Goh, je hebt een aparte manier van conclusies trekken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed, gelukkig hebben we hier mensen die blij zijn met de huidige manier waarop het wordt aangepakt.Nee, dan ben je serieus bezig zeker. Tering hé.
P.s. PotS, ik neem jou sowieso niet serieus meer sinds een vorig incident.![]()
AH, het gedeelte waarin ik meldde dat het geen effect zal sorteren, laat je voor het gemak maar weg?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou goed, eigenlijk moet je ook geen discussies aangaan op het internet omdat het toch nooit zinnig verloopt. Ik heb overigens nog geen goed argument tegen gehoord. Het moet blijkbaar bij het bashen van de messenger blijven... Ik vind dat als je ergens tegen bent, dat je dan ook zo vriendelijk moet zijn om dit met goede argumentatie te weerleggen. Tot nu toe blijft de redenatie steken bij 'hij is een neo nazi' en 'je kunt je pc niet zo snel meer bestellen'. Mensen zijn gewoon te verwend tegenwoordig en alles moet snel. Je kunt beter iets goed doen dan te snel.
Ook al ben ik het niet eens met B&H en een groot aantal van zijn standpunten, er zitten wel een aantal goede punten tussen. En dan doel ik nog niet eens op deze PC-maatregel maar vooral ook op het geweld en OV. Dat zo'n regel er nog niet is, is eigenlijk vreemd.
Meer over Wet Lejeunequote:
Ik vind enkel de Vlaamse vlag mooi, die zieligaards besmeuren onze vlag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:59 schreef MouzurX het volgende:
*vind die vlaggen mooi*
ps: en voor de zeikerds ik vind de vlag van de sovjet unie ook mooi![]()
Deze kerels zijn nu ook geen lieverdjes hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:27 schreef thewishmaster het volgende:
Ik maak me liever druk om de moslims, waarvan een grote meerderheid achterlijke ideeën aanhangt en aanslagen op onschuldige westerse burgers goedkeurt, dan om een of andere verdwaalde neo-nazi met ideeën die slechts een kleine groep aanspreken.
Dat niet alleen, ze wilden ook aanslagen plegen in België.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:01 schreef zuiderbuur het volgende:
Deze kerels zijn nu ook geen lieverdjes hoor.![]()
Bloed Bodem Eer en Trouw is dan wel maar een splintertak..deze kerels hebben in Delft vorig jaar een koppel gegijzeld en de pink afgeknipt van die man: link
Natuurlijk, maar dat bleef bij plannen. Het leek me allemaal niet echt goed gepland. Filip Dewinter vermoorden om het dan op de allochtonen te steken, zodat er een conflict ontstaat waarbij ze de macht kunnen overnemen (en de Belgische staat omverwerpen en ontbinden)...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ze wilden ook aanslagen plegen in België.
Dit soort kerels vindt vaak Vlaams Belang nog te soft. Ook zijn ze vaak antisemitisch, terwijl Vlaams Belang een pro-Israelische houding aanneemt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:04 schreef cioiccola het volgende:
maar je mag de waarheid ook niet ontkennen: ER zijn problemen los die dan ook op......
en dat alleen is de reden waarom dat Groep wilders (iets minder) en VB zoveel stemmen halen.
omdat het niet klopt omdat er wel degelijk problemen zijn....
dat heeft niks te maken met Nazi's of Extreemrechtse Skinheads....
nu fucking goed???
Tja, het is inderdaad de vraag of het effect zal sorteren. Toch lijkt het mij wel een remmende werking hebben op bepaalde personen. Maar goed, je kan inderdaad niet alles stoppen want als je echt kwaad wil dan kan er niks tegen gedaan worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
AH, het gedeelte waarin ik meldde dat het geen effect zal sorteren, laat je voor het gemak maar weg?
Open er een topic overquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, het is inderdaad de vraag of het effect zal sorteren. Toch lijkt het mij wel een remmende werking hebben op bepaalde personen. Maar goed, je kan inderdaad niet alles stoppen want als je echt kwaad wil dan kan er niks tegen gedaan worden.
Toch wil ik dan graag horen wat er verder aan te doen is?
- Strengere controle? Hoe?
- Harder straffen?
Harder straffen kan natuurlijk maar na een tijdje keren ze weer terug in de maatschappij en wat dan? Kunnen ze dan gewoon weer verder gaan? Ik betwijfel of er überhaupt wel een manier is om het echt af te stoppen, daarom hou ik liever de deur open voor andere manieren zoals dat registratiesysteem. Maar goed, of het werkt is een tweede. Hetzelfde wordt overigens ook over TBS gezegd dus het is maar de vraag of je kunt zeggen of iets werkt of niet. Als er een tiental kinderen mee gered worden is het voor mij al genoeg.
In dat geval moet je ouders dus eigenlijk verbieden kinderen religieus op te voeden. Geen kruisjes meer, geen keppeltjes, etc.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:04 schreef cioiccola het volgende:
mensen die hun kinderen dwingen een hoofddoek aan te doen is erg net zoals het erg is iemand te dwingen om Amen of wtf dat ook te zeggen (alhoewel dit veel minder voorvalt als ik eerlijk mag zijn)
Dus ik ben het wel eens met een deel van die standpunten...
eerlijk en feitelijk ben ik zeker geen Nazi aanhanger zelfs niet Rechts.
maar je mag de waarheid ook niet ontkennen: ER zijn problemen los die dan ook op......
en dat alleen is de reden waarom dat Groep wilders (iets minder) en VB zoveel stemmen halen.
omdat het niet klopt omdat er wel degelijk problemen zijn....
dat heeft niks te maken met Nazi's of Extreemrechtse Skinheads....
nu fucking goed???
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou goed, eigenlijk moet je ook geen discussies aangaan op het internet omdat het toch nooit zinnig verloopt.
Zegt iemand met een "diepzinnige" naam als 'PopeOfTheSubspace'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
. Je profileert je wel ontzettend als de man van de universele waarheden. Ik had ook de rest van je post kunnen citeren, maargoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |