Dat komt door Litso!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:09 schreef mcDavid het volgende:
Wel jammer dat die icoontjes in bierpul-volgorde het niet meer doen
Ja, weet je waarom? Die heb ik geupload.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die van mij en van Q deden het nog wel!
Ehm, nee. Ik zelf.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, weet je waarom? Die heb ik geupload.
Ja, wat doe je daar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ehm, nee. Ik zelf.wtf doe ik in het normale reageer venster? freaking lelijk!
Goed! En dan heb ik nu een vraag. Waarom luister ik Nate Dogg/Obie Trice - The Setup?quote:
Waarschijnlijk omdat je het een tof nummer vindt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed! En dan heb ik nu een vraag. Waarom luister ik Nate Dogg/Obie Trice - The Setup?.
Heu? Oh ja. Ik heb een skin.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:21 schreef mcDavid het volgende:
Valt me ook nu pas op dat er kleurverloop zit in de menubalken van Firefox
Nauwelijks.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je het een tof nummer vindt.
Ok.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb bones.
[..]
Dan omdat je een hekel aan jezelf hebt.
*jaloersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:32 schreef Blight het volgende:
Leffe triple.
Nu moet je ons allemaal op tieten trakteren!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:37 schreef Chowi het volgende:
OMG ik heb BeF gekilled.
je beft slecht?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:37 schreef Chowi het volgende:
OMG ik heb BeF gekilled.
Ik wéét dat je seksueel gefrustreerd bent, David. Maar, verdulleme! Nee!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nu moet je ons allemaal op tieten trakteren!
Ik ben toch ook heteroseksueel en vrouwelijk!quote:
Alleen mij dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wéét dat je seksueel gefrustreerd bent, David. Maar, verdulleme! Nee!
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef mcDavid het volgende:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=40119&subject=tietenfoto's
Dat vind ik nou écht niet grappig.quote:
Shit happens.quote:
Níét!quote:
Ik heb zo mijn momenten.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:48 schreef JDude het volgende:
En tieten!
Hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef Chowi het volgende:
Waar?
Ergens in augustus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:06 schreef mcDavid het volgende:
*iets mompelt over eerlijk delen.
Heuj!quote:
Euhj!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:07 schreef Chowi het volgende:
Heuj!
Heb je er nog leuke plaatjes van? Ergens?quote:
Is die in mijn fotoboek niet goed genoegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:10 schreef Chowi het volgende:
Heb je er nog leuke plaatjes van? Ergens?
NEE.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is die in mijn fotoboek niet goed genoeg.
Ik zie geen tieten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is die in mijn fotoboek niet goed genoeg.
In dat blauwe shirtje. En zó héél veel is er nu ook weer niet. Dus ja.quote:
Ik kijk even naar rechts.quote:
Ik wil húíd zien. Tepels! Alles!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In dat blauwe shirtje. En zó héél veel is er nu ook weer niet. Dus ja.
Jij eerst.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:15 schreef Chowi het volgende:
Ik wil húíd zien. Tepels! Alles!
*flasht. Zo! Nu jij!quote:
Ja hállo. Zo dat jij fijn anoniem mee kunt rukken, zeker!quote:
*Stripshow doet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef Chowi het volgende:
*flasht. Zo! Nu jij!
Juist.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef Chowi het volgende:
Ja hállo. Zo dat jij fijn anoniem mee kunt rukken, zeker!
Oeh. Met sfeervolle muziek op de achtergrond en alles?quote:
Dat gaat dus niet door hè!quote:
Uhhuh. Anders is het geen stripshow hm. Dan is het gewoon een kwestie van kleren uittrekken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:20 schreef Chowi het volgende:
Oeh. Met sfeervolle muziek op de achtergrond en alles?
Oh. Strip jij zó?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhhuh. Anders is het geen stripshow hm. Dan is het gewoon een kwestie van kleren uittrekken.
Niks mis mee heurquote:
BEWIJS WILLEN WE!!!!!!!!!1111111quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:25 schreef Chowi het volgende:
Laat mij het dan doen! Ik ben goed!
Jij bent echt een kutjong, jij!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:33 schreef JDude het volgende:
Wel de goede trein nemen, hm?
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef Chowi het volgende:
Jij bent echt een kutjong, jij!
Ik bedenk me net dat ik al eens had beloofd om die grap niet meer te makenquote:
Ja! Bah! Wat flauw! Ik walg van je, JD!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik al eens had beloofd om die grap niet meer te maken.
Ik ga even krassen.quote:
Ruim je je zooi op dan. Dank.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:45 schreef JDude het volgende:
Ik ga even krassen.
Mention the PI!quote:
Leuke relatie hebben jullie.quote:
Ja hèquote:
Nouja, ergens snap ik het wel. Ik ruim haar bloedvlekken immers ook niet op, hm?quote:
Ik streef naar een zelfde relatie. Ooit. Ergens. Dat zal wel in een ander universum worden. Relaties. Intimiteit. Bah, wat stom allemaal.quote:
Zolang je m'n kots maar opruimt, zodra een set benen in mijn buik m'n ontbijt terug naar buiten mikt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef JDude het volgende:
Nouja, ergens snap ik het wel. Ik ruim haar bloedvlekken immers ook niet op, hm?
[Oud en wijs]quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:49 schreef Chowi het volgende:
Ik streef naar een zelfde relatie. Ooit. Ergens. Dat zal wel in een ander universum worden. Relaties. Intimiteit. Bah, wat stom allemaal.
Hoe is dat nou, zoeen ander universum?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:49 schreef Chowi het volgende:
Ik streef naar een zelfde relatie. Ooit. Ergens. Dat zal wel in een ander universum worden. Relaties. Intimiteit. Bah, wat stom allemaal.
Ja, en oud wil ik niet worden dus doe mij nu maar alvast al het leuke zodat ik niet hoef te sterven als een tachtigjarige in een muffig bejaardentehuis met rimpels, tafeltje-dekje en Parkinson.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[Oud en wijs]
Je bent nog jong.
[/Oud en wijs]
Weet ik niet. Ik moet het nog ondervinden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, zoeen ander universum?
Ik ga je JD niet gevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:52 schreef Chowi het volgende:
Ja, en oud wil ik niet worden dus doe mij nu maar alvast al het leuke zodat ik niet hoef te sterven als een tachtigjarige in een muffig bejaardentehuis met rimpels, tafeltje-dekje en Parkinson.
Parkinson bespaart wel batterijen voor de vibrator!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:52 schreef Chowi het volgende:
Ja, en oud wil ik niet worden dus doe mij nu maar alvast al het leuke zodat ik niet hoef te sterven als een tachtigjarige in een muffig bejaardentehuis met rimpels, tafeltje-dekje en Parkinson.
De wereld houdt niet op na JD, hoor. Dacht ik ook eerst, maar dat is echt niet zo. Écht níét.quote:
Denk je echt dat ik nog masturbéér als ik tachtig ben? Dat doe ik nu al niet, dus 't zou wel erg sneu zijn!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Parkinson bespaart wel batterijen voor de vibrator!
Je moet. Je "metgezel" is dan namelijk allang onder de zoden, want vrouwen worden veel ouder. Iets met sterk enzo. Dus. Zo'n vent heb je niets aan. Enzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef Chowi het volgende:
Denk je echt dat ik nog masturbéér als ik tachtig ben? Dat doe ik nu al niet, dus 't zou wel erg sneu zijn!
JIJ BENT GEWOON EEN VLEESGEWORDEN APOCALYPS, JD!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef JDude het volgende:
Wel waar! Als ik achterom kijk, zie ik het einde van de wereld!
*Angstaanjagend muziekje inzet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef Chowi het volgende:
JIJ BENT GEWOON EEN VLEESGEWORDEN APOCALYPS, JD!
Ik heb nu toch ook geen "metgezel"? Ik boycot masturbatie gewoon! Ik heb het niet nodig!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je moet. Je "metgezel" is dan namelijk allang onder de zoden, want vrouwen worden veel ouder. Iets met sterk enzo. Dus. Zo'n vent heb je niets aan. Enzo.
Ik wíst het. En dit alles op vrijdag de dertiende.quote:
Voor je het weet kijkt er een kat mee!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:58 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nu toch ook geen "metgezel"? Ik boycot masturbatie gewoon! Ik heb het niet nodig!
Ohnoez!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor je het weet kijkt er een kat mee!
Zoeen teken van zwakte!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef Chowi het volgende:
Nog even en ik ren gillend weg van hier.
Ze is een man.quote:
Dat zou niet zo héél tof zijnquote:
Wheheh. Pwnd.quote:
Hm? Waarom?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik wilde dat je ze nog een keer flashte. Gewoon.. omdat .. nouja..
Fuck hey. Hoe weet jij dat nou?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:13 schreef Kuukske het volgende:
Ze zijn zo welgevormd enzulcks.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:39 schreef Chowi het volgende:
Cartoon Network is voor kinderen!
Ik ook. Zullen we elkaar aanraken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef Chowi het volgende:
Ik heb pils! Aanraken mág.
Ah, mag ik de filmpjes maken?quote:
Geyleshizzle.quote:
Als je tijdens het filmen maar geen shizzle roept.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:16 schreef JDude het volgende:
Geyleshizzle.
Hm, ja hè wat nou hè. Tskkfprutsfws. Ofzo.quote:
Gaarne.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:43 schreef Kuukske het volgende:
Hm, ja hè wat nou hè. Tskkfprutsfws. Ofzo.
Bier?
Chique!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef Chowi het volgende:
Dobbeljoe-tie-ef. Die luiserde ik net!
IK OOK!! OMFGWTFBBQLOLLEROMG!!!1111EINZ!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef Chowi het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef Chowi het volgende:
Bier waardoor je slecht gaan typen, blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:53 schreef JDude het volgende:
Wat voor bier drink je, Ch?
Ik wóú eigenlijk HJ gaan doen, maar mijn vader had alles al opgedroken. Dé alcoholist.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:57 schreef Chowi het volgende:
Ik wóú eigenlijk HJ gaan doen, maar mijn vader had alles al opgedroken. Dé alcoholist..
Dan slaat hij terug, en dat overleef ik niet!quote:
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Kuukske het volgende:
Gemeen.
Bonsoir. Het is kut.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef Chowi het volgende:
Bonsoir, monsieur cerreur!
Heeft'ie me dat flesje Amstel nog vergeven? Dat ik uit zijn voorraad wegconsumeerde?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:57 schreef Chowi het volgende:
Ik wóú eigenlijk HJ gaan doen, maar mijn vader had alles al opgedroken. Dé alcoholist..
X IN MIJN NAAM!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:57 schreef Chowi het volgende:
Stofje staat nu waarschijnlijk onder invloed van de nodige drugz en alcohol in het rond te dansen op een vaag festival in Wallonië. Laten we even 2 minuten stilte doen uit restepc.
Ik weet het. Ik heb er óók ervaring mee.quote:
As usual.quote:
Ik heb 'm er niet meer over gehoord. Och. Hij zal inmiddels ook wel een béétje last hebben van Korsakoff.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Heeft'ie me dat flesje Amstel nog vergeven? Dat ik uit zijn voorraad wegconsumeerde?
Mag wel, na een krat per dag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:16 schreef Chowi het volgende:
Ik heb 'm er niet meer over gehoord. Och. Hij zal inmiddels ook wel een béétje last hebben van Korsakoff.
Het is een taaie.quote:
Tot uwer dienst.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:19 schreef mcDavid het volgende:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=40119&subject=tietenfoto's
"Ik kan z'n bloed wel drinken!"quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
"Ik kan z'n bloed wel drinken!"
"Niet te veel, dan word je zat!"
quote:
quote:
gordijnen kunnen ook openquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:34 schreef mcDavid het volgende:
Oh en had er niemand even kunnen zeggen dat het zulks een lekker weer was?
Die is garpig!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:41 schreef Chowi het volgende:
Whehe, ik maak even een nieuw bureaublad voor mezelf.
[afbeelding]
Zo ben ik!quote:
Waarom moet ik nu aan Dory denken.quote:
42, Wallaby Way, Sydney!quote:
Sooow towtally aawweesomeee duuude.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:29 schreef JDude het volgende:
42, Wallaby Way, Sydney!
Normaliter zou ik nu met een charmant complimentje komen, maar ik wil JD niet op mijn nek.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:57 schreef Kuukske het volgende:
Maar dan zonder schattige meisjes.
Ze zit hier nu te shaken van nieuwsgierigheid, ik kijk wel even de andere kant op!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:03 schreef Blight het volgende:
Normaliter zou ik nu met een charmant complimentje komen, maar ik wil JD niet op mijn nek.
Finding Nemo.quote:
Heel dat forum NSFW, verdulle.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef mcDavid het volgende:
WTF DOEN DIE ZOENENDE WIJVEN INEENS IN DE FORUMBANNER? [afbeelding] [afbeelding]
Hallo McD.quote:
Damn, nú al? Ik begon net.quote:
We hebben uberhaupt niet echt veel gepost de afgelopen tijd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef JDude het volgende:
Die lijn hebben we echt al lang niet meer gebruikt trouwens!
Oeh, ik kijk even mee hoor!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag morgen met McD cammen. Jeej!
Geyl.quote:
Mits tietenfoto's heh!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag morgen met McD cammen. Jeej!
Jij met die foto's. Je prefereert het echte nietquote:
Ik zal screenshots maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:32 schreef Mokster het volgende:
Ik word graag op de hoogte gehouden van de afloop.
Je kan merken dat jij nog BeF-newbie bent!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij met die foto's. Je prefereert het echte niet.
DAT IS IETS ANDERS DAN 'TO SHOOT AT THE SCREEN'quote:
Wie wil nou een foto van McD die zijn tepels beroerdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:33 schreef JDude het volgende:
Ik zal screenshots maken.
Houd je bek. Dat stomme bier ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:33 schreef mcDavid het volgende:
Je kan merken dat jij nog BeF-newbie bent! [afbeelding]
Om te voorkomen dat jullie massaal Glassex (hihi sex) gaan inslaan, hm?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:33 schreef JDude het volgende:
DAT IS IETS ANDERS DAN 'TO SHOOT AT THE SCREEN'
Dacht je echt dat ik dat ging doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie wil nou een foto van McD die zijn tepels beroerd
Ik zag net nog een aanmelding!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:34 schreef Kuukske het volgende:
Wie wil nou een foto van McD die zijn tepels beroerd
Minstens.quote:
Euhm. Ik hoopte op die van Kuukske. Eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:35 schreef JDude het volgende:
Ik zag net nog een aanmelding!
Oh. Nou dan cammen wij toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:36 schreef Mokster het volgende:
Euhm. Ik hoopte op die van Kuukske. Eerlijk gezegd.
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:36 schreef Mokster het volgende:
Euhm. Ik hoopte op die van Kuukske. Eerlijk gezegd.
"I'll show you mine, if you show me yours."quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:37 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Nou dan cammen wij toch?
Wanneer gaan wij weer eens cammen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
"I'll show you mine, if you show me yours."
Om je gezwollen fallus natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:38 schreef mcDavid het volgende:
Maar dat gaat niet. Ik heb maar 2 handen! 1 hand op het toetsenbord en die ander euhm
Ga mee naar een Bloodhound Gang concert. "Show em them titties".quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:39 schreef Mokster het volgende:
"I'll show you mine, if you show me yours."
quote:
Pas je goed op? Meeuwen van rechts hebben voorrang!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:41 schreef mcDavid het volgende:
Hey. Ik ga pitten. Morgen weer vliegen en zulks.
Hallo cerror.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef Chowi het volgende:
Ik ben verdulleme een stomme, vuige, contactgestoorde alcoholist! Heck yes!
Heuj. Wordt dit een ritueel ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:37 schreef Kuukske het volgende:
Alcoholist. Check.
Er zijn wel méér alcoholisten dan alleen cerror hoor. Niet slaan!quote:
Heh wat hoe? Wie?quote:
Dat ligt ook nog in de koelkast hier! Hoe lang blijft dat goed, eigenlijk?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:39 schreef Mokster het volgende:
Vodka anyone?
Gisteren zaten we ook al [rond deze tijd] te SC'en.quote:
Nee, wel jus voor iedereen. *hipsquote:Op zondag 15 juli 2007 00:39 schreef Mokster het volgende:
Vodka anyone?
Oeh. Een heus feestje.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, wel jus voor iedereen. *hips
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef Chowi het volgende:
Gisteren zaten we ook al [rond deze tijd] te SC'en.
Ohja.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef Chowi het volgende:
Gisteren zaten we ook al [rond deze tijd] te SC'en.
Wat boeit mij die nabestaanden nou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |