Ach.quote:
Die Benayoun komt uit onze jeugdopleiding lees ik net.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef devv05 het volgende:
Babel en die andere knakker lijken zo wel loverboys van die gast in het midden.
Ik verwacht 18 ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:02 schreef sjimz het volgende:
Hoe hoog zal het bod zijn, en wat is een acceptabel bod?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die Benayoun komt uit onze jeugdopleiding lees ik net.![]()
quote:Benayoun started his career aged 9 with Hapoel Be'er Sheva. To attend training he regularly hitchhiked the 60km roundtrip with his father.[1] After making a name for himself, he was scouted by Ajax Amsterdam. They invited the 15 year old Benayoun and his family to the Netherlands. By his 16th birthday, he was the Ajax youth team's highest scorer and best player, and Ajax duly offered Benayoun a 4-year professional contract.[2] However, Benayoun and his family hadn't settled very well in Amsterdam, and so he turned his back on the contract and returned to Israel after just 8 months.
Heeft inderdaad een tijdje in Ajax 2 rondgelopen, maar kreeg last van heimwee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die Benayoun komt uit onze jeugdopleiding lees ik net.![]()
Dat bepaalt BonJovi wel he!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:03 schreef Radegast het volgende:
Dan moet Defour wel eerst naar de kapper, want dat ziet er echt niet uit nu.
25 miljoen ??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:02 schreef sjimz het volgende:
, en wat is een acceptabel bod?
Minstens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
25 miljoen ??
er heerst gekte op de transfermakt..
25 miljoen wordt nooit betaald, dus dan is Sneijder weer pissed. Als het bod boven de 15 miljoen is met wat extra clausules is 'ie gewoon weg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
25 miljoen ??
er heerst gekte op de transfermakt..
Hehehe right...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
25 miljoen wordt nooit betaald, dus dan is Sneijder weer pissed. Als het bod boven de 15 miljoen is met wat extra clausules is 'ie gewoon weg.
Denk jij dat Valencia na een bod van 12 miljoen ineens 25 neer gaat leggen? Ik denk het niet, en ik denk dat er vanaf 15 miljoen echt wat onderhandeld gaat worden over doorverkoopclausules en prestatiebonussen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef BB-boy het volgende:
Hehehe right...
Voor 15 miljoen kunnen ze een adios krijgen van Ajax. Daar verkopen ze hem echt niet voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Denk jij dat Valencia na een bod van 12 miljoen ineens 25 neer gaat leggen? Ik denk het niet, en ik denk dat er vanaf 15 miljoen echt wat onderhandeld gaat worden over doorverkoopclausules en prestatiebonussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |