mee eensquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
trouwens: Black_Identity_-_Blckr_Thn_Blck-_SCANTRAXX031_-Vinyl-2007-HB.rar
hij is toch best wel lekker!
Ik vind die plaat dus echt 3x niks vergeleken met de vorige anthems.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
datum dat de post werd gedaan op de site denk ik zelf![]()
trouwens: Black_Identity_-_Blckr_Thn_Blck-_SCANTRAXX031_-Vinyl-2007-HB.rar
hij is toch best wel lekker!
Vind 'm wel ok, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind die plaat dus echt 3x niks vergeleken met de vorige anthems.
Ik vind het bagger en het heeft zo'n toontje zoals al die popiejumpnummers heeft. Gewoon te commercieel dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind die plaat dus echt 3x niks vergeleken met de vorige anthems.
whahahahahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:10 schreef Koepert het volgende:
Here's....................................Koepie!!!!![]()
Snap je, van "Here's Johnny" maar dan met Koepert enzo...haha......ha....ha....mmm laat maar
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
nog gauw ff je Top 10 posten voordat het topic sluit, ofniet mstx
je kan veel zeggen maar sensation dit jaar was verre van een kut feest.. alles is me 1000000% meegvallenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zo de kutfeestjes zijn weer geweest... Op naar het echte werk (Decibel, Q-base, Qlimax)![]()
Qlimax ga ik ook weer doen jaquote:Op zondag 15 juli 2007 11:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zo de kutfeestjes zijn weer geweest... Op naar het echte werk (Decibel, Q-base, Qlimax)![]()
nummer ken ik wel, denk dat het nog wel ff duurt voorda thij uitkomt, anders moet je hem ff een berichtje doen via Partyflockquote:Op zondag 15 juli 2007 13:13 schreef Pelgrim het volgende:
Weet iemand of er van dat nieuwe nummer van Walt Jenssen een release komt. Walt Mart heet het nummer, maar ik kan hem nergens vinden.
Dansevenement Blackquote:Honderden arrestaties bij Dancefeest Black
Gepubliceerd op zondag 15 juli 2007
AMSTERDAM (ANP) - Bij het dansevenement Black, dat zaterdagnacht in de Amsterdam ArenA werd gehouden, heeft de politie 308 mensen gearresteerd. Dat heeft de politie zondagmiddag laten weten. De meeste verdachten waren volgens de politie in het bezit van verdovende middelen.
Vier verdachten werden gearresteerd voor handel in verdovende middelen en een aantal voor mishandeling, openbare dronkenschap, belediging en vernieling.
De politie controleerde streng tijdens het dancefeest. Alle gasten werden voor binnenkomst gecontroleerd door drugshonden. Van de 308 verdachten konden 174 bezoekers uiteindelijk toch genieten van het dansevenement omdat zij geen of een niet strafbare hoeveelheid softdrugs bij zich hadden. 88 gasten die een hoeveelheid harddrugs bij zich hadden worden daarvoor niet vervolgd, maar mochten de ArenA niet in.
Sfeer
Het dansevenement trok dit jaar 23.445 bezoekers. Volgens de politie was er, op een aantal kleine vechtpartijen aan het einde van het feest na, sprake van een goede sfeer. In totaal werden 24 geldboetes opgelegd ter waarde van 6400 euro.
Drie jongeren kregen ter plaatse een taakstraf opgelegd. Er zijn 19 verdachten in verzekering gesteld en zij worden maandag voorgeleid aan de officier van justitie. bron: Planet
Nou, gewoon de research van die nieuwsposter daar... Het is toch echt Sensation Blackquote:Op zondag 15 juli 2007 16:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
23.445 bezoekers, terwijl er toch 50.000 inkunnen??![]()
zou goed kunnenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nou, gewoon de research van die nieuwsposter daar... Het is toch echt Sensation Black
Volgens mij is de telling bij zo'n party toch anders. Bij voetbalwedstrijden zijn het er 50.000, concerten zo'n 60/70.000 vanwege tribunes + veld, en bij party's is het alleen veld + gedeelte tribunes, dus denk toch dat je dan op een 40.000 (?) uitkomt?
dat klopt idd ook wel weer jaquote:Op zondag 15 juli 2007 17:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou goed kunnenmaar dan nog, 23.445 op 40.00 maximaal, dat lijkt me toch niet echt 'druk' zeg maar...
kerel wees blij. anders doe je er 45 minuten over om aan de andere kant te komenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou goed kunnenmaar dan nog, 23.445 op 40.00 maximaal, dat lijkt me toch niet echt 'druk' zeg maar...
wel als de WC"s aan de andere kant zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Maar je moet ook niet de hele tijd heen en weer lopen...!![]()
nee dat zeker nietquote:Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Maar je moet ook niet de hele tijd heen en weer lopen...!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |