Idd, hij staat terecht op #1 in mijn top10.quote:
quote:
had zelf die DJ Pro 2000 al gezien, voor ¤ 75,-... DJ Pro 3000 is ¤ 99,- maar hoor ik aantal verhalen over dat hij snel kapot zou gaan, veel defecten enzoquote:
mijn kameraad wilde een kameraad die goede filmpjes kan maken, ook qua geluid, zal hem deze even doorgevenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ ReMcOrE bijna goed het is de sony cybershot Dsc S40
Wat zijn de kosten ongeveer, want ik wil wss ook van die oordoppen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb trouwens gisteren ook Exinore oordoppen aan laten meten, met een vlakke demping van 25 dB, over 2,5 week kan ik ze ophalen
deze Exinore -25dB zijn ¤ 159,31 kijk trouwens hier even voor een mooi overzicht van alle mogelijkhedenquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:15 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Wat zijn de kosten ongeveer, want ik wil wss ook van die oordoppen.
zou nie echt blij worden als ik hoortoestellen nodig heb, ook al worden ze door je verzekering vergoedquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:18 schreef LeonH het volgende:
ja ik moet daar ook langzaam aan gaan doen, gehoorbescherming.
Aangezien ik de laatste tijd vaker ben aan het draaien en thuiskom met een piep in me oren. Was ook al aan het kijken naar die Filterz, schijnen ook goed te zijn en gebruikt te worden door menig top-dj.
Alleen jammer dat ze niet vergoed kunnen worden bij het ziekenfonds etc...![]()
Terwijl dat dacht ik wel met hoorapparaten het geval is![]()
Join the club!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef JortK het volgende:
Zo dat ik dit topic pas nu ontdek als echte Hardstyle addict
voeg jezelf maar toe @opquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef JortK het volgende:
Zo dat ik dit topic pas nu ontdek als echte Hardstyle addict
Ik ben erg fan van de Donkey Rollers/Zany/Deepack soundquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:21 schreef Pittie het volgende:
Hey ik hou ook erg van dit genre muziek
Tegenwoordig gaat mijn voorkeur echter uit naar het iets minder harde werk. Veelal richting Hardtrance ipv hardstyle. Ik vind het mooier om zeg maar iets meer melodie erin te hebben. Dit alla de Tunnel Trance Force cd's. Cascada (al neigt dit meer naar top40) Overigens een leuke hardstyle plaat op zijn tijd vind ik ook super. Maar welke dj's zouden jullie me dan kunnen aanraden?
Zelfde hier...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben erg fan van de Donkey Rollers/Zany/Deepack sound![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben erg fan van de Donkey Rollers/Zany/Deepack sound![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik pas dr al aardig tussen begrijp ik [afbeelding]
bijvoorbeeld Noisecontrollers, Josh & Wesz, D-Block & S-te-Fanquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies onder newstyle verstaat
Hell yeah!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bijvoorbeeld Noisecontrollers, Josh & Wesz, D-Block & S-te-Fan
wat hun maken heet ook wel Newstylequote:
net binnenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zany_Meets_The_Beholder_-_Annihilating-(FUSION039-5)-Vinyl-2007-HB
Hij is lekker hardquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
LeonH en ik zijn actief in Gehoorbeschermingquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:20 schreef renz0r het volgende:
Voor de feestbezoekers: Doen jullie aan gehoorbescherming? Merken jullie dat jullie gehoor iets minder is?
Ikzelf heb filterz aangemetenwww.filterz.nl
kan je dan nog wel wat horen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
LeonH en ik zijn actief in Gehoorbescherming
heb mezelf gisteren Exinore doppen aan laten meten, met vlakke demping van 25 dBze kosten ¤ 159,31 en ik kan ze over 2,5 week ophalen
zat eerst ook te kijken naar Filterz, maar er zit geen enkele dealer hier in de buurt, en ze hebben ook geen vlakke demping...
merk niet echt dat mijn gehoor slechter wordt, maar soms heb ik wel een beetje een ruis, bij DefQon.1 kon ik het geluid vooraan gewoon niet aan, dat deed echt pijn... soms ook wel een beetje dof gehoor, omdat je oren zich uit bescherming wat afsluiten, maar gelukkig nog niks permanents opgelopen, dat ga ik vanaf nu ook voorkomen met die Exinore![]()
Thnx, hij is nicequote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Maar die plaat klopt dan ook van de eerste tot de laatste seconde van beide versies! Inclusief die beat/kick/bass* die van tonen verandert.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef renz0r het volgende:
Mijn favo hardstyle beat blijft toch die die in het nr builder - Her voice zit. Die beat is echt chill
ja hoor, op grote feesten is het geen probleem, dan gaat het nog hard genoeg... en in discotheken sta ik vaak vooraan, of bij de subs, dus dan blijft er ook wel genoeg geluid overquote:
ik had net in dat topic de vraag gesteld of jij ook plannen had voor doppen, lees ik ditquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:05 schreef Houniet het volgende:
aah okemisschien wel handig om zulke dingen te hebben
Builder - Her Voice (super bass remix), die plaat is gewoon té té té gruwelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Maar die plaat klopt dan ook van de eerste tot de laatste seconde van beide versies! Inclusief die beat/kick/bass* die van tonen verandert.
Mijn persoonlijke favoriete kick blijft zoiets als die van Keep it coming
*hoe je het ook noemen wilt
Beste plaat jawohl!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=784118872920245883
ff lekker stampen tijdens de vierdaagse
Get Wastedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
~quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
de KAT & Zatox Remix stond al op de Promo hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef RemcoW85 het volgende:
KAT_Meets_Gerardo_Roschini-Alright_(DBS601)-Vinyl-2007
Nieuwe Zatox remix erbij
We Got Some Fucking Fucking Fresh Fresh Beatz 4 Uquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
~
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8137237261792322535
Ook mooi!![]()
jullie mogen raden welke cd toen op stondquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Get Wastedals ze dat maar niet al te letterlijk nemen
Schooiers zijn het!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
jullie mogen raden welke cd toen op stond
ik hoorde van iemand die iemand kent bij de politie, dat er vanavond allochtone jongeren afgesproken hebben om te rellen bij de matrixx @ the park. Er is dan ook extra politie op de been voor dit gebeuren.
Hoop trouwens dat het ook echt gaat gebeuren. Dan is het softe gedoe van de matrixx ook weer weg.
En zo zullen we meteen zien dat die gasten het zowel voor het labyrinth en voor het park altijd verpesten.
Want 2 jaar terug waren de vierdaagse feesten zo vet. Ik ging toen elke dag. Gewoon gratis en stampen als een gek![]()
we hadden laatst wel iets van Melbourne Shuffle dacht ikquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=xLJH_VHv3c4
Weet neit offie al is voorbij is gekomen... maar heb toch wel respect voor deze vorm van dansen...! Ziet er wat meer impressive uit als dat klompen dansje hier uit Nederland/Belgie...!
K krijg een beetje een gedachte van "man blijf eens van je petje af.."quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Schooiers zijn het!
http://www.youtube.com/watch?v=xLJH_VHv3c4
Weet neit offie al is voorbij is gekomen... maar heb toch wel respect voor deze vorm van dansen...! Ziet er wat meer impressive uit als dat klompen dansje hier uit Nederland/Belgie...!
Ja dit is meer uit de tijd van Michael Jacksonquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we hadden laatst wel iets van Melbourne Shuffle dacht ik![]()
ziet er wel impressive uit, maar gassen zoals wij hier in Nederland doen (op hardstyle) ziet er wel wat dikker uit vind ik
dat is de B-kant van deze release: http://www.discogs.com/release/570007quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:14 schreef Koepert het volgende:
Vanaf ongeveer 2:30min en verder; welk nummer is dat eigenlijk??
Nederland = Hardstylequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ook mooi dat al die muziek gewoon hier of uit italie wegkomt!![]()
VideoGet... daarmee kun je youtube filmpjes en shit downloaden naar aviquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Iemand een idee waar ik die after filmpjes van q-dance of filmpjes van partyflock van hardstyle feesten echt kan downloaden?
Thnx!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:58 schreef JortK het volgende:
[..]
VideoGet... daarmee kun je youtube filmpjes en shit downloaden naar avi
quote:
* LeonH hoopt trouwens dat Crumps gauw uitkomt, net zoals de nieuwe headhunterz, donkey rollers en Wildstylez (met dat leuke belletjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:54 schreef Pittie het volgende:
Ik heb vandaag wat liedjes op jullie aanraden binnengehaald
En deze vond ik toch wel heel erg goed!
01-kat_meets_gerardo_roschini_-_alright_(kat &_zatox_rmx).mp3![]()
01-the_prophet_vs_deepack_-_stampuhh!_(beholder_&_max_enforcer_rmx).mp3![]()
02-brainkicker_vs_noisecontrollers_-_always_black-nbd.mp3![]()
![]()
02-builder_-_her_voice_(super_bass_mix)-meneerm.mp3 (deze is egt lekker)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
05-d-block_and_s-te-fan_-_we_be_kickin_bass-meneerm.mp3![]()
![]()
![]()
showtek_vs_deepack-rockin_steady-100_procent_deepack_mix.mp3![]()
showtek-dominate-showtek_album.mp3![]()
![]()
showtek-early_soundz-showtek_album.mp3![]()
showtek-no_harder-brennan_heart_remix.mp3![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
* en Wildstylez (met dat leuke belletje)
ik hoorde in de Time Outquote:
Super! We willen volgend jaar met een vriendengroep richting nijmegen komen.. Komen zelf uit Mierlo (Eindhoven) En willen zoiets echt meemaken.. En vooral als je zo'n filmpjes zijn!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
~
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8137237261792322535
Ook mooi!![]()
Kans is klein dat je tijdens de vierdaagse dit meemaakt. Dit is bij iemand thuis waar de lopers langslopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:43 schreef Da_Giel het volgende:
[..]
Super! We willen volgend jaar met een vriendengroep richting nijmegen komen.. Komen zelf uit Mierlo (Eindhoven) En willen zoiets echt meemaken.. En vooral als je zo'n filmpjes zijn!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:54 schreef Pittie het volgende:
Ik heb vandaag wat liedjes op jullie aanraden binnengehaald
En deze vond ik toch wel heel erg goed!
01-kat_meets_gerardo_roschini_-_alright_(kat &_zatox_rmx).mp3
01-the_prophet_vs_deepack_-_stampuhh!_(beholder_&_max_enforcer_rmx).mp3
02-brainkicker_vs_noisecontrollers_-_always_black-nbd.mp3
02-builder_-_her_voice_(super_bass_mix)-meneerm.mp3 (deze is egt lekker)
05-d-block_and_s-te-fan_-_we_be_kickin_bass-meneerm.mp3
showtek_vs_deepack-rockin_steady-100_procent_deepack_mix.mp3
showtek-dominate-showtek_album.mp3
showtek-early_soundz-showtek_album.mp3
showtek-no_harder-brennan_heart_remix.mp3
Crump (zonder squote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
* LeonH hoopt trouwens dat Crumps gauw uitkomt, net zoals de nieuwe headhunterz, donkey rollers en Wildstylez (met dat leuke belletje)
klopt, The Prophet is vanavond te bewonderen in Time Outquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:12 schreef mstx het volgende:
Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black = Lost in Space (1998)
We should blast their bases! A decisive strike now!
I need to be up there.
The jupiter is an oversized robot.
Everything's automatic.
Any monkey in a flight suit can pilot that ship out of the solar system and set her down on alpha prime.
It's a baby-sitting job, sir.
No offence.
Black was always my color.
Give me an excuse to kill you.
Die vocal is tof.
Alweer nieuwe Headhunterz?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe Donkey Rollers en Headhunterz zouden ook binnenkort uit moeten komen, Wildstylez weet ik zo niet
dat duurt dus nog wel een tijdje, maar Forever Az One staat wel op de planning om gereleased te wordenquote:
vergeet Chopper niet, ook nicequote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nou ja in ieder geval iets om naar uit te kijken. Net als de nieuwe Donkey Rollers... Atrocity blijft gaaf
ja, diequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:02 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Southstylers - The Remixes (FUSION ??-5)
A1) Pounding Remix (Pounding Senses Remix)
B1) Crushing Remix (A Bit Crushing Remix)
Van Clubcharts geplukt
Wildstylez - Life''s a Bitch/Missinquote:
Missin'quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:43 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Wildstylez - Life''s a Bitch/Missin
Label: Scantraxx Reloaded
Catnumber: 005
Releasedate: July/August
Format: 12''
a1. Wildstylez - Life''s a Bitch
b1. Seizure - Missin
zeker niet slechtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:45 schreef Sethje het volgende:
Sound Creators - How we do is ook zeer dik
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ik lees net op de site van Q-Dance dat er ook X-Qlusive Zany België komt
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145974&PHPSESSID=597fbd2e2cd25c7800b788b0cdf15626
ik nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:33 schreef JortK het volgende:
En wie gaat er vanavond nog een leuk feestje bezoeken?
ik ga stappenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:33 schreef JortK het volgende:
heel misschien ben ik morgen ook in Bruins te vindenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
om vervolgens hetzeflde morgen in bruins te doen!
quote:
morgen hier naartoe, geen hardstyle maar wel lekker harde tek met Coone,Tek Soldierz en Chicago zonequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:33 schreef JortK het volgende:
Vooral de B-Side Remix is vet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:27 schreef Pelgrim het volgende:
Unknown_-_Smack_My_Arsch-(NERVEN034)-Vinyl-2007-HB
Ook lekkerMaar volgens mij is het al een oud nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |