Ja okej, maar het ging me net om het "mooie" hoesje, zodat ik het nummer over een aantal maanden ook nog terug vind in mijn kast en niet dat ie ergens tussen de honderden mp3 te staan komt. Maar goed het is niet anders.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
sommige hardstyle nummers komen eerst uit op CDS (dat is dan een promo) voordat ze een paar weken later op vinyl gereleased worden... als je bijvoorbeeld bij Deepack in hun CD-hoes kijkt, zie je dat ze voor elke vinyl ook een CD hebben, door de platenspeler op de computer aan te sluiten, kun je van elke vinyl ook mp3's maken, en die branden ze dan gewoonen net wat LeonH zegt, sommige nieuwe tracks (promo's) krijgen ze van andere DJ's op CD, zodat ze die kunnen draaien en dan kunnen merken wat het publiek er van vindt
hier ook, we hadden 4 mensen, maar er haken er 2 af omdat ze moe zijn en de komende week ook veel moeten werken (waarbij 1 van de 2 notabene het idee opperde om naar Bruins te gaanquote:Op zondag 22 juli 2007 21:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Volgens mij gaat mijn mooie avondje bruins door wat gezeur niet door!![]()
Ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:22 schreef nipeng het volgende:
Gefeliciteerd PartyAnimal87, heb je er nog wat zinnigs over te vertellen? Of wou je gewoon patsen met je downloadskills.
Hier zelfde...Zouden met 4 gaan... nu nog ik en ander over...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier ook, we hadden 4 mensen, maar er haken er 2 af omdat ze moe zijn en de komende week ook veel moeten werken (waarbij 1 van de 2 notabene het idee opperde om naar Bruins te gaan) dus nu zijn we met dezelfde 2 als gisteravond overgebleven
of ik nou moet bobben of niet. ik stuiter zoiezo welquote:Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hier zelfde...Zouden met 4 gaan... nu nog ik en ander over...
Ze willen me min of meer verplichten te bobben... en daar gaat ik niet in mee...!
Ni ligt toch op zijn nestquote:
chill, denk dat ik daar heen ga.. word dan de eerste keer index, ben benieuwdquote:Op zondag 22 juli 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en natuurlijk Trilok & Chiren, als die net zo gruwelijk draaien als vorige week bij New York, dan komt het helemaal goed![]()
[..]
yep, volgende week zaterdag
als ik ga, wordt het voor mij ook de 1e keerquote:Op maandag 23 juli 2007 00:53 schreef NrSiX het volgende:
[..]
chill, denk dat ik daar heen ga.. word dan de eerste keer index, ben benieuwd
lekkere zaagplaten, zoals Her Voice en Reactorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |