Dat is toch prachtig, dit gezwetsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef Kluupkluup het volgende:
tien minuten volpraten over een non-onderwerp als nummer 13..
Ja ze zitten te trappelen om het verhaal helemaal te vertellen, maar Herbert wacht er nog mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef Remzz het volgende:
Tja maar het was Ducrot, al hangen ze natuurlijk al dagen tegen het verhaal aan.
Omdat de oortjes het stokpaardje van Ducrot is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Waarom staan 'de oortjes' niet in de prono?
Of het moet weet ik niet.. Maar de info wordt natuurlijk wel hapklaar aangeleverd. En je kan er moeilijk omheen als zo'n ding zo lang in beeld is. Tuurlijk is dat een vorm van reclame voor de streek.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:08 schreef FredWielergek het volgende:
misschien moeten de commentatoren wel iets vertellen over de kastelen en deregelijke,
onderdeel van uitzendrechten?
Zou ie ook ambities hebben om Mart op termijn op te volgen als presentator van de avondetappequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef FredWielergek het volgende:
41 jaar dat betekent dus nog 24 jaar zuchten hem als commentator tot zijn pensioen
Klopt, het wordt een tour vol praatjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:07 schreef Falco het volgende:
Herbert gaat cult worden dit jaar.
Herinner hem er niet aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:38 schreef Falco het volgende:
Shit, twee kastelen overgeslagen!
laat me raden (zit niet naar de tv te kijken) omdat het vandaag vrijdag de 13e is?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef Kluupkluup het volgende:
tien minuten volpraten over een non-onderwerp als nummer 13..
De Tour is al sinds mensenheugenis een grote reclamespot voor Frankrijk als land, de sport is bijzaak welhaast. Dat er ieder jaar meer dan 2 miljoen Nederlanders daar vakantie vieren, komt echt niet alleen omdat het dichtbij is en veel diverse (natuur)rijkdom herbergt. Dat komt voor rekening van ieder jaar weer 3 weken VVV Frankrijk in beeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:18 schreef Lann555 het volgende:
Ik vind dat ook niet zo erg. Eurosport en de Belg maken zich ook wel schuldig aan geschiedenis-gepraat. Frankrijk is een rijk land cultureel en etappes zijn lang. Je moet toch ergens over praten
Dat is inderdaad een mooi hersenspinsel van Ducrot.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:11 schreef kassenbouwer het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het "Nieuwe Wielrennen" is, of is dat nou het stokpaardje van Ducrot?
Herbert begon er net ook over, dat Steegmans en De Jong die punten pakte ipv Boonen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi hersenspinsel van Ducrot.![]()
Valt me weer mee van hemquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:55 schreef Janthijsa het volgende:
Ik gok dat ie Cavendish toch noemt in de sprint, ipv Eisel
live verslag van etappe 7quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:44 schreef komrad het volgende:
hopelijk heeft ie vandaag een dagje vrij nu ik de tour kan gaan kijken, anders wijk ik uit naar canvas
dan ga ik overschakelenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
live verslag van etappe 7
van Bourg-en-Bresse -
Grand-Bornand over 197,5 km
Commentaar:Herbert Dijkstra
en Maarten Ducrot
Commentaar is sowieso kansloos, ga me niet vertellen dat Canvas briljante beschouwingen en verhalen heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:44 schreef komrad het volgende:
hopelijk heeft ie vandaag een dagje vrij nu ik de tour kan gaan kijken, anders wijk ik uit naar canvas
Ze hebben absoluut meer koersinzicht, zolang dat niet verblind door hun Boonen-fetish. Ze snappen tenminste waarom bepaalde ploegen op kop rijden en herkennen renners over het algemeen beter. Vooral in sprints zijn ze vrij scherp.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:16 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Commentaar is sowieso kansloos, ga me niet vertellen dat Canvas briljante beschouwingen en verhalen heeft.![]()
Daar had ie wel gelijk hoor, Tankink/Flecha/Gutierrez waren 1 en Elmiger/Wegmann/Pineau 2quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nou waar zijn je poursuivants 2 nou Herbert!
Die waren er welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |