Kan je hem niet ergens uploaden?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:55 schreef Urquhart het volgende:
Vandaag eindelijk de seizoensoverzicht dvd gehaald. Ik heb hem gevonden bij Van Leest, mocht je er naar op zoek zijn
sport.bequote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:06 schreef w00h00 het volgende:
Ik zit echt de hele dag al op sport.be te kijken of Ajax al een aankoop heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:55 schreef BB-boy het volgende:
az heeft natuurlijk wel een achterban van heb ik jou daar.
zolang Scheringa er met zijn poen zit wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ gewoon een blijvertje is hoor.
Waarom zou DSB niet ook na de periode Scheringa in AZ geld blijven steken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zolang Scheringa er met zijn poen zit wel.
Zo oud is Scheringa nog niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom zou DSB niet ook na de periode Scheringa in AZ geld blijven steken?
Ik denk dat wanneer AZ zo doorgaat en een stadionuitbreiding afgerond is, ze zelfs zonder Scheringa wel goed door zouden kunnen. Vroeg of laat speelt een club met dit niveau Champions League voetbal. Hierbij is het natuurlijk wel cruciaal hoe AZ het gaat doen zonder al die ervaring die nu weg is gevallen, want met Arveladze en De Cler mis je toch 2 van de belangrijkste spelers. Het is maar afwachten of Pocognoli en Ari gelijk goed kunnen aarden in de Nederlandse competitie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:40 schreef zjroentje het volgende:
Waarom zou DSB niet ook na de periode Scheringa in AZ geld blijven steken?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:43 schreef BB-boy het volgende:
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Zeker met al die mensen die niet voor Scheringa remmen.
AZ mist een heel stuk ervaring, wat Ajax wel heeft met Stam en in mindere mate Heitinga want die speelt ook al weer aardig wat seizoenen voor Ajaxquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer AZ zo doorgaat en een stadionuitbreiding afgerond is, ze zelfs zonder Scheringa wel goed door zouden kunnen. Vroeg of laat speelt een club met dit niveau Champions League voetbal. Hierbij is het natuurlijk wel cruciaal hoe AZ het gaat doen zonder al die ervaring die nu weg is gevallen, want met Arveladze en De Cler mis je toch 2 van de belangrijkste spelers. Het is maar afwachten of Pocognoli en Ari gelijk goed kunnen aarden in de Nederlandse competitie.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:28 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax![]()
Zijn er nog nieuwe geruchten ofzo, afgezien van die die in de bekendere media al zijn genoemd?
Heeft Volendam nog een goede linksbuiten?quote:13/7/2007 - Samenwerking met Volendam officieel bekrachtigd
(Gepost door RvN)
BRON: FC Volendam
Het samenwerkingsverband met FC Volendam is vandaag op de Open Dag van FC Volendam officieel bekrachtigd via het tekenen van een convenant, waarin beide verenigingen de komende drie jaar een samenwerking aangaan in de uitvoering van het Jeugdplan.
Ajax Netwerk
Beide verenigingen willen vergaand samenwerken om de jeugdopleiding en het scoutingapparaat te versterken. Dat kan door de uitwisseling van o.a. spelers en van trainers. De opzet is om van onderaf opvallende jeugdspelers van FC Volendam te laten meetrainen met Ajax en andersom spelers van Ajax verder te laten ontwikkelen bij Volendam.
Nee. Paul Quasten is wel een aardige speler, linkerverdediger/middenvelder. Maargoed, die komt uit de Ajax-jeugd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heeft Volendam nog een goede linksbuiten?
Die jongen wil graag weg en Ajax heeft min of meer woord te houden aan Wesley.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:47 schreef twi het volgende:
Sneijder heeft zelf gezegd dat hij verwacht dat Ajax hem nu nog moeilijker laat gaan, dus flikker op met een verhoging. Een compleet nieuw startbod van 25 miljoen, dan kan er begonnen worden met onderhandelen. Aangezien dat niet gebeurd
Tuurlijk is iedereen vervangbaar, maar van je offensieve spelers houd je nu alleen nog maar Huntelaar over, als hij uberhaupt na een eventueel vertrek van Sneijder blijft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:52 schreef Radegast het volgende:
Ook Sneijder is vervangbaar. Moeilijk maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |