Het is een leuke voetballer, maar ik denk om eerlijk te zijn dat hij het als linksbuiten bij Ajax niet gaat maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sneijder voor minder dan 30 miljoen laten vertrekken is een lachertje.
En Suarez mag van mij komen, mits hij die maniertjes van hem afleert.
Ik hoop ook dat we 4-4-2 gaan spelen. Suarez en Huntelaar in de spits. Sneijder kort daarachter. Gabri rechts, Davids links op het middenveld. Heitinga daarachter. Achterin van rechts naar links, Ogararu, Stam, Vermaelen en Emanuelssohn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is een leuke voetballer, maar ik denk om eerlijk te zijn dat hij het als linksbuiten bij Ajax niet gaat maken.
Het lijkt wel een componistquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat we 4-4-2 gaan spelen. Suarez en Huntelaar in de spits. Sneijder kort daarachter. Gabri rechts, Davids links op het middenveld. Heitinga daarachter. Achterin van rechts naar links, Ogararu, Stam, Vermaelen en Emanuelssohn.
Ziet er aardig uit, alleen denk ik toch dat je voor de 17 miljoen van Babel beter een betere aanvaller kunt kopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat we 4-4-2 gaan spelen. Suarez en Huntelaar in de spits. Sneijder kort daarachter. Gabri rechts, Davids links op het middenveld. Heitinga daarachter. Achterin van rechts naar links, Ogararu, Stam, Vermaelen en Emanuelssohn.
Koné kopen? 17 miljoen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, alleen denk ik toch dat je voor de 17 miljoen van Babel beter een betere aanvaller kunt kopen.
Ik wacht ook nog even verder af. Feit is wel dat er in de aanval versterking moet komen. Achterin en op het middenveld staat het als een huis, dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, alleen denk ik toch dat je voor de 17 miljoen van Babel beter een betere aanvaller kunt kopen.
quote:14/7/2007 - 'Zaakwaarnemer Xabi Prieto praat maandag met Ajax'
(Gepost door RvN)
BRON: El Correo Digital
De zaakwaarnemer van Xabi Prieto heeft tegenover de Spaanse krant AS laten weten maandag met Ajax te praten over een mogelijke transfer. Ajax zou al een bod van 2,5 miljoen euro hebben gedaan. Real Sociedad wil de speler graag verkopen om nog een behoorlijke transfersom te kunnen vangen. Om die reden zou de club de vraagprijs inmiddels verlaagd hebben van 6 naar 5 miljoen euro. Ajax heeft concurrentie van Athletic Bilbao. De nieuwe president van die club heeft Xabi Prieto als een van zijn beloften gebruikt in zijn strijd om de verkiezing als president. Hij schermt er dan ook mee dat Xabi Prieto's eerste keus Athletic zou zijn. Athletic kan vooralsnog echter niet tot een akkoord komen over de transfersom.
Staat nu ook op trouw.nl en nu.nlquote:
quote:Valencia zoekt opnieuw toenadering tot Sneijder
AMSTERDAM (ANP) - De Spaanse topclub Valencia heeft een transfer van Wesley Sneijder nog altijd niet uit het hoofd gezet. Vertegenwoordigers van de club willen volgende week opnieuw met Ajax in gesprek.
Ook enkele weken geleden meldde de club zich al voor de middenvelder, maar toen schoof Ajax het bod van Valencia terzijde. Valencia zou nu een hoger bedrag voor de international in gedachten hebben.
Sneijder heeft de laatste weken meermaals laten weten dat hij graag op een hoger niveau wil spelen. Tijdens de oefentrip van het Nederlands elftal toonde hij zich teleurgesteld over de afgeketste overgang naar Valencia.
Tja hier kan Ajax natuurlijk vrij weinig aan doen dat iemand zo reageert. Moet Ajax dan nu zeggen, nee zo willen we het ook niet? Suarez kan zich denk ik niet meer vertonen in Groningen dit gedaanhebbende. Het best lijkt me om hem gewoon te kopen voor 6miljoen ofzo dan is iedereen blij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 07:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Suárez via de rechter naar Ajax
door onze Telesportredactie
ZEIST - Luis Suárez (20) heeft zijn zinnen op Ajax gezet. En de aanvaller is bereid ver te gaan om zijn droomtransfer te realiseren. Omdat FC Groningen met de Amsterdammers weigert te onderhandelen over een transfersom voor de tot 2009 lopende verbintenis van de Uruguayaan, diende Suárez' advocaat Jan Kabalt gisteren bij de KNVB een verzoekschrift tot spoedarbitrage in. Suárez vraagt daarin om ontbinding van zijn contract. "Zolang de zaak onder de rechter is, kan ik geen commentaar geven", bevestigt Kabalt de stap van de Zuid-Amerikaan.
Luis Suárez
Er is Suárez zo veel aangelegen om in de Amsterdam ArenA de opvolger van de naar Liverpool vertrokken Ryan Babel te worden, dat hij frontaal in de aanval gaat tegen FC Groningen. Zijn huidige werkgever vindt een overgang naar Ajax op voorhand onbespreekbaar. Bij de bekerwinnaar kan Suárez een vijfjarig contract tekenen en drie tot vier keer zo veel verdienen als in het noorden. Gezien eerdere uitspraken is de kans groot dat de arbitragecommissie vanwege sportieve en financiële positieverbetering beslist het contract te ontbinden tegen een x-bedrag.
![]()
Mwah, wat betreft Ajax wel hoor. Ze hebben korte lijntjes met Ajax.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 07:26 schreef Damzkieee het volgende:
Telegraaf is trouwens niet wat je zegt een betrouwbare bron, maar goed.
Inderdaad, dit soort perikelen zit niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:28 schreef twi het volgende:
Handen afhalen en op zoek naar de volgende speler.
Zijn droom is de spaanse competitie, dus als er een grote spaanse club komt volgend seizoen....... Tsja..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Positief dat die jongen zo graag in ons mooie shirt wil spelen, maar wat ie bij Groningen nu flikt, kan ie straks bij ons ook flikken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |