Heeft die net iets in haar mond gekregen en wacht ze met uitspugen of zo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Even een lekker binnenkomertje
Het leven valt niet mee als je enige hobby "Sybirische Huskey" isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeft die net iets in haar mond gekregen en wacht ze met uitspugen of zo?
fietsen! Lamme tinus!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef Juup© het volgende:
Ik lig te twijfelen of ik even een stuk zal gaan fietsen. Maar moet ook op belangrijk telefoontje wachten. Schakel telefoon wel door dan denk ik. Keuzes, keuzes, keuzes
Ook gemaakt tijdens zon shoot met een fotograafquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Even een lekker binnenkomertje
[..]
Gerrit de Grotequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef FUFR het volgende:
Hallo
Ik was op zoek naar modellen voor een beurs die wij binnenkort hebben.
Ik zal u niet lastig vallen met de vraag waarom uw portefeuille voornamelijk bestaat uit zeer amateuristische foto's en modellen.
Dat moet ook jullie opgevallen zijn.
Maar waarom hebben jullie alle foto's openbaar staan?
Er zitten zelfs kinderen tussen van 12 jaar en jonger!
Enige privacy, bv door middel van een pasword, is toch niet meer dan normaal?
Iedereen kan nu deze foto's gebruiken, ongeacht waarvoor!
Een kleine zoekactie leert dat ze reeds op dubieuze sites staan doorgelinkt.
Weten de ouders van deze kinderen dat jullie zo met gegevens en foto's omgaan?
U begrijpt dat wij even verder zoeken naar een modellenburo.
groeten,
Gerrit de Grote
PS.
Enige kwaliteitscontrole zou ook niet misstaan..
quote:
kwam goed uit, mijn email heet grotemailbox@xxquote:
*Bitchslapt BBquote:
quote:
vur in het ongestelde weekend erbijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een beter smaak had te zien aan SQ.
Stille verlangens naar een Paris Hilton snol?
Ik kick op getekende wenkbrauwen en overwaterperoxieerde haarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een beter smaak had te zien aan SQ.
Stille verlangens naar een Paris Hilton snol?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:23 schreef Juup© het volgende:
Het zijn bijna allemaal van die figuren die uit in een achterstandswijk lijken te komen.
een sensation white hoerquote:
[galm]quote:
UT FLESJE!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:28 schreef Juup© het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Alles wat daar staat is mijn inziens windows bestuurd o.i.d.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:29 schreef FUFR het volgende:
"Kennis van de meest gebruikte computerprogamma’s (Excel, Word, Windows bestuurde programma’s, Access, Outlook, Scriptura, Vista en andere boekhoudkundige systemen"
Damn, en ik maar denken dat Vista een OS was
Telefoniste, dat ben jij toch ook?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Meest voorkomende beroepen:
- kapster
- verkoopmedewerkster
- telefoniste
Ik zag er ook iemand tussen staan die "oogstmedewerker" was
Scriptura? Ff googlen hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:29 schreef FUFR het volgende:
"Kennis van de meest gebruikte computerprogamma’s (Excel, Word, Windows bestuurde programma’s, Access, Outlook, Scriptura, Vista en andere boekhoudkundige systemen"
Damn, en ik maar denken dat Vista een OS was
Tuurlijk wel, maar daar kun je niet om lachenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:42 schreef Ingridh007 het volgende:
zit er nou ook iets normaals tussen?
of gewoon echte modellen?
Wat is dit voor een beest, de verhoudingen kloppen niet helemaalquote:
'quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:51 schreef bleiblei het volgende:
Margoooot... Ik wil een tattoo![]()
[afbeelding]
mijn piemel, wat doe je?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:51 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
dit valt bij mij onder zelfmutilatie hoor,,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:51 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
ist ja ganz schwules foto jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Blijf uit mijn space, mofo
ies ook heel vroeg in de ochtend na heel veel bier
nee ik ben serieus, leuke fotoquote:
auwquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:51 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
ik heb het over die meneerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dank
Ik sta altijd erg leuk op de foto![]()
langharige werkschuwe mietjes zijn ut!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:31 schreef bleiblei het volgende:
Ah, ze zijn alweer afgetaaid. Die protestacties van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
quote:
Die grap was voor SQquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
*gaat snel een enkelbandje kopen voor Ingrid*
![]()
Als je je mond niet dichthoud ga ik je vriendin weer lastig vallen jahquote:
Je wint tochnie van mijn blonde lokkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je je mond niet dichthoud ga ik je vriendin weer lastig vallen jah![]()
ik is blonderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je wint tochnie van mijn blonde lokken.
hierbij het vriendelijke doch dringende verzoek tot overlijdenquote:
Even opletten of ze niet kort na het eten de wc bezoektquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:22 schreef FUFR het volgende:
we hebben net G. weer flink vet zitten mesten.
Maar we zien er nog steeds niks van.
ze vreet wel mee als een vent, dat waardeer ik
Mac?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:24 schreef bleiblei het volgende:
Wat gaan wij vanavond snacken SQ?
nee zo is ze niet, bovendien zie ik het als ze naar de plee gaatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even opletten of ze niet kort na het eten de wc bezoekt
Schijnen veel slanke deernes te doen
Maar je rookt nietquote:
yeah rightquote:
Gepreksstof darling...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
kennelijk heeft r8al meer last van mijn gewicht dan ik
toen ik dat deed mocht ik een reinstall doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gepreksstof darling...
En nu ga ik Knoppix "testen".
LiveCD?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
toen ik dat deed mocht ik een reinstall doen
Daag, stichting Thuiskopiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:39 schreef FUFR het volgende:
Stichting De Thuiskopie heeft ook in hoger beroep een nederlaag geleden tegen Nederlandse ondernemers die vanuit Duitsland consumenten blanco cd's en dvd's leveren zonder de thuiskopievergoeding te betalen.
De Nederlanders opereren vanuit hun Duitse onderneming Opus. De stichting eist dat Opus de gebruikelijke heffing betaalt voor het kopiëren op de schijfjes van muziek en film. Fabrikanten en importeurs betalen die vergoeding en verwerken haar vervolgens in de prijs die de consument betaalt.
Het gerechtshof in Den Haag heeft de eis van de stichting afgewezen. Volgens het hof hoeft Opus de vergoeding niet te betalen omdat het bedrijf niet kan worden aangemerkt als een importeur. De rechtbank in Den Haag was in mei 2005 tot dezelfde conclusie gekomen. De stichting overweegt "serieus" in cassatie te gaan tegen het arrest bij de Hoge Raad, zei een woordvoerder. Hij noemde de argumentatie van het hof onvoldoende en niet overtuigend.
De Thuiskopie vindt dat Opus wel degelijk een importeur is. "Het is tien kilometer over de grens bij Venlo gevestigd en richt zich via zijn websites voor het grootste deel op Nederlandse consumenten."
nee toen gewoon weer windows.quote:
Met LiveCD kan er weinig misgaan, start compleet vanaf cd. Anders verneuk je je partities met een installatie ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee toen gewoon weer windows.
ik kreeg windows dus niet meer aan de gang..
ja, maar na die cd "zonder install huh huh" was windhoos heel boos op mij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Met LiveCD kan er weinig misgaan, start compleet vanaf cd. Anders verneuk je je partities met een installatie ja.
Ik had er tot voor kort ook nog nooit van gehoord. Je zou zeggen dat Brein voldoende is. Nee, we moeten nog een subsidieclubje hebbenquote:
Dan was je Windows al rot, want ik ben dat probleem nog nooit tegengekomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, maar na die cd "zonder install huh huh" was windhoos heel boos op mij.
ja dat heet echt zoquote:
do niet fok wit mijn windows, Jozef!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan was je Windows al rot, want ik ben dat probleem nog nooit tegengekomen.
Hoelang was ie al geinstalleerd?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef r8ality het volgende:
Sorry, mijn zicht wordt geblokkeerd door je buik.
dat was het: verse install van een week of zoquote:
ik gisteren chello geinstalleerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef r8ality het volgende:
Sorry, mijn zicht wordt geblokkeerd door je buik.
eurootje of 15-20 voor 100 stuks haal je niet bij de pc boer in NL.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:50 schreef bleiblei het volgende:
Stichting thuiskopie is opgericht toen de CD-R doordrong bij de geldhappers.
Die lui heffen x aantal % per verkochte opname medium en dat houden ze.
Ik geloof dat het 10 a 20 cent per cd'tje/dvd'tje is.
Klopt... Komt door die brein/thuiskopie etc. luiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
eurootje of 15-20 voor 100 stuks haal je niet bij de pc boer in NL.
Opus = goede zaak
scheelt mij weer een kwrtier wachten bij de pc chineesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt... Komt door die brein/thuiskopie etc. lui.
Die hebben het inderdaad voor elkaar gekregen dat die markt in NL op z'n gat ligt en alles vrijwel iedereen via Opus e.d. bestelt.
hijs toe aan een verse install van windowsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:56 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, waarom zou je knoppix willen installeren?.
idd..gebruik dan Debianquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:56 schreef bleiblei het volgende:
Ah, dan weet ik wel leukere manieren om dat te bereiken hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
hijs toe aan een verse install van windows
quote:1. Megadeth - 502 (3:28)
2. Megadeth - Addicted To Chaos (5:26)
3. All We Are (3:20)
4. Suicidal Tendencies - Alone (4:24)
5. Megadeth - Anarchy In The U.K. (3:00)
6. Slayer - Angel Of Death (4:51)
7. Black Curtains
8. Breaking The Law
9. Civil War
10. Cold Cold World
11. Come As You Are
12. Critical Mass
13. Dead skin mask
14. Expandable yought
15. For Whom the Bell Tolls
16. Greenhouse Effect
17. Hangar 18
18. Hell awaits
19. How will i laugh tommorow
20. I Thought I Knew It All
21. In My Darkest Hour
22. Inherited Hell
23. Kiss Of Death
24. Lithium
25. Mary Jane
26. Metal Tango
27. Mr. Brownstone
28. One
29. Out In The Cold
30. Perilous Nation
31. Practice What You Preach
32. Reckoning Day
33. Rocket Queen
34. Rust In Peace... Polaris
35. Search & Seizure
36. Set The World Afire
37. Something In The Way
38. Take No Prisoners
39. The Ballad
40. Three Minute Warning
41. Time Is Coming
42. Torture Tactics
43. Trail Of Tears
44. Trip at the brain
45. Turbo Lover
46. War ensemble
47. Welcome Home (Sanitarium)
48. Welcome To The Jungle
49. When Freedom Dies
50. You Can't Bring Me Down
51. You Could Be Mine
52. You´ve Got Another Thing Comin
3x raden wat ik opzet tijdens het trainenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:17 schreef Juup© het volgende:
Zo even lekker gefietst.
Muziek terwijl ik fiets:
[..]:
Dat doet winamp voor mij als ik een lijstje maakquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Sorteer jij je muziek alfabetisch?
Zo te zien een ontspannen ritje![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
3x raden wat ik opzet tijdens het trainen
goffer...hij raad het in 1xquote:
amarantaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:41 schreef amaranta het volgende:
HOi
Ik moet eigenlijk een spiegel hebben als ik oordopjes in heb ivm de muziek, elke keer als er een bromfiets mij inhaalt (gebeurd niet vaak want ik rij enorm hardquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Sorteer jij je muziek alfabetisch?
Zo te zien een ontspannen ritje![]()
Hoiquote:
had je die niet buiten je raam moeten hangen zodat je alles goed inde gaten kunt houden vnachter de geraniums.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een spiegel hebben als ik oordopjes in heb ivm de muziek.
[afbeelding]
Wie zegt dat die er niet al hangen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had je die niet buiten je raam moeten hangen zodat je alles goed inde gaten kunt houden vnachter de geraniums.
dat zei ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wie zegt dat die er niet al hangen dan?
het is een kromme lijn, maar we zitten er samen opquote:
Of je nu recht of schuin oversteekt, als je aan de overkant komt is het resultaat hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is een kromme lijn, maar we zitten er samen op![]()
Ik kon/mocht niet in de Windows install maar moest toch de processor op stressbehendigheid testen. Dan is de Knoppix-cd wel een oplossing. En anders heb je hooguit een uur verspild, betaaldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:56 schreef bleiblei het volgende:
Ik was al terug toen...ik woon boven de kappertquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:26 schreef amaranta het volgende:
Ga dan gauw
Je hebt het goede weer meegenomenquote:
Euuhhmmmm Artic die was het zeker?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:00 schreef ArTiC het volgende:
Rijden met de handrem er op
Ik noem geen namen![]()
over vrouwen achter het stuur gesproken...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:00 schreef ArTiC het volgende:
Ik noem geen namen![]()
Ik trek de handrem gewoon zo stevig erop dat je het echt wel merkt als je weg wil rijdenquote:
Amaranta dusquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik trek de handrem gewoon zo stevig erop dat je het echt wel merkt als je weg wil rijden
Nee...daar heb ik ook al eens mee meegereden maar daar had ik echt niks op aan te merkenquote:
Inu aha, die heb ik over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee...daar heb ik ook al eens mee meegereden maar daar had ik echt niks op aan te merken![]()
Het was Inu, en verder reed ze ook erg okay hoor
Wat moet jij bij die vrouwen in de auto?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee...daar heb ik ook al eens mee meegereden maar daar had ik echt niks op aan te merken![]()
Het was Inu, en verder reed ze ook erg okay hoor
vervoerd wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat moet jij bij die vrouwen in de auto?
Dat valt niet mee...die is 2x zo groot als gurliequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Inu aha, die heb ik over het hoofd gezien
Dus Inu is ruim 3 meter?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat valt niet mee...die is 2x zo groot als gurlie![]()
-1,15m ongeveerquote:
Wil je niet een keer bij mij instappen?quote:
Dat klopt, dat wil ik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wil je niet een keer bij mij instappen?![]()
Zoveel maaginhoud heb je niet om te legen dus het valt best meequote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoveel maaginhoud heb je niet om te legen dus het valt best mee![]()
iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef Juup© het volgende:
Het is weer laat op de avond, jij begint weer wakker te worden
Zit jij wel eens dronken op jouw "home" trainer?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd
6 uur vanmorgen opgestaan om naar Landgraaf te rijden...nu begin ik pas een beetje fit te worden![]()
nee...hoe kom je daarbij...ik drink niet zoveel meer hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zit jij wel eens dronken op jouw "home" trainer?
Niet zoveel meer, maar ook niet minder?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee...hoe kom je daarbij...ik drink niet zoveel meer hoor![]()
Minder dus, aspergequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet zoveel meer, maar ook niet minder?
en ik jou...boswortelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen asperge(r).
Maar ik snap jou wel hoor, ben gewoon aan het etteren
Welterusten Scatman Johnquote:
Bleiblei:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:00 schreef ArTiC het volgende:
Ik noem geen namen![]()
Dan blijf je toch thuis?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:56 schreef amaranta het volgende:
Leuk MEx, dat jij er zin in hebt. Want ik heb er dus geen zin in.
Lekker naar de Alpen
![]()
![]()
Juup en ik hebben een speciale bandquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zijn jullie toch altijd walgelijk lief tegen elkaar
Blijf thuis...dan ga ik wel meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:56 schreef amaranta het volgende:
Leuk MEx, dat jij er zin in hebt. Want ik heb er dus geen zin in.
Lekker naar de Alpen
![]()
![]()
Zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zijn jullie toch altijd walgelijk lief tegen elkaar
Maagbandquote:
ik ook niet, dat is onze bandquote:
goed bezig Mexquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:34 schreef Mex_ het volgende:
Beastie Boys - Ill Communication-06 Sabotage.mp3![]()
Nee, een gestoorde aankomende moeder die naar de Alpen gaatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:51 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het liedje van Monique Smit wel leuk ... en dat van Jeroen van der Boom... en het liedje van Patrick Jumpen is ook wel vrolijk..
Ben ik nu een slechte moeder?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:55 schreef amaranta het volgende:
En vinzzent heeft best mooie ogen zag ik gisteren bij de tros![]()
Ik heb geen pilletje, ik heb pasta die ik in het bekkie moet spuiten. En da's behoorlijk afzien, en we zijn 3 pleisters verder. Voor de grote mens wel te verstaanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pilletje geven is toch (meestal) niet moeilijk?
Chloorpasta?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen pilletje, ik heb pasta die ik in het bekkie moet spuiten. En da's behoorlijk afzien, en we zijn 3 pleisters verder. Voor de grote mens wel te verstaan
Pasta is idd minder ja. Als ik dat bij Bailey doe kotst hij alles er weer uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen pilletje, ik heb pasta die ik in het bekkie moet spuiten. En da's behoorlijk afzien, en we zijn 3 pleisters verder. Voor de grote mens wel te verstaan
Dat komt vanzelf als je hier constant postquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef vrouwtje het volgende:
Mag ik ook in de op?
Beker voor wat? Mooiste haardracht? Wereldrecord fietstrainer? Wereldrecord stoned zijn?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:06 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb er weer een beker bij...nog ff en ik heb een prijzenkast nodig
morgen om 7 uur opstaan![]()
Circuitrijden @ zolder![]()
voor 3 pijltjes gooienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beker voor wat? Mooiste haardracht? Wereldrecord fietstrainer? Wereldrecord stoned zijn?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeej van Barneveld
Hopelijk heb jij niet zo'n kapsones
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]Ray
mond
van
Bar
ne
veld
Nee dus...ik kijk als ik verlies net zo vrolijk als wanneer ik win...want of ik nou win of verlies...er is toch wel bier
Zoiets...de beker die ik nu heb gekregen was voor 2x T20 en 1x D20...hoogste finish van het seizoen in de competitie waar ik speelde.quote:
Volgende keer nog beterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoiets...de beker die ik nu heb gekregen was voor 2x T20 en 1x D20...hoogste finish van het seizoen in de competitie waar ik speelde.
en toch baal ik nog steeds dat ik 170 op een haar na miste in de een na laatste wedstrijd![]()
De meeste zijn wisselbekers...de grootste mag volgende maand weer terugquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgende keer nog beter
Begin een 2e hands bekerhandel
Jammer, zou mooi zijn als je zo'n grote beker zou mogen houden. Makkelijk om bier uit te drinkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De meeste zijn wisselbekers...de grootste mag volgende maand weer terug
Dat ding is al 20 jaar oud...lijkt me niet lekkerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jammer, zou mooi zijn als je zo'n grote beker zou mogen houden. Makkelijk om bier uit te drinken
Daarnaast lijkt het meer op zo'n hosti beker uit de kerkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat ding is al 20 jaar oud...lijkt me niet lekker![]()
Zijn jullie nog niet weg?quote:
Is dat Juup?quote:
Have funquote:Op zondag 15 juli 2007 00:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Rijden nu aanOver uurtje of 10 zijn we d'r
![]()
Ja have fun jullie 2 en een halve mensenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Have fun![]()
Zelf niet harder bergop fietsen dan de tour he![]()
Daarom...alleen is het nu een glaasje bier wat je gezicht bedektquote:Op zondag 15 juli 2007 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak dat ik zonder balk te zien ben op Fok!
Net op het moment dat VLA je in wil halen kapt WMP ermeequote:Op zondag 15 juli 2007 00:02 schreef Mex_ het volgende:
http://www.vladimirlam.com/moviezzz/zandvoort110707.avi
De Elise lijkt wel een MicromachineLet niet op de lijnen
(vanaf 7:55 ofzo)
Ging maar 2,5 liter inquote:Op zondag 15 juli 2007 00:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom...alleen is het nu een glaasje bier wat je gezicht bedekt
Ging maar 10 liter inquote:
Dat ook nietquote:
Waarom in hemelsnaam heb je dat bericht geëditquote:
ik had het topic nog open staan maar nog niet gerrefreshedquote:Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam heb je dat bericht geëdit![]()
Ik ben weer eens verschrikkelijk verbrand vandaag
Als troost heb ik gisteren speciaal voor jou een foto gemaakt:quote:Op maandag 16 juli 2007 09:10 schreef r8ality het volgende:
Morgeh. Om 11.10 gaan ze weer in mijn teen snijden.
Issie nog steeds niet goed?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:10 schreef r8ality het volgende:
Morgeh. Om 11.10 gaan ze weer in mijn teen snijden.
Jaar geleden wou de huisarts er niet aan om het nagelbed te etsen (dood maken) omdat het mijn eerste keer met een ingegroeide teennagel was in die praktijk. Dus ik zei dat ik dan wel over een jaar terug zou zijn. En waarempel, het is vrijwel exact een jaar laterquote:
Een Amazon in de pitlane. Kan ook niet andersquote:Op maandag 16 juli 2007 09:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als troost heb ik gisteren speciaal voor jou een foto gemaakt:
[afbeelding]
Is dat een chronisch probleem dan, bij jou?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jaar geleden wou de huisarts er niet aan om het nagelbed te etsen (dood maken) omdat het mijn eerste keer met een ingegroeide teennagel was in die praktijk. Dus ik zei dat ik dan wel over een jaar terug zou zijn. En waarempel, het is vrijwel exact een jaar later.
Deze teen nu wel. Maar goed, mijn lijf is dan ook een medisch wonder natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat een chronisch probleem dan, bij jou?
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
Deze teen nu wel. Maar goed, mijn lijf is dan ook een medisch wonder natuurlijk.
Er reden er twee...extra chicanesquote:Op maandag 16 juli 2007 09:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Een Amazon in de pitlane. Kan ook niet anders.
Jezus, zit jij met je tieten op de reageerknop ofzo?quote:
het is komkommertijdquote:Op maandag 16 juli 2007 10:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jezus, zit jij met je tieten op de reageerknop ofzo?.
Ik heb geen tietenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is komkommertijd
And speak for yourself
Pittigquote:Op maandag 16 juli 2007 10:42 schreef bleiblei het volgende:
Hey, SQ! Het huis van mijn buurman staat op Funda. 164.500 euro.
Ik dacht dat ie al weg was naar Delftquote:Op maandag 16 juli 2007 10:42 schreef bleiblei het volgende:
Hey, SQ! Het huis van mijn buurman staat op Funda. 164.500 euro.
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pittig
Moet jij er helemaal dik op kunnen verdienen
Nope maar ik dacht dat het allemaal al geregeld was.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Issie ook
Je huiis verkocht hebben is toch geen voorwaarde om te verhuizen?
Flatje is/was niet van mijn buurmanquote:Op maandag 16 juli 2007 11:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nope maar ik dacht dat het allemaal al geregeld was.
Hier ook goed geslapen, alleen begon kleine poes rond 5 uur tegen mijn neus aan te tappen met haar voorpoot. Heeft ze 3 uur volgehoudenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef Juup© het volgende:
Goedemiddag
Heerlijk geslapen vannacht gelukkig ondanks de hitte. Moet nu nog wel wakker worden
Verbrand?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef Inu het volgende:
Mogguh
Wat een weer! Ben echt dik verbrand gisteren
Oh, en het afscheidsfeestje in Utrecht gaat niet door. Mn vriendinnen hebben al iets geregeld, alleen eentje heeft het verklaptMaar ik ben in de week van de 23e gewoon in Helmond, dus als iemand langs wil komen, you're welcome
Ja, in Helmond heb ik de hele dag in de zon en het water kunnen liggenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verbrand?
Hm, in Eindhoven hing veel bewolking dus veel zon hebben we niet gepakt, mijn bovenarm was gisteren wel rood maar vandaag weer gewoon wit
Altijd leuk, mensen die surprise-parties verlinken![]()
Maar da's dus een surprise feest voor alleen Utreggers begrijpt ik?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, in Helmond heb ik de hele dag in de zon en het water kunnen liggenIn slaap vallen in de hangmat
Ik had het eerlijk gezegd ook wel een beetje verwacht... we hadden het ook al gedaan bij de vorige drie die naar het buitenland gingen
Ik ben ook verbrandquote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef Inu het volgende:
Mogguh
Wat een weer! Ben echt dik verbrand gisteren
Oh, en het afscheidsfeestje in Utrecht gaat niet door. Mn vriendinnen hebben al iets geregeld, alleen eentje heeft het verklaptMaar ik ben in de week van de 23e gewoon in Helmond, dus als iemand langs wil komen, you're welcome
Ja, maar in principe zijn dat in Utrecht wel de meeste waar ik regelmatig mee omga. Klasgenoten enzo wonen allemaal niet in Utrecht en ik zie ze eerlijk gezegd nou niet hierheen komen daarvoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar da's dus een surprise feest voor alleen Utreggers begrijpt ik?![]()
Schildpadden. Die stinkenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar in principe zijn dat in Utrecht wel de meeste waar ik regelmatig mee omga. Klasgenoten enzo wonen allemaal niet in Utrecht en ik zie ze eerlijk gezegd nou niet hierheen komen daarvoor.
Daarom zeg ik; ik ben vanaf de 23e in Helmond gewoon, dus de mensen die nog even langs willen komen hoeven dan ook niet helemaal naar Utrecht
Ik heb het roodwangschilpdadje van mijn huisgenoot op mijn kamer en ik heb een bos zonnebloemen op mijn kamer die aan het verwelken zijn. Er stinkt iets... welke van de twee zou het zijn?
Ik ging vanochtend bijna over mn nek van die geurquote:
Ik heb vorig jaar met mn verjaardag een erg leuk feestje gegeven hier in de tuinquote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
En inu, sorry dat ik zo doorzaag over feestjes
Ik probeer mensen graag te pushen om feestjes te geven, onder andere omdat 80% van de feestjes waar ik in de afgelopen 5 jaar ben geweest door mij zelf zijn georganiseerd![]()
Goed planquote:Op maandag 16 juli 2007 13:18 schreef bleiblei het volgende:
Pfff dufheid.
Ow en Inu komt maar gewoon een keer naar Eindhoven.
Gaan we terrassen ofzo.
Ben blij dat je iets krijgtquote:Op maandag 16 juli 2007 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
Fuck, er is een hele lading vieze spammail door de filters aan het komen
En het lulligste is nog wel, dat het mijn eerste mails sinds vrijdagmiddag zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |