Dan zullen ze toch wel een keer een prijs moeten pakken....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ gewoon een blijvertje is hoor.
Waarom?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch wel een keer een prijs moeten pakken....
Ze hebben al twee jaar op rij de Fair-Play Cup!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch wel een keer een prijs moeten pakken....
Ik denk juist met dit Feyenoord, Dit Ajax en Dit PSV het een stuk moeilijker wordt voor AZ, en dan noem ik nog niet eens teams als Twente en Heerenveen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom?
Feyenoord heeft ook al een tijd geen prijs meer gepakt, en die scharen we ook nog steeds onder de top (en terecht natuurlijk). Met dit beleid en deze trainer in Alkmaar is een prijs een kwestie van tijd denk ik.
Omdat feyenoord altijd tot de "top" behoort heeft en ook internationaal een naam heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom?
Feyenoord heeft ook al een tijd geen prijs meer gepakt, en die scharen we ook nog steeds onder de top (en terecht natuurlijk). Met dit beleid en deze trainer in Alkmaar is een prijs een kwestie van tijd denk ik.
AZ had dit jaar het kampioenschap in eigen hand, en zijn er mijns inziens niet op achteruit gegaan deze zomer. Ik zie niet in waarom het dit jaar niet zou kunnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk juist met dit Feyenoord, Dit Ajax en Dit PSV het een stuk moeilijker wordt voor AZ, en dan noem ik nog niet eens teams als Twente en Heerenveen...
We moeten natuurlijk ook niet vergeten dat AZ 10 jaar geleden gewoon Eerste Divisie speelde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Omdat feyenoord altijd tot de "top" behoort heeft en ook internationaal een naam heeft.
AZ is de afgelopen jaren goed bezig maar nog zonder echt succes.
Als van Gaal er dadelijk de brui aangeeft en er 3 of 4 kernspelers weggekocht worden is het mijn inziens gewoon afgelopen met de aansluiting bij de Top.
Of ze moeten zoals al eerder aangehaald aankomend seizoen een echt prijs pakken.
En ook niet op vooruit, de Cler is weg, Arveladze is weg en Koevermans wil weg. Dit allemaal terwijl PSV tamelijk sterk is gebleven, Feyenoord een mooie selectie bij elkaar gebracht heeft en Ajax hetzelfde sterke team heeft als vorig jaar. Ik zie AZ niet veel doen dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
AZ had dit jaar het kampioenschap in eigen hand, en zijn er mijns inziens niet op achteruit gegaan deze zomer. Ik zie niet in waarom het dit jaar niet zou kunnen.
Naar mijn inziens wel. Arveladze en De Cler weg. Dat waren de enige mannen met enige ervaring.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
en zijn er mijns inziens niet op achteruit gegaan deze zomer.
Kan je hem niet ergens uploaden?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:55 schreef Urquhart het volgende:
Vandaag eindelijk de seizoensoverzicht dvd gehaald. Ik heb hem gevonden bij Van Leest, mocht je er naar op zoek zijn
sport.bequote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:06 schreef w00h00 het volgende:
Ik zit echt de hele dag al op sport.be te kijken of Ajax al een aankoop heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:55 schreef BB-boy het volgende:
az heeft natuurlijk wel een achterban van heb ik jou daar.
zolang Scheringa er met zijn poen zit wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ gewoon een blijvertje is hoor.
Waarom zou DSB niet ook na de periode Scheringa in AZ geld blijven steken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
zolang Scheringa er met zijn poen zit wel.
Zo oud is Scheringa nog niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom zou DSB niet ook na de periode Scheringa in AZ geld blijven steken?
Ik denk dat wanneer AZ zo doorgaat en een stadionuitbreiding afgerond is, ze zelfs zonder Scheringa wel goed door zouden kunnen. Vroeg of laat speelt een club met dit niveau Champions League voetbal. Hierbij is het natuurlijk wel cruciaal hoe AZ het gaat doen zonder al die ervaring die nu weg is gevallen, want met Arveladze en De Cler mis je toch 2 van de belangrijkste spelers. Het is maar afwachten of Pocognoli en Ari gelijk goed kunnen aarden in de Nederlandse competitie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:40 schreef zjroentje het volgende:
Waarom zou DSB niet ook na de periode Scheringa in AZ geld blijven steken?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:43 schreef BB-boy het volgende:
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Zeker met al die mensen die niet voor Scheringa remmen.
AZ mist een heel stuk ervaring, wat Ajax wel heeft met Stam en in mindere mate Heitinga want die speelt ook al weer aardig wat seizoenen voor Ajaxquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer AZ zo doorgaat en een stadionuitbreiding afgerond is, ze zelfs zonder Scheringa wel goed door zouden kunnen. Vroeg of laat speelt een club met dit niveau Champions League voetbal. Hierbij is het natuurlijk wel cruciaal hoe AZ het gaat doen zonder al die ervaring die nu weg is gevallen, want met Arveladze en De Cler mis je toch 2 van de belangrijkste spelers. Het is maar afwachten of Pocognoli en Ari gelijk goed kunnen aarden in de Nederlandse competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |