ow sorry ik dacht dat ik in KLB postequote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef appelsjap het volgende:
mensen die dr topics over maken zijn ook niet charmant![]()
Zullen we ze dan maar gelijk een spuitje geven?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:34 schreef Hardrebel het volgende:
zorg dan dat zie niet voor de ingang gaan staan. maar ergens achter uit het zicht
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Dit is topic nummer vijfhonderendvierenvijftig hierover. Bedenk eens iets nieuws lutser.
ja rokers zijn veel gezeligger natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef McKillem het volgende:
Wat nog minder charmant is hoe saai het is in de niet rokers kantiene ;/.
Sins ik gestopt ben met roken verveel ik me de tering in de pauze's.
De algemene sfeer in een "rook kot" kan ik een stuk beter pruimen dan die veel te serieuze zakken in de normale kantiene ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja rokers zijn veel gezeligger natuurlijk
Ik ben ook gestopt na 2 pakjes per dag maar ik ga nog gewoon in het rookhok zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef McKillem het volgende:
Wat nog minder charmant is hoe saai het is in de niet rokers kantiene ;/.
Sins ik gestopt ben met roken verveel ik me de tering in de pauze's.
Yeah ik ga dat ook maar weer eens doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt na 2 pakjes per dag maar ik ga nog gewoon in het rookhok zitten.
Niet rokende mensen zo zeau![]()
Dan staan ze tenminste niet voor de ingang.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef Ticootje het volgende:
Trouwens hier roken mensen gewoon nog op kantoor. Supervies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |