Dat is toch prachtig, dit gezwetsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef Kluupkluup het volgende:
tien minuten volpraten over een non-onderwerp als nummer 13..
Ja ze zitten te trappelen om het verhaal helemaal te vertellen, maar Herbert wacht er nog mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef Remzz het volgende:
Tja maar het was Ducrot, al hangen ze natuurlijk al dagen tegen het verhaal aan.
Omdat de oortjes het stokpaardje van Ducrot is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Waarom staan 'de oortjes' niet in de prono?
Of het moet weet ik niet.. Maar de info wordt natuurlijk wel hapklaar aangeleverd. En je kan er moeilijk omheen als zo'n ding zo lang in beeld is. Tuurlijk is dat een vorm van reclame voor de streek.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:08 schreef FredWielergek het volgende:
misschien moeten de commentatoren wel iets vertellen over de kastelen en deregelijke,
onderdeel van uitzendrechten?
Zou ie ook ambities hebben om Mart op termijn op te volgen als presentator van de avondetappequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef FredWielergek het volgende:
41 jaar dat betekent dus nog 24 jaar zuchten hem als commentator tot zijn pensioen
Klopt, het wordt een tour vol praatjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:07 schreef Falco het volgende:
Herbert gaat cult worden dit jaar.
Herinner hem er niet aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:38 schreef Falco het volgende:
Shit, twee kastelen overgeslagen!
laat me raden (zit niet naar de tv te kijken) omdat het vandaag vrijdag de 13e is?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef Kluupkluup het volgende:
tien minuten volpraten over een non-onderwerp als nummer 13..
De Tour is al sinds mensenheugenis een grote reclamespot voor Frankrijk als land, de sport is bijzaak welhaast. Dat er ieder jaar meer dan 2 miljoen Nederlanders daar vakantie vieren, komt echt niet alleen omdat het dichtbij is en veel diverse (natuur)rijkdom herbergt. Dat komt voor rekening van ieder jaar weer 3 weken VVV Frankrijk in beeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:18 schreef Lann555 het volgende:
Ik vind dat ook niet zo erg. Eurosport en de Belg maken zich ook wel schuldig aan geschiedenis-gepraat. Frankrijk is een rijk land cultureel en etappes zijn lang. Je moet toch ergens over praten
Dat is inderdaad een mooi hersenspinsel van Ducrot.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:11 schreef kassenbouwer het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het "Nieuwe Wielrennen" is, of is dat nou het stokpaardje van Ducrot?
Herbert begon er net ook over, dat Steegmans en De Jong die punten pakte ipv Boonen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi hersenspinsel van Ducrot.![]()
Valt me weer mee van hemquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:55 schreef Janthijsa het volgende:
Ik gok dat ie Cavendish toch noemt in de sprint, ipv Eisel
live verslag van etappe 7quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:44 schreef komrad het volgende:
hopelijk heeft ie vandaag een dagje vrij nu ik de tour kan gaan kijken, anders wijk ik uit naar canvas
dan ga ik overschakelenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
live verslag van etappe 7
van Bourg-en-Bresse -
Grand-Bornand over 197,5 km
Commentaar:Herbert Dijkstra
en Maarten Ducrot
Commentaar is sowieso kansloos, ga me niet vertellen dat Canvas briljante beschouwingen en verhalen heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:44 schreef komrad het volgende:
hopelijk heeft ie vandaag een dagje vrij nu ik de tour kan gaan kijken, anders wijk ik uit naar canvas
Ze hebben absoluut meer koersinzicht, zolang dat niet verblind door hun Boonen-fetish. Ze snappen tenminste waarom bepaalde ploegen op kop rijden en herkennen renners over het algemeen beter. Vooral in sprints zijn ze vrij scherp.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:16 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Commentaar is sowieso kansloos, ga me niet vertellen dat Canvas briljante beschouwingen en verhalen heeft.![]()
Daar had ie wel gelijk hoor, Tankink/Flecha/Gutierrez waren 1 en Elmiger/Wegmann/Pineau 2quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nou waar zijn je poursuivants 2 nou Herbert!
Die waren er welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Herbie is een kwal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:02 schreef Lann555 het volgende:
Kijken jullie naar de NOS uit een soort zelfhaat? Of om in dit topic te kunnen posten?
Vind het wel grappig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:02 schreef Lann555 het volgende:
Kijken jullie naar de NOS uit een soort zelfhaat? Of om in dit topic te kunnen posten?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:05 schreef -skippybal- het volgende:
Haha, Herbie meerdere malen gepwnd op het klimmetje![]()
Hoe gedragen ze zich vandaag? Wat blijer dan de afgelopen dagen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Herbie is een kwal.![]()
Ducrot is een held.![]()
Gelukkig wat positiever ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:15 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hoe gedragen ze zich vandaag? Wat blijer dan de afgelopen dagen?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Gelukkig wat positiever ja.
De afgelopen dagen zag het er naar uit dat een van beide van een kasteeltoren zou gaan springen.
Daar moet je de humor van kunnen inzien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:06 schreef Unhuman het volgende:
Wat een kloothommel is die Dijkstra toch. Altijd maar met domme feitjes en onrust stoken voor niets (WAAR IS KLODEN WAAR IS KLODEN??) en altijd maar weer hetzelfde zeggen en altijd maar weer hetzelfde gejank over hoe mooi het is of over hoe hij dit niet verwachtte. Ik heb het laatste uur wel 100 keer gehoord dat deze overwinning niet gestolen is. Wat een droogkloot.
Jawelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:12 schreef Longmen het volgende:
Herbert niets gezegd over de feestdag in Frankrijk en dus de gewenste Franse winnaar?
Boogerd vroeg het zich uiteindelijk ook af, zeker omdat ze halverwege moesten stoppen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:31 schreef Bayswater het volgende:
De tourradio met Theo Koomen was toch wel heel goed, hoewel nu de radio ook prima is.
Herbert is natuurlijk geweldig met zijn stompzinnige opmerkingen. Hij vroeg zich vandaag weer af waarom Rabo zo hard aan kop reed aan het begin van de berg.![]()
Leek mij duidelijk dat het was om zoveel mogelijk achterblijvers uit de kopgroep op te slokken om het verschil tussen La Fuente en Rasmussen ivm bolletjestrui terug te dringen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:37 schreef Cootz het volgende:
[..]
Boogerd vroeg het zich uiteindelijk ook af, zeker omdat ze halverwege moesten stoppen.
Dat ze aan het Amerikaans worstelen zijn op kasteeltjes van Goetische 12de eeuwse stijl met een paar brokkenpiloten die alles regiseren vanuit de volgwagens, als ik dat mag zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef Obadja het volgende:
Wat bedoeld Herbert met: "het peleton is in gestrekte draf."?
Ducrot, maar Herbert zei dat... van die hongerklopquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:32 schreef Malibu_sprite het volgende:
Was het Herbie of Ducrot die in sneltreinvaart zijn stokbroodje naar binnen propte omdat hij last kreeg van een hongerklop?
Hij heeft t vandaag nog niet benoemd he?quote:7. In welke etappe komt het gewicht van Rasmussen en zijn ziekelijke obsessie daarvoor ter sprake?
Morgen kan hij er vast niet meer omheen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hij heeft t vandaag nog niet benoemd he?
idd, met alle respect!quote:Op zondag 15 juli 2007 00:00 schreef Migue het volgende:
Ik vind het knap hoor, 3 weken lang, 4 uur per dag een relatief trage sport van commentaar voorzien! Neem het ze toch niet kwalijk dat het wel elke dag hetzelfde riedeltje is
"daar ben ik heilig van overtuigd" ookquote:Op zondag 15 juli 2007 00:25 schreef N.i.c.k het volgende:
'Dat zegt iets over' is ook een phrase die met genoegen gebezigd wordt door herbie.
Doet Herbert nog schaatsinterviews ?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:44 schreef n1ek het volgende:
bij het schaatsen legt hij ook altijd de klemtoon totaaaaaal verkeerd. Wordt een naam al jaren lang op een bepaalde manier uitgesproken, komt hij weer met een nieuwe versie!
ik kijk ook al tijden naar de belgquote:Op zondag 15 juli 2007 14:12 schreef Cerubo het volgende:
Wat een zeiktopic, ga gewoon andere zender kijken als je wat te zeuren hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef BVO het volgende:
Wat was dat precies, met die vader van Voeckler?
Idd het mooiste was dat Ducrot hem niet meteen door hadquote:Op zondag 15 juli 2007 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een geweldige rasmussengrap.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abdelkader_Zaafquote:Op zondag 15 juli 2007 14:27 schreef Lann555 het volgende:
Wat houd het verhaal van de Zaaf precies in? Ik kijk meestal Belg
hehe ja typisch Zeikstraal (en ook Wuyts trouwens)... 32e in de Scheldeprijs, 48e in de Ronde van Jezus Eik, 29e in de altijd lastige Ronde van Piemonte.. die kan wel een beetje fietsen hoor!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:16 schreef Janthijsa het volgende:
``Kohl kan altijd met de besten mee, 40e in Parijs-Nice, 32e in de ronde van Californië, etc.
Daar was ie alquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:25 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Morgen kan hij er vast niet meer omheen.![]()
Dubbelslag voor Herbert vandaag! Het antwoord hierop is 'etappe 8'. Morgen op de eerste rustdag wordt de eerste tussenstand van de prono bekendquote:5. De vader van Voeckler, in welke etappe vraagt Herbert zich af waar die nou toch uithangt?
7. In welke etappe komt het gewicht van Rasmussen en zijn ziekelijke obsessie daarvoor ter sprake?
Meer dan de helft van wat je zegt komt van Ducrotquote:Op zondag 15 juli 2007 23:17 schreef Perico het volgende:
-knip-
Het Worstel-theorema is een belangrijk hoofdstuk in de Grote Internationale Samenzwering In Vlakke Touretappes die de afgelopen week uitentreuren uit de doeken is gedaan door Maarten Ducrot.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heerlijk, dit topic. Ik heb alleen het Worstel-issue gemist. Wie kan me daar meer over vertellen?
Dat gaat over het nieuwe wielrennen volgens Ducrotquote:Op zondag 15 juli 2007 23:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heerlijk, dit topic. Ik heb alleen het Worstel-issue gemist. Wie kan me daar meer over vertellen?
Tsjah, dat zijn dan de koersen waar er geen Belgen mee kunnen komen...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Meer dan de helft van wat je zegt komt van Ducrot
Bovendien heeft het meeste te maken met enthousisame en daar is niets mis mee, de Belgen zijn zo saai als wat.
Ja, ik fronsde ook al even toen ik het hoorde.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:56 schreef Txurruka het volgende:
Een gepenetreerde long? Ik ben geen medicus maar ik zou het toch 'geperforeerd' willen noemen.
Mierenneukerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:56 schreef Txurruka het volgende:
Een gepenetreerde long? Ik ben geen medicus maar ik zou het toch 'geperforeerd' willen noemen.
Ja serieus? Kan iemand daar bevestiging van geven? Ik heb het gemist...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:15 schreef achterop23 het volgende:
zabel buschaufeur is ook alweer langsgekomen vandaag
Jajaja, "Vino heeft nog Kasjetskin bij zich, Iglinsky moet ik zeggen"quote:8. In welke etappe verwart Herbert Dijkstra de Kazachse kampioen Maxim Iglinsky met een willekeurige andere Astana-renner?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:25 schreef UtrechtSlim het volgende:
"De oude rot Vaugrenard". 10de in het jongerenklassement staat ie...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:35 schreef Perico het volgende:
Ab Krook staat hier met zijn camper.. al 34 jaar, op deze plek.. Ab Krook... Ab Krook... al 34 jaar, een volger.. Ab Krook, eerst met zijn tent, maar nu in een camper, waar hij samen met zijn vrouw in ligt..
Daar, daar is de camper nu in beeld.. wat maakt het ons uit dat er nu iemand ontsnapt, daar heb je Ab, ik ga hem zo bellen! En morgen, en overmorgen, en iedere dag ga ik melding van hem maken.
Ab Krook gaf me net de windrichting door op de top.. Zuid, bij zuid west.. Ab Krook zegt dat het 35,6 graden is op 36 km van de finish, dus dat is een graad warmer dan bij de finish, dat kan een rol spelen!!!
Ab Krook, beste mensen!![]()
Bedankt!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:07 schreef Perico het volgende:
kassenbouwer, weet waar je om vraagt
dat ziet er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
ik had geen zin om er meer werk van te maken, teveel eer![]()
links Ducrot, rechts Dijkstra.
Ab Krook staat hier met zijn camper.. al 34 jaar, op deze plek.. Ab Krook... Ab Krook... al 34 jaar, een volger.. Ab Krook, eerst met zijn tent, maar nu in een camper, waar hij samen met zijn vrouw in ligt..
Daar, daar is de camper nu in beeld.. wat maakt het ons uit dat er nu iemand ontsnapt, daar heb je Ab, ik ga hem zo bellen! En morgen, en overmorgen, en iedere dag ga ik melding van hem maken.
Ab Krook gaf me net de windrichting door op de top.. Zuid, bij zuid west.. Ab Krook zegt dat het 35,6 graden is op 36 km van de finish, dus dat is een graad warmer dan bij de finish, dat kan een rol spelen!!!
Haha scherp gezien, dat had ik totaal gemist..!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:47 schreef Keano het volgende:
[..]
![]()
En volgens mij stond hij toen met een rood overhemd naast het parcours, maar dat zag hij dan weer niet![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Haha scherp gezien, dat had ik totaal gemist..!
Maar dan kon je vergif erop innemen dat Herbie dan zou vervolgen met:
"Daar staat Ab Krook.. maar nu wel zonder rondebord in zijn handen, da's even wennen!"
Zei ie meteen daarna niet zo heel lafjes "maar ze schieten wel hele mooie beelden" bij weer zo'n prachtig mooi shot vanuit een helikopter die boven de col hangt en over de rand van een rots naar een lagergelegen weghelft filmt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:06 schreef PhifeDawg het volgende:
Mooi moment was ook wel dat hij zei 'De Franse regie heeft het wel eens fout'. Alsof hij nooit eens fouten maakt met renners.
Klopt! Nog maar 5 keer gehoord ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:32 schreef -skippybal- het volgende:
Zin van de dag gaat vandaag de oven van Frankrjk worden![]()
Ja mooi was dat. Maarten overrulde Herbert wederom.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:16 schreef Gripper het volgende:
Gisteren, op 500 meter: "dit wordt een hele lange sprint, en dat is in het voordeel van Casar, die kan dat"
op 400: "Nou, nu moeten ze toch wel gaan. 400 meter is nl. een hele lange sprint, en blabla Casar, die kan dat goed..."
(Maarten) "Nou, 300 is nog steeds lang hoor"
Uiteindelijk zat Casar er na een kort sprintje van misschien 100-150 meter helemaal niet zo ver vandaan hoor....
ahahahahahahahahahquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:41 schreef Longmen het volgende:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Herbert_Dijkstra
Hij heeft nog echt gezegd ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ahahahahahahahahah
"Gisteren bereikte ons het bericht dat de hond van Tyler Hamilton is gestorven. 13 jaar, best oud voor een Golden Retriever. Maar ja, de Tour wacht op niemand."
ik hoor t m ook al helemaal serieus zeggen
inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:39 schreef Rudieh het volgende:
wat zaten die Dijkstra en Ducrot een eeuwigheid te mekkeren over het al dan niet aanwezig zijn van Sastre in dat voorste peloton
als ze goed hadden opgelet hadden ze die man al 3x kunnen zien...en als ze logisch zouden nadenken dan hadden een paar mannetjes van CSC zich laten uitzakken naar het 2e peloton als Sastre daar in zou zitten
zucht
Leuk om te zienquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:29 schreef -skippybal- het volgende:
Klik!!
En dan Op bezoek bij de NOS doen.
Dat viel me ook opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:12 schreef Falco het volgende:
Elke kilometer gaat er 10 seconden vanaf!"
Whehe, die Herbert denkt dat wanneer je 1 minuut door 10 deelt, dat je dan 10 seconden overkrijgt.
Cancellara lostte met opzet met het oog op de tijdrit van morgen... Dat kan Dijkstra vantevoren toch niet wetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:31 schreef Horloge het volgende:
Het was vandaag weer geweldig met zijn gezwam over Cancellara en dat hij zo goed kon wegrijden met 'pure snelheid', en dan de sprinters voor blijven en dat we hem zeker zouden gaan zien in de finale; even later wordt hij gelost!![]()
Herbert heeft wel vaker dingen niet door, als ik dingen al 3 minuten eerder gezien hebt wordt Herbert ook een keer wakkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:42 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Cancellara lostte met opzet met het oog op de tijdrit van morgen... Dat kan Dijkstra vantevoren toch niet weten
Herbert heeft heel vaak dezelfde anekdotes.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:13 schreef Longmen het volgende:
Hoe vaak heeft Herbert deze tour al verteld waar "Astana" voor staat?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:26 schreef Fides het volgende:
Herbert is een rekenwonder. Hij vertelde dat Rasmussen vorig jaar 8 minuten verloor op Gontsjar. En dat als hij nu weer 8 minuten verloor dat hij dan 11e/12e zou staan. Herbert gaat er dan dus blijkbaar vanuit dat de complete top 10 8 minuten sneller rijdt dan Rasmussen![]()
Ja vind het ook overdreven dat hij ineens "weer helemaal mee doet"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:43 schreef Perico het volgende:
Herbert, ga dood, sterf, met je Vino... ik heb ook rondgefietst met hechtingen, in een arm, ik had er nauwelijks last van. For all we know gaat hij gewoon lossen als de besten bergop koersen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die was heerlijk Herbie!
Dit is Sastre, zoals Sastre is. Vervolgens close up van Valverde.
Staat nog op 5 minuten en wordt er vast nog n keer afgereden in de bergen. Maar Herbert houdt maar niet op.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:51 schreef Ereinion het volgende:
Dijkstra's Vino obsessie begint echt walgelijk te worden. Maar ja, Vino is natuurlijk een karaktermens, daar houdt Dijkstra van![]()
Ja daar zat ik me ook aan te ergeren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Pfff, Herbert altijd met zijn gegeil op de Rabo-ploeg.Ja, alle Nederlanders hopen natuurlijk dat de Rabo's het extra goed doen, maar Herbert moet er om de 3 minuten over beginnen. Net ook weer over Boogerd (uiteraard goed bezig, maar voor mij mag het wat minder):
"Boogerd rijdt een goede tijdrit zeg!"
...
"Maar wat is Boogerd aan één van de beste tijdritten van zijn carrière bezig!"
...
"Ik ben benieuwd naar Boogerds reactie."
...
"Boogerd staat nu zesde, hij mag echt trots zijn."
Trouwens wel een puike tijd van Boogie, dat moet gezegd worden.Maar je moet er niet om de haverklap erover beginnen. Een aantal dagen geleden ook maar over Rasmussen en Menchov steeds bezig... op een gegeven moment denk je: "Ja, nu weten we het wel."
Haha echt? Zou ik wel willen zienquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:39 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Hehehe hij gaat zo naar Rasmussen toe of hij die krant nog bij Millar onder zijn neus gaat wrijven
[mierenneuk modus]quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:07 schreef Sidekick het volgende:
Ik vond het ook wel grappig dat ze het hadden over 6 of 7 bar bij dit soort weersomstandigheden, en dan hoor je even later Boogerd het gewoon over 10 bar hebben.
'Sterker nog, hij opperde zelfs dat Vino nog de Tour ging winnen, zozeer is hij verblind door de hechtingen en gaas om de knieën en de liefde voor de underdog. Dat Vino dan eerst nog Rasmussen en Evans op een lichtjaar moet fietsen, is slechts een bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:03 schreef Sidekick het volgende:
Over Vino dacht ik dat hij zei: "Hij heeft een tik gekregen, maar hij heeft de oorlog nog niet verloren".
zou niet slim zijn want Millar heeft nog een interview afgelegd over Rasmussen dat ze hem het voordeel van de twijfel moeten geven wbt de toestanden om de controles.quote:
"Als ik even vrij mag vertalen"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij maakt er altijd wel een eigen verhaaltje van bij interviews met de winnaar!
Ja heerlijkquote:Op zondag 22 juli 2007 10:01 schreef komrad het volgende:
http://www.vrt.be/vrt_master/merken/vrt_merken_sporza/index.shtml
Dan heb je nooit goed naar de Belg geluisterd. Zij hebben pas kennis over het wielrennen en ik vind het aangenamer dan om naar die monotone Herbert te luisteren.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Kutbelgen met hun monotone kutcommentaar. Ik hoor nog liever ben vd burg
Maarten en Herbert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |