bijvoorbeeld Noisecontrollers, Josh & Wesz, D-Block & S-te-Fanquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies onder newstyle verstaat
Hell yeah!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bijvoorbeeld Noisecontrollers, Josh & Wesz, D-Block & S-te-Fan
wat hun maken heet ook wel Newstylequote:
net binnenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zany_Meets_The_Beholder_-_Annihilating-(FUSION039-5)-Vinyl-2007-HB
Hij is lekker hardquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
LeonH en ik zijn actief in Gehoorbeschermingquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:20 schreef renz0r het volgende:
Voor de feestbezoekers: Doen jullie aan gehoorbescherming? Merken jullie dat jullie gehoor iets minder is?
Ikzelf heb filterz aangemetenwww.filterz.nl
kan je dan nog wel wat horen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
LeonH en ik zijn actief in Gehoorbescherming
heb mezelf gisteren Exinore doppen aan laten meten, met vlakke demping van 25 dBze kosten ¤ 159,31 en ik kan ze over 2,5 week ophalen
zat eerst ook te kijken naar Filterz, maar er zit geen enkele dealer hier in de buurt, en ze hebben ook geen vlakke demping...
merk niet echt dat mijn gehoor slechter wordt, maar soms heb ik wel een beetje een ruis, bij DefQon.1 kon ik het geluid vooraan gewoon niet aan, dat deed echt pijn... soms ook wel een beetje dof gehoor, omdat je oren zich uit bescherming wat afsluiten, maar gelukkig nog niks permanents opgelopen, dat ga ik vanaf nu ook voorkomen met die Exinore![]()
Thnx, hij is nicequote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Maar die plaat klopt dan ook van de eerste tot de laatste seconde van beide versies! Inclusief die beat/kick/bass* die van tonen verandert.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef renz0r het volgende:
Mijn favo hardstyle beat blijft toch die die in het nr builder - Her voice zit. Die beat is echt chill
ja hoor, op grote feesten is het geen probleem, dan gaat het nog hard genoeg... en in discotheken sta ik vaak vooraan, of bij de subs, dus dan blijft er ook wel genoeg geluid overquote:
ik had net in dat topic de vraag gesteld of jij ook plannen had voor doppen, lees ik ditquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:05 schreef Houniet het volgende:
aah okemisschien wel handig om zulke dingen te hebben
Builder - Her Voice (super bass remix), die plaat is gewoon té té té gruwelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Maar die plaat klopt dan ook van de eerste tot de laatste seconde van beide versies! Inclusief die beat/kick/bass* die van tonen verandert.
Mijn persoonlijke favoriete kick blijft zoiets als die van Keep it coming
*hoe je het ook noemen wilt
Beste plaat jawohl!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=784118872920245883
ff lekker stampen tijdens de vierdaagse
Get Wastedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=784118872920245883
ff lekker stampen tijdens de vierdaagse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |