Het gaat nog gekker worden? Ik vind het tot nu al vrij geschift hoor bijj nogal veel transfers.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het is nu nog relatief rustig op de transfermarkt, de echte gekte moet nog losbreken.
Ik heb niet het idee dat Ajax hem daarvoor weg doet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
. Als het bod boven de 15 miljoen is met wat extra clausules is 'ie gewoon weg.
Verwacht ik ook, zeker gezien de transfer van Babel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Ajax hem daarvoor weg doet.
V Geel geeft toch wel duidelijk gemaakt hoofdprijzen voor spelers te willen hebben.
Zal eerder 20+ worden denk ik..
Maar misschien zit ik er helemaal naast hoor.
Het is wel makkelijk wijzen ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Verwacht ik ook, zeker gezien de transfer van Babel.
Nog veeeeeel gekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het gaat nog gekker worden? Ik vind het tot nu al vrij geschift hoor bijj nogal veel transfers.
Dan maar transfervrij weg...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog maar één jaar contract.
Precies. Sneijder wil dus weg voor die `beloofde` 17 mil.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
25 miljoen wordt nooit betaald, dus dan is Sneijder weer pissed. Als het bod boven de 15 miljoen is met wat extra clausules is 'ie gewoon weg.
De NOS scoopte de transfer van Makaayquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef Longmen het volgende:
T staat verder overigens (nog) nergens, dus misschien moeten we een slag om de arm houden...
Alhoewel de NOS meestal wel betrouwbaar is...
ze scoopten ook als één van de eerste Babel, het nieuwe bod op Perez, de Cler naar 010, etc.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
De NOS scoopte de transfer van MakaayAlleen wel een paar weken te vroeg
![]()
Verder scoopen ze zelden, dus als ze het doen is het vaak wel betrouwbaar. Ze kunnen er niet te vaak naast zitten als nieuwsdienst van de publieke omroep.
Hij is gewaarschuwd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef koningdavid het volgende:
Als Sneijder naar Spanje wilt gaan, steek ik gewoon zijn banden lek. Of als hij dan met de trein naar schiphol gaat, bel ik voor een bommelding zodat alle vluchten worden gecancelt ofzo.
Wesley gaat niet weg.![]()
Er is alleen een aanzienlijk hoger bod gedaan, aldus NOS.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef jna het volgende:
Het bod is toch alleen hoger geworden of heeft Ajax het ook al geaccepteerd volgens hun?
Ja het was ook belachelijk laag de eerste keer dus niks aan het handje nogquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er is alleen een aanzienlijk hoger bod gedaan, aldus NOS.
Ze weten dat het bod aanzienlijk hoger is, maar een concreet bedrag weten ze niet. Dat vind ik dus apart...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er is alleen een aanzienlijk hoger bod gedaan, aldus NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |