~quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=784118872920245883
ff lekker stampen tijdens de vierdaagse
de KAT & Zatox Remix stond al op de Promo hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef RemcoW85 het volgende:
KAT_Meets_Gerardo_Roschini-Alright_(DBS601)-Vinyl-2007
Nieuwe Zatox remix erbij
We Got Some Fucking Fucking Fresh Fresh Beatz 4 Uquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
~
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8137237261792322535
Ook mooi!![]()
jullie mogen raden welke cd toen op stondquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Get Wastedals ze dat maar niet al te letterlijk nemen
Schooiers zijn het!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
jullie mogen raden welke cd toen op stond
ik hoorde van iemand die iemand kent bij de politie, dat er vanavond allochtone jongeren afgesproken hebben om te rellen bij de matrixx @ the park. Er is dan ook extra politie op de been voor dit gebeuren.
Hoop trouwens dat het ook echt gaat gebeuren. Dan is het softe gedoe van de matrixx ook weer weg.
En zo zullen we meteen zien dat die gasten het zowel voor het labyrinth en voor het park altijd verpesten.
Want 2 jaar terug waren de vierdaagse feesten zo vet. Ik ging toen elke dag. Gewoon gratis en stampen als een gek![]()
we hadden laatst wel iets van Melbourne Shuffle dacht ikquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=xLJH_VHv3c4
Weet neit offie al is voorbij is gekomen... maar heb toch wel respect voor deze vorm van dansen...! Ziet er wat meer impressive uit als dat klompen dansje hier uit Nederland/Belgie...!
K krijg een beetje een gedachte van "man blijf eens van je petje af.."quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Schooiers zijn het!
http://www.youtube.com/watch?v=xLJH_VHv3c4
Weet neit offie al is voorbij is gekomen... maar heb toch wel respect voor deze vorm van dansen...! Ziet er wat meer impressive uit als dat klompen dansje hier uit Nederland/Belgie...!
Ja dit is meer uit de tijd van Michael Jacksonquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we hadden laatst wel iets van Melbourne Shuffle dacht ik![]()
ziet er wel impressive uit, maar gassen zoals wij hier in Nederland doen (op hardstyle) ziet er wel wat dikker uit vind ik
dat is de B-kant van deze release: http://www.discogs.com/release/570007quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:14 schreef Koepert het volgende:
Vanaf ongeveer 2:30min en verder; welk nummer is dat eigenlijk??
Nederland = Hardstylequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ook mooi dat al die muziek gewoon hier of uit italie wegkomt!![]()
VideoGet... daarmee kun je youtube filmpjes en shit downloaden naar aviquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Iemand een idee waar ik die after filmpjes van q-dance of filmpjes van partyflock van hardstyle feesten echt kan downloaden?
Thnx!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:58 schreef JortK het volgende:
[..]
VideoGet... daarmee kun je youtube filmpjes en shit downloaden naar avi
quote:
* LeonH hoopt trouwens dat Crumps gauw uitkomt, net zoals de nieuwe headhunterz, donkey rollers en Wildstylez (met dat leuke belletjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:54 schreef Pittie het volgende:
Ik heb vandaag wat liedjes op jullie aanraden binnengehaald
En deze vond ik toch wel heel erg goed!
01-kat_meets_gerardo_roschini_-_alright_(kat &_zatox_rmx).mp3![]()
01-the_prophet_vs_deepack_-_stampuhh!_(beholder_&_max_enforcer_rmx).mp3![]()
02-brainkicker_vs_noisecontrollers_-_always_black-nbd.mp3![]()
![]()
02-builder_-_her_voice_(super_bass_mix)-meneerm.mp3 (deze is egt lekker)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
05-d-block_and_s-te-fan_-_we_be_kickin_bass-meneerm.mp3![]()
![]()
![]()
showtek_vs_deepack-rockin_steady-100_procent_deepack_mix.mp3![]()
showtek-dominate-showtek_album.mp3![]()
![]()
showtek-early_soundz-showtek_album.mp3![]()
showtek-no_harder-brennan_heart_remix.mp3![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
* en Wildstylez (met dat leuke belletje)
ik hoorde in de Time Outquote:
Super! We willen volgend jaar met een vriendengroep richting nijmegen komen.. Komen zelf uit Mierlo (Eindhoven) En willen zoiets echt meemaken.. En vooral als je zo'n filmpjes zijn!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
~
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8137237261792322535
Ook mooi!![]()
Kans is klein dat je tijdens de vierdaagse dit meemaakt. Dit is bij iemand thuis waar de lopers langslopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:43 schreef Da_Giel het volgende:
[..]
Super! We willen volgend jaar met een vriendengroep richting nijmegen komen.. Komen zelf uit Mierlo (Eindhoven) En willen zoiets echt meemaken.. En vooral als je zo'n filmpjes zijn!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:54 schreef Pittie het volgende:
Ik heb vandaag wat liedjes op jullie aanraden binnengehaald
En deze vond ik toch wel heel erg goed!
01-kat_meets_gerardo_roschini_-_alright_(kat &_zatox_rmx).mp3
01-the_prophet_vs_deepack_-_stampuhh!_(beholder_&_max_enforcer_rmx).mp3
02-brainkicker_vs_noisecontrollers_-_always_black-nbd.mp3
02-builder_-_her_voice_(super_bass_mix)-meneerm.mp3 (deze is egt lekker)
05-d-block_and_s-te-fan_-_we_be_kickin_bass-meneerm.mp3
showtek_vs_deepack-rockin_steady-100_procent_deepack_mix.mp3
showtek-dominate-showtek_album.mp3
showtek-early_soundz-showtek_album.mp3
showtek-no_harder-brennan_heart_remix.mp3
Crump (zonder squote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
* LeonH hoopt trouwens dat Crumps gauw uitkomt, net zoals de nieuwe headhunterz, donkey rollers en Wildstylez (met dat leuke belletje)
klopt, The Prophet is vanavond te bewonderen in Time Outquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:12 schreef mstx het volgende:
Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black = Lost in Space (1998)
We should blast their bases! A decisive strike now!
I need to be up there.
The jupiter is an oversized robot.
Everything's automatic.
Any monkey in a flight suit can pilot that ship out of the solar system and set her down on alpha prime.
It's a baby-sitting job, sir.
No offence.
Black was always my color.
Give me an excuse to kill you.
Die vocal is tof.
Alweer nieuwe Headhunterz?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe Donkey Rollers en Headhunterz zouden ook binnenkort uit moeten komen, Wildstylez weet ik zo niet
dat duurt dus nog wel een tijdje, maar Forever Az One staat wel op de planning om gereleased te wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |