http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=124325quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:38 schreef Double-Helix het volgende:
heey FJD een link naar je nation zodat ik je die 300k kan sturen
Thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:39 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=124325
Mijn heldquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:56 schreef Double-Helix het volgende:
gestuurd
Mijn trade wat doe je :pquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Mijn heldSerieus, die trade levert me straks belachelijk veel geld op en doordat ik dus geen tax hoeft te collecten met labor camps schiet dat nog harder op
Scheelt me zo'n 30k per dag deze trade en dat is nog los van de infra die goedkoper is geworden door construction
LSFquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef FJD het volgende:
Wie zijn NoV, hoe groot zijn ze en hebben we vrienden om ons te backen![]()
NoV is Norden Verein.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef FJD het volgende:
Wie zijn NoV, hoe groot zijn ze en hebben we vrienden om ons te backen![]()
Dat ligt eraan. NoV zal ons niet aanvallen, maar TGE. Daardoor moeten wij NoV aanvallen en zijn we dus in principe de partij die begint met vechten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
maar als NoV ons aanvalt, dan kunnen we toch ook hulp verwachten van ODn, Iron en goons ofzo?
en dat laatste willen we voorkomen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. NoV zal ons niet aanvallen, maar TGE. Daardoor moeten wij NoV aanvallen en zijn we dus in principe de partij die begint met vechten.
Op dit moment willen we sowieso elke oorlog voorkomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en dat laatste willen we voorkomen?
Ze hebben een hekel aan TGE en aan LSF.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:13 schreef FJD het volgende:
*slik*
Waarom zouden ze ons willen aanvallen dan?
Omdat mijn kat een kamelen bult heeftquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:17 schreef Whizzkith het volgende:
Waarom dit nou weer in de fucking 5 dagen dat ik als vice-president de leiding krijg
Aan mij mag je een kleine aid schenkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
aan wie moet ik morgen een kleine aid schenken ?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Mike het volgende:
Dat ligt eraan. NoV zal ons niet aanvallen, maar TGE. Daardoor moeten wij NoV aanvallen en zijn we dus in principe de partij die begint met vechten.
Als NoV TGE aanvalt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom moeten we NoV aanvallen als TGE ons aanvalt?
Aha ik las je zin verkeerdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef Mike het volgende:
Als NoV TGE aanvalt.
TGE is een protectoraat van FOK.
Ik heb geen idee...ze zijn in ieder geval bezorgd over ons. Maar dat lijkt me niet voldoende als er CM's op je af komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Aha ik las je zin verkeerd
Laat me raden, Goons e.d. gaan ons niet helpen als wij onze protectoraat gaan helpen?
Misschien een goede tijd om dan eens de banden met de grotere allianties aan te halenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:58 schreef Mike het volgende:
Ik heb geen idee...ze zijn in ieder geval bezorgd over ons. Maar dat lijkt me niet voldoende als er CM's op je af komen.
maarten is best wel gestoord dus.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:14 schreef K-Billy het volgende:
Het is natuurlijk maar de vraag of NoV een fullscale war met ons wil riskeren...
Wat is je alliance?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:34 schreef Emimich het volgende:
Waarom hebben jullie the German Empire jullie protectorate gemaakt?
Btw: Als NoV de LSF aanvalt dan helpt mijn alliance ook omdat we een MDP-OAP met de LSF hebben.
okequote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:40 schreef Emimich het volgende:
The Byzantine Empire
Wat is een OAP ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:34 schreef Emimich het volgende:
Waarom hebben jullie the German Empire jullie protectorate gemaakt?
Btw: Als NoV de LSF aanvalt dan helpt mijn alliance ook omdat we een MDP-OAP met de LSF hebben.
Rare Marokkaanse katten....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef Double-Helix het volgende:
Omdat mijn kat een kamelen bult heeft![]()
in principe... reken er niet op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Mike het volgende:
[..]
quote:
meld je effe aanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:18 schreef danos het volgende:
Ik maak inmiddels ook deel uit van de cybernations wereld, na aandringen van wat vrienden, en heb de fok! alliance maar gejoined. Ik ben nog even aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt, iemand tips? Ik heb nu hoofdzakelijk al mijn begin amount geinvesteerd in infra en wat soldiers, maar er heerst al anarchie. Nu maar ff wachten op wat meer geld om die anarchistische idioten de kop in te drukken!
donequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
meld je effe aan![]()
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/index.php
Ik heb je een PM gestuurd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |