http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=124325quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:38 schreef Double-Helix het volgende:
heey FJD een link naar je nation zodat ik je die 300k kan sturen
Thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:39 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=124325
Mijn heldquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:56 schreef Double-Helix het volgende:
gestuurd
Mijn trade wat doe je :pquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Mijn heldSerieus, die trade levert me straks belachelijk veel geld op en doordat ik dus geen tax hoeft te collecten met labor camps schiet dat nog harder op
Scheelt me zo'n 30k per dag deze trade en dat is nog los van de infra die goedkoper is geworden door construction
LSFquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef FJD het volgende:
Wie zijn NoV, hoe groot zijn ze en hebben we vrienden om ons te backen![]()
NoV is Norden Verein.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef FJD het volgende:
Wie zijn NoV, hoe groot zijn ze en hebben we vrienden om ons te backen![]()
Dat ligt eraan. NoV zal ons niet aanvallen, maar TGE. Daardoor moeten wij NoV aanvallen en zijn we dus in principe de partij die begint met vechten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
maar als NoV ons aanvalt, dan kunnen we toch ook hulp verwachten van ODn, Iron en goons ofzo?
en dat laatste willen we voorkomen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. NoV zal ons niet aanvallen, maar TGE. Daardoor moeten wij NoV aanvallen en zijn we dus in principe de partij die begint met vechten.
Op dit moment willen we sowieso elke oorlog voorkomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en dat laatste willen we voorkomen?
Ze hebben een hekel aan TGE en aan LSF.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:13 schreef FJD het volgende:
*slik*
Waarom zouden ze ons willen aanvallen dan?
Omdat mijn kat een kamelen bult heeftquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:17 schreef Whizzkith het volgende:
Waarom dit nou weer in de fucking 5 dagen dat ik als vice-president de leiding krijg
Aan mij mag je een kleine aid schenkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
aan wie moet ik morgen een kleine aid schenken ?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Mike het volgende:
Dat ligt eraan. NoV zal ons niet aanvallen, maar TGE. Daardoor moeten wij NoV aanvallen en zijn we dus in principe de partij die begint met vechten.
Als NoV TGE aanvalt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom moeten we NoV aanvallen als TGE ons aanvalt?
Aha ik las je zin verkeerdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef Mike het volgende:
Als NoV TGE aanvalt.
TGE is een protectoraat van FOK.
Ik heb geen idee...ze zijn in ieder geval bezorgd over ons. Maar dat lijkt me niet voldoende als er CM's op je af komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Aha ik las je zin verkeerd
Laat me raden, Goons e.d. gaan ons niet helpen als wij onze protectoraat gaan helpen?
Misschien een goede tijd om dan eens de banden met de grotere allianties aan te halenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:58 schreef Mike het volgende:
Ik heb geen idee...ze zijn in ieder geval bezorgd over ons. Maar dat lijkt me niet voldoende als er CM's op je af komen.
maarten is best wel gestoord dus.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:14 schreef K-Billy het volgende:
Het is natuurlijk maar de vraag of NoV een fullscale war met ons wil riskeren...
Wat is je alliance?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:34 schreef Emimich het volgende:
Waarom hebben jullie the German Empire jullie protectorate gemaakt?
Btw: Als NoV de LSF aanvalt dan helpt mijn alliance ook omdat we een MDP-OAP met de LSF hebben.
okequote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:40 schreef Emimich het volgende:
The Byzantine Empire
Wat is een OAP ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:34 schreef Emimich het volgende:
Waarom hebben jullie the German Empire jullie protectorate gemaakt?
Btw: Als NoV de LSF aanvalt dan helpt mijn alliance ook omdat we een MDP-OAP met de LSF hebben.
Rare Marokkaanse katten....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef Double-Helix het volgende:
Omdat mijn kat een kamelen bult heeft![]()
in principe... reken er niet op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Mike het volgende:
[..]
quote:
meld je effe aanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:18 schreef danos het volgende:
Ik maak inmiddels ook deel uit van de cybernations wereld, na aandringen van wat vrienden, en heb de fok! alliance maar gejoined. Ik ben nog even aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt, iemand tips? Ik heb nu hoofdzakelijk al mijn begin amount geinvesteerd in infra en wat soldiers, maar er heerst al anarchie. Nu maar ff wachten op wat meer geld om die anarchistische idioten de kop in te drukken!
donequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
meld je effe aan![]()
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/index.php
Ik heb je een PM gestuurd.quote:
Bij fok kan je wanneer je jezelf een beetje actief opstelt in korte tijd veel meer steun verwachten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:29 schreef Kremers het volgende:
Wie zegt dat ik bij fok ga![]()
TOOL geeft mij 2ton aan steun als nieuw landMisschien wordt ik wel roque
![]()
Daar heb je zeker een goed puntquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:40 schreef DiviFilius het volgende:
Overigens leven rogue's over het algemeen niet bijzonder lang
Het voordeel aan de FoK alliantie is gezelligheid, financiële steun en met name : Een NEDERLANDSE alliantie
Die eerste alinea is net NIET van mij.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mijn complimenten Mike, die eerste alinea, met name de laatste zin(nen) zijn geniaal
quote:
Je kunt in met 5 andere mensen handelen...dan krijg je 12 resources in totaal. Elke resource doet wat anders, bv je bevolking laten groeien of je infra goedkoper maken. Zie de Wiki voor een overzichtje per resource.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:18 schreef koffiegast het volgende:
thx :p
werd zojuist gevraagd door iemand of ik wil traden met mijn resources, maar ik heb geeneens een idee wat ik met mijn resources kan of kan maken (en dus waarvoor nodig is en wat ik nodig heb)
Ruilen van land? Goud en aluminium vs Catlle en Lead.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef Richardfun het volgende:
Heb me zojuist geregged bij CN en bij de FOK! alliance
Link naar mijn land: http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=155490
Ik vind jouw resources net zo goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ruilen van land? Goud en aluminium vs Catlle en Lead.![]()
![]()
Oh, ik las net die noob-guide en daarin werd in ieder geval lood enorm afgebrand.quote:
Ik vind bijna elke combi wel okay. Alleen fur ben ik niet zo'n fan van, maar ook daar kun je leuke combi's mee maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, ik las net die noob-guide en daarin werd in ieder geval lood enorm afgebrand.Maar goed, ik was nog vergeten de link te vermelden:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=155470
Oké, ik ga straks maar eens wat dingetjes doorlezen want met die combinaties van trades snap ik nog niet helemaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind bijna elke combi wel okay. Alleen fur ben ik niet zo'n fan van, maar ook daar kun je leuke combi's mee maken.
Als ze boos zijn over je belastingen: niks van aantrekken...zet maar gewoon op 28%.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:49 schreef Webcrowler het volgende:
Ohja, hierbij ook nog even mijn link:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=155486
Ben nu die quide aan het doorlopen net een paar militairen gekocht en mijn volk is nu unhappy... Tax staat op 21%... Maar ik gaat weer verder met de quide doorlopen...
Ik vind het wel verstandig, want als je bv wil handelen met landen en de eerste 50 reageren al niet, dan word je het snel beu.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:57 schreef Kremers het volgende:
Wat ik alleen wel jammer vind, maar wel begrijpelijk, is dat als je 20 dagen niet inlogt, je account dan verwijderd wordt
Ik heb net wat soldaten "gekocht"
Heb 'm nu op 20% takes staan en dat heeft in ieder geval niet voor een andere smiley gezorgd. Nog steeds "happy". Hoger dan dat en ze werden "unhappy".quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Als ze boos zijn over je belastingen: niks van aantrekken...zet maar gewoon op 28%.
Verder wil je volk dat je minimaal 20% van je aantal burgers in soldaten hebt. Dus op die verhouding moet je altijd een beetje letten.
Laat ze maar unhappy erover zijn...bij taxes is het alleen belangrijk hoeveel geld je ophaalt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb 'm nu op 20% takes staan en dat heeft in ieder geval niet voor een andere smiley gezorgd. Nog steeds "happy". Hoger dan dat en ze werden "unhappy".
Ja, extra...da's niet echt realistisch, maar je kunt dus ongelimiteerd bij kopen.quote:Overigens, soldaten worden niet geconverteerd van de normale bevolking maar zijn gewoon extra?
Ik heb je een offer gemaaktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:04 schreef The_Agency het volgende:
Iemand die een trade agreement wil met mij?
Dealquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb je een offer gemaakt
Ik heb zelf bont en tarwe met links naar wijn en kruiden![]()
Ik heb jou ook een offer gemaakt want rubber en hout heknie en wat ik heb heb jij nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:14 schreef Webcrowler het volgende:
Heb mijn eerste trade offer binnen. Maar daar snap ik niets van...
Ik heb zelf Lumber en Rubber (goed voor een hoop bonus) maar die trade is voor Silver en Wheat. Moet ik dat accepteren of is dat niet zo verstandig? Dit deel snap ik nog niet echt...
In het begin als je het niet weet moet je maar gewoon accepteren zolang ze wat hebben dat jij niet hebt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:14 schreef Webcrowler het volgende:
Ik heb zelf Lumber en Rubber (goed voor een hoop bonus) maar die trade is voor Silver en Wheat. Moet ik dat accepteren of is dat niet zo verstandig? Dit deel snap ik nog niet echt...
Ah dat ben jij dus!! Ik accepteer jou trade wel ff!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb jou ook een offer gemaakt want rubber en hout heknie en wat ik heb heb jij niet
Volgens mij is het nl voordelig om zo divers mogelijk te traden binnen je alliance.
Je behoudt sowieso je eigen resources en je hebt in het begin 4 slots voor trade agreements over.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:14 schreef Webcrowler het volgende:
Hey, nog een Zwollenaarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:06 schreef Mwanatabu het volgende:
Hoi, ik doe mee!
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=155455
Mijn bevolking vindt mij nauwelijks een uur na stichting al tof![]()
All your base are belong to FOK!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |