Heeft die net iets in haar mond gekregen en wacht ze met uitspugen of zo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Even een lekker binnenkomertje
Het leven valt niet mee als je enige hobby "Sybirische Huskey" isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeft die net iets in haar mond gekregen en wacht ze met uitspugen of zo?
fietsen! Lamme tinus!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef Juup© het volgende:
Ik lig te twijfelen of ik even een stuk zal gaan fietsen. Maar moet ook op belangrijk telefoontje wachten. Schakel telefoon wel door dan denk ik. Keuzes, keuzes, keuzes
Ook gemaakt tijdens zon shoot met een fotograafquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Even een lekker binnenkomertje
[..]
Gerrit de Grotequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef FUFR het volgende:
Hallo
Ik was op zoek naar modellen voor een beurs die wij binnenkort hebben.
Ik zal u niet lastig vallen met de vraag waarom uw portefeuille voornamelijk bestaat uit zeer amateuristische foto's en modellen.
Dat moet ook jullie opgevallen zijn.
Maar waarom hebben jullie alle foto's openbaar staan?
Er zitten zelfs kinderen tussen van 12 jaar en jonger!
Enige privacy, bv door middel van een pasword, is toch niet meer dan normaal?
Iedereen kan nu deze foto's gebruiken, ongeacht waarvoor!
Een kleine zoekactie leert dat ze reeds op dubieuze sites staan doorgelinkt.
Weten de ouders van deze kinderen dat jullie zo met gegevens en foto's omgaan?
U begrijpt dat wij even verder zoeken naar een modellenburo.
groeten,
Gerrit de Grote
PS.
Enige kwaliteitscontrole zou ook niet misstaan..
quote:
kwam goed uit, mijn email heet grotemailbox@xxquote:
*Bitchslapt BBquote:
quote:
vur in het ongestelde weekend erbijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een beter smaak had te zien aan SQ.
Stille verlangens naar een Paris Hilton snol?
Ik kick op getekende wenkbrauwen en overwaterperoxieerde haarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een beter smaak had te zien aan SQ.
Stille verlangens naar een Paris Hilton snol?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:23 schreef Juup© het volgende:
Het zijn bijna allemaal van die figuren die uit in een achterstandswijk lijken te komen.
een sensation white hoerquote:
[galm]quote:
UT FLESJE!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:28 schreef Juup© het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Alles wat daar staat is mijn inziens windows bestuurd o.i.d.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:29 schreef FUFR het volgende:
"Kennis van de meest gebruikte computerprogamma’s (Excel, Word, Windows bestuurde programma’s, Access, Outlook, Scriptura, Vista en andere boekhoudkundige systemen"
Damn, en ik maar denken dat Vista een OS was
Telefoniste, dat ben jij toch ook?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Meest voorkomende beroepen:
- kapster
- verkoopmedewerkster
- telefoniste
Ik zag er ook iemand tussen staan die "oogstmedewerker" was
Scriptura? Ff googlen hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:29 schreef FUFR het volgende:
"Kennis van de meest gebruikte computerprogamma’s (Excel, Word, Windows bestuurde programma’s, Access, Outlook, Scriptura, Vista en andere boekhoudkundige systemen"
Damn, en ik maar denken dat Vista een OS was
Tuurlijk wel, maar daar kun je niet om lachenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:42 schreef Ingridh007 het volgende:
zit er nou ook iets normaals tussen?
of gewoon echte modellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |