Misschien moet je je snor afscheren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:13 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Je wordt gauw voor (neo)Nazi uitgemaakt tegenwoordig he.
Ik bedoel die Blood and Honour gasten niet duidelijk dat die nazi's zijn. Ik bedoel het in zijn algemeenheid. Bijvoorbeeld; als je zegt ik heb een hekel aan Turken wordt je meteen uitgescholden voor nazi, of als je zegt dat er wel wat minder buitenlanders in nederland mochten zijn dito. Het haalt de inhoud van het woord nazi weg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:29 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Misschien moet je je snor afscheren.
Onder welke steen heb jij gezeten ? Die slachtofferrol is zoooo 2001.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:54 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ik bedoel die Blood and Honour gasten niet duidelijk dat die nazi's zijn. Ik bedoel het in zijn algemeenheid. Bijvoorbeeld; als je zegt ik heb een hekel aan Turken wordt je meteen uitgescholden voor nazi, of als je zegt dat er wel wat minder buitenlanders in nederland mochten zijn dito. Het haalt de inhoud van het woord nazi weg.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten ? Die slachtofferrol is zoooo 2001.
Vreselijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:59 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet voor ze op. Als je iedere rascist of nationalist uitscheld voor nazi kun je iemand kwetsen voor hetzelfde is hij of zij joods.
rascist, je bedoelt het woord rascist. Dat is zoooooo 1990.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:54 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ik bedoel die Blood and Honour gasten niet duidelijk dat die nazi's zijn. Ik bedoel het in zijn algemeenheid. Bijvoorbeeld; als je zegt ik heb een hekel aan Turken wordt je meteen uitgescholden voor nazi, of als je zegt dat er wel wat minder buitenlanders in nederland mochten zijn dito. Het haalt de inhoud van het woord nazi weg.
mierenneukerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:05 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
rascist, je bedoelt het woord rascist. Dat is zoooooo 1990.
Nee, racist.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:05 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
rascist, je bedoelt het woord rascist. Dat is zoooooo 1990.
Nee, makkelijk vatbaar voor dat soort randfiguren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:21 schreef Fetai het volgende:
God, ik ben het met behoorlijk wat punten eens, ben ik nu een Neo-Nazi?
Hoezo? Sommige punten zijn gewoon redelijk. Om per definitie alle partijpunten af te keuren omdat het zo'n organisatie betreft vind ik niet redelijk. Elke partij in Nederland heeft wel een partijpunt dat mij aanspreekt, de één alleen wat meer dan de ander.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, makkelijk vatbaar voor dat soort randfiguren.
quote:
Waarom zouden ze redelijke en bij het volk aansprekende punten in hun agenda opnemen ? Waarom vermelden ze de wat minder frisse standpunten niet of verborgen ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:28 schreef Fetai het volgende:
[..]
Hoezo? Sommige punten zijn gewoon redelijk.
Net alsof dat kenmerkend is voor alleen deze organisatie. Word wakker, zo werkt politiek.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom zouden ze redelijke en bij het volk aansprekende punten in hun agenda opnemen ? Waarom vermelden ze de wat minder frisse standpunten niet of verborgen ?
Met het verschil dat het hier om neo-nazi's gaat en de daadwerkelijke politieke agenda wel duidelijk moge zijn .... Helaas zijn veel mensen nog te dom om hun eigen veters te knopen en die zien dit soort figuren nog als aanwinst ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:35 schreef Fetai het volgende:
[..]
Net alsof dat kenmerkend is voor alleen deze organisatie. Word wakker, zo werkt politiek.
*vind die vlaggen mooiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Waarom zou dat zo zijn ?
[afbeelding]
Blood & Honor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:13 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Je wordt gauw voor (neo)Nazi uitgemaakt tegenwoordig he.
Dus je vindt vlag van Japan ook mooi?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:59 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind sommige punten toch wel goed hoor misschien wel de helft....^O^
Dat wil niet zeggen dat ik die pipos hier aan de macht zou hebben want die zijn zo gestoord als maar kan.
[..]
*vind die vlaggen mooi*
ps: en voor de zeikerds ik vind de vlag van de sovjet unie ook mooi![]()
Nou eigenlijk wel jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |