
==========Simons========
Mendez===Afellay===Aissati
Farfán=Lazovic=Koné/Perez
Schaduwelftal
============Roorda============
Fagner=Addo=Alcides/Marcellis=Zonneveld
Culina==Väyrynen==v.d. Leegte==Bakkal
==========Reis=Zeefuik=============
3 keer in de basis na de komst van Aissati, en dat kwam door schorsingen van Engelaar en Touma en de blessure van Aissati zelf.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij speelde vaak zat met Aissati, Engelaar en EL Ahmadi. 31 duels is wat veel voor een bankzitter, denk je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |