Ow, schrijft de bassist ze.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ken jij zijn teksten dan?Ik ken alleen die van de bassist..
Maar dat is dan ook een waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:26 schreef nozem het volgende:
Bohemian Rhapsody is door zijn pompeuze kitscherigheid een marteling voor het geoefende muzikale oor. Daarnaast is Queen de meest overbodige band van de jaren '70 en '80.
Wie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:31 schreef nozem het volgende:
De teksten van Pascal Jacobsen zouden in alle talen vertaald moeten worden. Deze literaire schat voor onszelf houden zou toch wel het toppunt van egoisme zijn.
Peter Slager schrijft de teksten. Een bassist die teksten schrijft, kun je sowieso al vraagtekens bij zetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:31 schreef nozem het volgende:
De teksten van Pascal Jacobsen zouden in alle talen vertaald moeten worden. Deze literaire schat voor onszelf houden zou toch wel het toppunt van egoisme zijn.
Of mijn tegenvariant:quote:Op maandag 30 juli 2007 05:04 schreef OFfSprngr het volgende:
Sex Pistols,.. meest getalenteerde en oprechte band OOIT!
Alleen de basist die "te conservatief" was is nog bezig met muziek.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Of mijn tegenvariant:
Als de Sex Pistols nou echt niks konden, hoe kan het dan dat alle vier de oorspronkelijke leden na 30 jaar nog steeds actief zijn in de muziek.
John Lydon werkt aan een soloplaat, Steve Jones (onlangs Lisa Marie Presley) en Paul Cook (Edwyn Collins) werken als sessiemuzikanten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Alleen de basist die "te conservatief" was is nog bezig met muziek.
Nog een groot muziekant dood op zijn/haar 27 stequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:12 schreef schaap001 het volgende:
Het zou mooi zijn als Britney Spears binnenkort zelfmoord pleegt: dan wordt ze legendarisch en zijn we de komende 50 jaar verzekerd van het horen van haar eehh... muziek.
Die zat toch in The wizzard of oz?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
die Toto naspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |