abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51455075
Sneijder voor minder dan 30 miljoen laten vertrekken is een lachertje.

En Suarez mag van mij komen, mits hij die maniertjes van hem afleert.
pi_51455139
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sneijder voor minder dan 30 miljoen laten vertrekken is een lachertje.

En Suarez mag van mij komen, mits hij die maniertjes van hem afleert.
Het is een leuke voetballer, maar ik denk om eerlijk te zijn dat hij het als linksbuiten bij Ajax niet gaat maken.
pi_51455166
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:38 schreef Blawh het volgende:

[..]

Het is een leuke voetballer, maar ik denk om eerlijk te zijn dat hij het als linksbuiten bij Ajax niet gaat maken.
Ik hoop ook dat we 4-4-2 gaan spelen. Suarez en Huntelaar in de spits. Sneijder kort daarachter. Gabri rechts, Davids links op het middenveld. Heitinga daarachter. Achterin van rechts naar links, Ogararu, Stam, Vermaelen en Emanuelssohn.
pi_51455210
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat we 4-4-2 gaan spelen. Suarez en Huntelaar in de spits. Sneijder kort daarachter. Gabri rechts, Davids links op het middenveld. Heitinga daarachter. Achterin van rechts naar links, Ogararu, Stam, Vermaelen en Emanuelssohn.
Het lijkt wel een componist
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51455229
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ziet er aardig uit, alleen denk ik toch dat je voor de 17 miljoen van Babel beter een betere aanvaller kunt kopen.
pi_51455234
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Meer een mof .
pi_51455245
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:47 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ziet er aardig uit, alleen denk ik toch dat je voor de 17 miljoen van Babel beter een betere aanvaller kunt kopen.
Koné kopen? 17 miljoen!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51455249
quote:

[..]

Wat een fout
pi_51455261
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:47 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik wacht ook nog even verder af. Feit is wel dat er in de aanval versterking moet komen. Achterin en op het middenveld staat het als een huis, dat moge duidelijk zijn.
pi_51455281
Acherin mag er anders nog wel een type Opdam bij .
pi_51455286
quote:
14/7/2007 - 'Zaakwaarnemer Xabi Prieto praat maandag met Ajax'
(Gepost door RvN)

BRON: El Correo Digital

De zaakwaarnemer van Xabi Prieto heeft tegenover de Spaanse krant AS laten weten maandag met Ajax te praten over een mogelijke transfer. Ajax zou al een bod van 2,5 miljoen euro hebben gedaan. Real Sociedad wil de speler graag verkopen om nog een behoorlijke transfersom te kunnen vangen. Om die reden zou de club de vraagprijs inmiddels verlaagd hebben van 6 naar 5 miljoen euro. Ajax heeft concurrentie van Athletic Bilbao. De nieuwe president van die club heeft Xabi Prieto als een van zijn beloften gebruikt in zijn strijd om de verkiezing als president. Hij schermt er dan ook mee dat Xabi Prieto's eerste keus Athletic zou zijn. Athletic kan vooralsnog echter niet tot een akkoord komen over de transfersom.
pi_51455292
Athletic de Bilbao . Kom op, kies toch eens voor het voetbal!
pi_51455504
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:04 schreef El-Salvador het volgende:

[..]
Staat nu ook op trouw.nl en nu.nl
quote:
Valencia zoekt opnieuw toenadering tot Sneijder
AMSTERDAM (ANP) - De Spaanse topclub Valencia heeft een transfer van Wesley Sneijder nog altijd niet uit het hoofd gezet. Vertegenwoordigers van de club willen volgende week opnieuw met Ajax in gesprek.

Ook enkele weken geleden meldde de club zich al voor de middenvelder, maar toen schoof Ajax het bod van Valencia terzijde. Valencia zou nu een hoger bedrag voor de international in gedachten hebben.

Sneijder heeft de laatste weken meermaals laten weten dat hij graag op een hoger niveau wil spelen. Tijdens de oefentrip van het Nederlands elftal toonde hij zich teleurgesteld over de afgeketste overgang naar Valencia.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:15:58 #189
148059 Pritt
Atheďst
pi_51455526
Sneijder moet echt niet weggaan, anders zie ik het wel heel somber in.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_51455543
Ik denk dat Sneijder weg gaat. Als dat gebeurt word het volgende seizoen lastig.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_51455582
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 07:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Suárez via de rechter naar Ajax
door onze Telesportredactie
ZEIST - Luis Suárez (20) heeft zijn zinnen op Ajax gezet. En de aanvaller is bereid ver te gaan om zijn droomtransfer te realiseren. Omdat FC Groningen met de Amsterdammers weigert te onderhandelen over een transfersom voor de tot 2009 lopende verbintenis van de Uruguayaan, diende Suárez' advocaat Jan Kabalt gisteren bij de KNVB een verzoekschrift tot spoedarbitrage in. Suárez vraagt daarin om ontbinding van zijn contract. "Zolang de zaak onder de rechter is, kan ik geen commentaar geven", bevestigt Kabalt de stap van de Zuid-Amerikaan.
Luis Suárez
Er is Suárez zo veel aangelegen om in de Amsterdam ArenA de opvolger van de naar Liverpool vertrokken Ryan Babel te worden, dat hij frontaal in de aanval gaat tegen FC Groningen. Zijn huidige werkgever vindt een overgang naar Ajax op voorhand onbespreekbaar. Bij de bekerwinnaar kan Suárez een vijfjarig contract tekenen en drie tot vier keer zo veel verdienen als in het noorden. Gezien eerdere uitspraken is de kans groot dat de arbitragecommissie vanwege sportieve en financiële positieverbetering beslist het contract te ontbinden tegen een x-bedrag.

Tja hier kan Ajax natuurlijk vrij weinig aan doen dat iemand zo reageert. Moet Ajax dan nu zeggen, nee zo willen we het ook niet? Suarez kan zich denk ik niet meer vertonen in Groningen dit gedaanhebbende. Het best lijkt me om hem gewoon te kopen voor 6miljoen ofzo dan is iedereen blij.

En als Valencia echt 22miljoen heeft geboden denk ik niet dat Van Geel nog nee zegt, zou erg lullig tegenover Sneijder zijn.

De reden dat Porto zoveel vraagt is omdat zij al meer dan 70miljoen uit transfers ontvangen hebben deze transferperiode en het eigenlijk niet kunnen veroorloven nog een sterkhouder uit de selectie te verpatsen en daarom maar hele hoge transfersommen te vragen.
pi_51455661
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 07:26 schreef Damzkieee het volgende:
Telegraaf is trouwens niet wat je zegt een betrouwbare bron, maar goed.
Mwah, wat betreft Ajax wel hoor. Ze hebben korte lijntjes met Ajax.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:28:49 #193
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51455667
Handen afhalen en op zoek naar de volgende speler.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:30:41 #194
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_51455677
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:28 schreef twi het volgende:
Handen afhalen en op zoek naar de volgende speler.
Inderdaad, dit soort perikelen zit niemand op te wachten.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:34:35 #195
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51455717
Veul plezier met jullie nieuwe aanwinst.

Beetje triest hoe het allemaal loopt zo maargoed, spelers die met rechzaken dreigen of daarachter staan hoef ik sowieso niet.. Flikt ie het bij Grunn, dan flikt ie het ook ergens anders.

Dat ie maar gaat floppen bij jullie, wat ik ook nog wel zie gebeuren..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:42:38 #196
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51455819
quote:

[..]

Whehehe, m'n koffie .
-
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:49:54 #197
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51455911
Al krijgt Ajax 25 miljoen voor Sneijder. Een goede speler ala type Sneijder wilt toch niet naar Ajax komen, hoeveel geld je ook biedt.... Waar laat Ajax al die miljoenen euro's eigenlijk? De beste spelers die gekocht zijn t laatste jaar / 2 jaar waren transfervrij volgens mij :S
pi_51455924
13 Miljoen maar voor Babel, Babel krijgt zelf ook 3,7
pi_51455936
Positief dat die jongen zo graag in ons mooie shirt wil spelen, maar wat ie bij Groningen nu flikt, kan ie straks bij ons ook flikken...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:55:45 #200
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51455994
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Positief dat die jongen zo graag in ons mooie shirt wil spelen, maar wat ie bij Groningen nu flikt, kan ie straks bij ons ook flikken...
Zijn droom is de spaanse competitie, dus als er een grote spaanse club komt volgend seizoen....... Tsja..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')