heb je effe???hahhaha.. eigenlijk moeten we deze cos helemaal volknallen met felicitaties aan ons...zou wel origineel zijn..daarbij..we schrijven voornamelijk voor ons dus waarom niet haha..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:24 schreef akveor het volgende:
Iedereen gefeliciterd met de 2000ste....
X 600.000 voor elke post 1....
Ikkuh wel... en geloof me ik dicht niet als brian hoor...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
* Traantje wegpinkt.![]()
Als ik ooit nog ga trouwen, wil jij dan speechen Puma?![]()
Gefeliciteerd aan mezelf....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
heb je effe???hahhaha.. eigenlijk moeten we deze cos helemaal volknallen met felicitaties aan ons...zou wel origineel zijn..daarbij..we schrijven voornamelijk voor ons dus waarom niet haha..
Cool! Maak een FOK!team en verkoop die nietsnut een doodschop!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:28 schreef BarryK het volgende:
Dennix heeft het idee om 3-3 toernooi te gaan spelen, dat teams van buitenaf zich mogen aanmelden...
(Heeft ie vast van achter...)
Briljant ! moeten we doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cool! Maak een FOK!team en verkoop die nietsnut een doodschop!
Misschien kan hij winnen als een damesteam zich aanmeldt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cool! Maak een FOK!team en verkoop die nietsnut een doodschop!
Of een COS helemaal vol met 'weetjes'.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
heb je effe???hahhaha.. eigenlijk moeten we deze cos helemaal volknallen met felicitaties aan ons...zou wel origineel zijn..daarbij..we schrijven voornamelijk voor ons dus waarom niet haha..
Wil iemand misschien even tellen hoeveel keer de letters DGK zijn gebruikt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:32 schreef BarryK het volgende:
[..]
Of een COS helemaal vol met 'weetjes'.
600 000 berichten * 20 seconde per posting (gemiddeld) = 3333.33 manuren zitten er in het project COS
Mooooooooooooiquote:
Wist u dat Akveor geen enkele Cap heeft gemaakt met duidelijk het gezicht van nix in beeld?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:32 schreef BarryK het volgende:
[..]
Of een COS helemaal vol met 'weetjes'.
600 000 berichten * 20 seconde per posting (gemiddeld) = 3333.33 manuren zitten er in het project COS
Zo moeilijk kan dat niet zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Wist u dat Akveor geen enkele Cap heeft gemaakt met duidelijk het gezicht van nix in beeld?
Hoe zag ze er ook weer uit met haar eigen haar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooooooooooooi![]()
Amanda krijgt morgen nieuw haar, dat zal tijd worden.
ga ze tellen...dan spreken we je over een weekje wel weer ok.....whahahahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef kybe het volgende:
Hoeveel van deze '''' zijn er in die 600.000 gepost??
Geen idee, ze heeft volgens mij altijd extentions gehad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe zag ze er ook weer uit met haar eigen haar?
Multatuliquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
Wie opende de eerste COS?
Als ik zin heb vanmiddag open ik een topic met allemaal van dit soort weetjes...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
Een ton!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:29 schreef PumaStreamer het volgende:
Ga je je trouwerij wel effe lekker uitbuiten op fok??
Ik denk dat ik dan wel een maandje zoet benquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:41 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ga ze tellen...dan spreken we je over een weekje wel weer ok.....whahahaha
Ik heb al zestien jaar niet meer gevoetbald maar we hoeven ook niet te winnnenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik wil Dennix zijn enkeltjes wel breken hoor, heb 16 jaar gevoetbald geen enkel probleem!
Mooi plan..... maar dan echte terror.. geen terror a la Nix met zijn bloementerrorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:41 schreef wolferl het volgende:
Goedemiddag, gefeliciteerd COSsers met de 2000ste COS.
[afbeelding]
Denniks wil dus een voetbaltoernooi houden, ik zeg stuur een delegatie van FOK naar dat toernooi en spreek samen met VOL en NowLive een terror actie richting Dennks.
Ik wil me na 15 jaar niet-actieve voetbalcarriere hier ook wel voor opofferen...trek ik wel even de kicksen met Extra Lange Noppen aan.....komt die sliding!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik wil Dennix zijn enkeltjes wel breken hoor, heb 16 jaar gevoetbald geen enkel probleem!
Is het deze:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
ja en dat is binnen een paar uur ook weer vol gestopt met vetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooooooooooooi![]()
Amanda krijgt morgen nieuw haar, dat zal tijd worden.
Ik heb deze nog wel gevonden, dit was vlak voordat ze de Kooi instapte.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe zag ze er ook weer uit met haar eigen haar?
Goed gevonden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Dames en Heren...dit is de eerste COS gemaakt door de Heer of Mevrouw BONG4002
[DGK COS #1] En Vast!
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:47 schreef akveor het volgende:
De tweede Cap (De eerste is verwijderd)
[afbeelding]
[COS#1] En vast!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
tiefus. wat is ze daar lekker zeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb deze nog wel gevonden, dit was vlak voordat ze de Kooi instapte.
[afbeelding]
Hmm wat een lekker figuurtje toch.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:48 schreef Gert het volgende:
En de eerste geilige pic van COS 1.
[afbeelding]
[ALLE COSSEN (!!!) ] Op een rijtje.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
[ALLE COSSEN (!!!) ] Op een rijtje.....
ik las gisteren dat hij keeper was.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:49 schreef Meganog het volgende:
Is het voetbalverleden van D wel eens nagetrokken?
Hij vertoont geen enkel balgevoel. maar het ligt aan de bal.
Met zijn handen in zijn zakken zeker???quote:
http://www.alphenseboys.nl/content/teampages/1.aspquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:49 schreef Meganog het volgende:
Is het voetbalverleden van D wel eens nagetrokken?
Hij vertoont geen enkel balgevoel. maar het ligt aan de bal.
Hij heeft ook een keer verteld dat hij als linksbuiten naar Ajax was gegaan en dat ze hem daar tot linkshalf wilde omscholen. (Dat was ook de reden dat hij daar niet slaagde, hij vond dat een fout van de Ajax opleiding).quote:
Tsja Alphen die hebben waarschijnlijk ook niet meer teamsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
http://www.alphenseboys.nl/content/teampages/1.asp
Hij zit in het team van Alphense Boys 1
Zwáár niet bijgewerkt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
[ALLE COSSEN (!!!) ] Op een rijtje.....
ah...thankx for the tip..ik deed gewoon bij zoeken [COS # !1] en kwam er ook...hihiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Zwáár niet bijgewerkt.
Voor de mensen die zelf oude topics willen zoeken, dat werkt als volgt:
- ga naar de forum-index van De Gouden Kooi.
- scroll helemaal naar beneden. Rechtsonder zie je een uitklapbaar menuutje, genaamd "meer/minder topics". Als je daar bijvoorbeeld "9 maanden tot een jaar" selecteert, krijg je alle topics uit de begintijd.
Hij heeft veel bal gevoel, want hij loopt de hele dag met z'n handen in zijn zakken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:52 schreef ocmer het volgende:
een ding wel dennix is wel een goed ballen jongen eerlijk is eerlijk
Zo zie je maar weer hoe nuttig een strak aangehouden naamsconventie is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ah...thankx for the tip..ik deed gewoon bij zoeken [COS # !1] en kwam er ook...hihi
Het er over hebben is het enige dat ononderbroken is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef Meganog het volgende:
BAND heeft het onderling weer over onafgebroken terror.
idd...te triest gewoon.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef Meganog het volgende:
BAND heeft het onderling weer over onafgebroken terror.
En ook het enige dat ze gemeenschappelijk hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Het er over hebben is het enige dat ononderbroken is.
precies, en eigenlijk is hij dus de hele dag aan het trainen..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hij heeft veel bal gevoel, want hij loopt de hele dag met z'n handen in zijn zakken.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:55 schreef akveor het volgende:
Ik heb nog een vraagje. Gisteren werd gevraagd door Brian of Huub een alcoholverbod heeft. Huub zei aarzelend: Ja. Maar dit stond niet in de brief met sancties.
Zou Huub voor het gemak gezegd hebben dat ie alcoholverbod heeft maar er eigenlijk zelf voor gekozen hebben?
Maar dus niet zeker...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Het zou veel sterker overkomen, en een klap in het gezicht zijn van Brian (die gráág ziet dat Huub zichzelf bedwelmt), als Huub helemaal uit zichzelf zou zeggen: voor mij even geen drank meer.
Misschien duurt het dáárom zo lang 's nachts. Hij komt overdag al een keer of zes, van al dat gekneed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:00 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, en eigenlijk is hij dus de hele dag aan het trainen..![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:00 schreef milk-shake het volgende:
mischien een beetje laat ....maar toch ...........GEFELICITEERD FOKKERS....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb niet gezien dat er een brief werd voorgelezen waarin het alcoholverbod werd genoemd.quote:
niet één keer zelfsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien duurt het dáárom zo lang 's nachts. Hij komt overdag al een keer of zes, van al dat gekneed.![]()
Ik kan er ook niet naar luisteren....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef riri het volgende:
dat stel vindt zichzelf ook nog normaal gedragen
Daarom zullen ze ook nog uren moeten doorpraten op deze manier om de realiteit te bllijven wegdrukken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:05 schreef tipsch het volgende:
ik krijg niet de inruk dat nada, nix en rat ook maar enigszins het idee hebben dat ze de slag van gisternacht flink hebben verloren![]()
Dat worden dus weer zeurderige kutstreams. Ik zit overigens te wachten op de extra 2 streams (vanaf 13:00 horen die te komen toch?)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Daarom zullen ze ook nog uren moeten doorpraten op deze manier om de realiteit te bllijven wegdrukken.
Dat hebben ze nóóit. En dat maakt het ook zo lastig discussieren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:05 schreef tipsch het volgende:
ik krijg niet de indruk dat nada, nix en rat ook maar enigszins het idee hebben dat ze de slag van gisternacht flink hebben verloren![]()
Het is echt niet te doen hè?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:08 schreef Katewalker het volgende:
Het is 13.00 uur....ik wil NU 4 streams zodat ik niet naar BAND hoef te luisteren...wat een kampioen losers zijn dat...![]()
"De was is binnen....de was is binnen!"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat worden dus weer zeurderige kutstreams. Ik zit overigens te wachten op de extra 2 streams (vanaf 13:00 horen die te komen toch?)
ja kan me nog wel herrinneren dat je mijn eerste OP naam aanpaste haah...ut waren mooie tijden gert...de kooi was nog zachtaardig...whaaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe nuttig een strak aangehouden naamsconventie is.
Dank jequote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:09 schreef 2live het volgende:
[..]
oke, nog 1 keer dan; gefeliciteerd Mokum!!!![]()
![]()
![]()
Om vervolgens te roepen dat nix snel moet komen voordat Huub zijn shirts weer jat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
"De was is binnen....de was is binnen!"
Natas op 3 en 4.....![]()
mooi zo, reactie kijkt mee. daag lelijke kutflensquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
"De was is binnen....de was is binnen!"
Natas op 3 en 4.....![]()
Ow wat zit je haar toch mooi...owwww wat zit je haar toch mooi...jammer van je verliezen in de kooi.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ze worden wel snel oud in de kooi.
Obsessieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef cobain94 het volgende:
Praten ze ook nog wel eens ergens anders over dan alleen over huub en lieke..huub en lieke..huub..en..?
Waar moeten ze het anders over hebben?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef cobain94 het volgende:
Praten ze ook nog wel eens ergens anders over dan alleen over huub en lieke..huub en lieke..huub..en..?
Natuurlijk niet, het is hun favo onderwerp, vandaar dat die streams bij mij op MUTE staan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef cobain94 het volgende:
Praten ze ook nog wel eens ergens over dan alleen over huub en lieke..huub en lieke..huub..en..?
Hoer Aquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Nadia platvoet.
Huub schuifsnuiver
Dennis Playgirl
Natasia Eucelypta
Lieke De zieke
Jaap de idiote aap
Brianlos aggresivios
iemand vergeten?
Wat ben je hyper vandaag, komt dat door je mooie OP?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Obsessieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Voor zover ik weet is er geen brief over geweest. Ik heb Brian en Natasia wel horen zeggen dat hij een verbod heeft gekregen van de boze buurvrouw en dat die voor onbepaalde tijd is. Voor wat hun opmerkingen waard zijn...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gezien dat er een brief werd voorgelezen waarin het alcoholverbod werd genoemd.
Maar dat zegt op zich niet zoveel. Misschien dat iemand van de hardcore-streamers hier wat over kan roepen.
"Hoe is het met de kindjeeees" ..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:20 schreef Lauzie het volgende:
Mijn god, Natasia gelijk ewer 3 zoenen geven en schat noemen..![]()
Geweldige opmerking van Hans.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:20 schreef De_Moester het volgende:
beleggingsman tegen natas...hoe doe jij dat eigenlijk met je kindjes? hahahaha
Ik schrik me rot.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Als we toch bezig zijn met oude foto's.......
welkom remcoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:20 schreef ocmer het volgende:
belegings man kan huub nu wel gebruiken lol
Dat komt vast nog.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:24 schreef wolferl het volgende:
Laat Natasia ook der tieten zien?
Je hebt helemaal gelijk hoor, het is echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:26 schreef petraa het volgende:
Ik vind jullie echt knap, ik heb vanochtend half uurtjes streams gekeken, maar ik kan het niet aan. BANNDJ voelt zich geweldig en denken dat ze gisteren hebben gewonnen.
Ik vind dat ze gisteren dik hebben verloren, maar goed dat is mijn mening. Ik weiger ook nu naar hun jubelstemming te kijken of te luisteren.
Ik luister naar Huubquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:26 schreef petraa het volgende:
Ik vind jullie echt knap, ik heb vanochtend half uurtjes streams gekeken, maar ik kan het niet aan. BANNDJ voelt zich geweldig en denken dat ze gisteren hebben gewonnen.
Ik vind dat ze gisteren dik hebben verloren, maar goed dat is mijn mening. Ik weiger ook nu naar hun jubelstemming te kijken of te luisteren.
Prachtige fotosjop.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het kan nog erger....
bron: geen idee
Verschrikkelijk en verschrikkelijk onbegrijpelijk. Tenminste, ik geloof niet dat iemand mij ook maar een klein overwinninkje van die mislukte masters of terror kan vertellen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
Je hebt helemaal gelijk hoor, het is echt verschrikkelijk.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef 2live het volgende:
zoontje van Hansis nu 6 weken
en hij kijkt al als hij zijn naam roept.
Waar de mond van vol is...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef 2live het volgende:
En de relletjes met kwaliteitsposts waren het mooist zeker, ramptoeriste.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
Lang leve de COS-soap!!
![]()
![]()
![]()
Want uiteindelijk heb ik nog het meest genoten van het commentaar van de COS-ers. En dan bedoel ik zowel de vele kwaliteitsposts als ook de vele lachwekkende relletjes die zich in 2000 COS-en hebben afgespeeld.![]()
Ja. Amanda had het te drukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:34 schreef Marrije het volgende:
Er zijn nog maar 2 deelnemers over van het beleggingsklasje?
Dennix heeft met al zijn kracht de hortensia die na Huub vernoemd is kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verschrikkelijk en verschrikkelijk onbegrijpelijk. Tenminste, ik geloof niet dat iemand mij ook maar een klein overwinninkje van die mislukte masters of terror kan vertellen?
en waar van 1 met hersensquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:34 schreef Marrije het volgende:
Er zijn nog maar 2 deelnemers over van het beleggingsklasje?
Bedankt voor deze mededeling, ik had hem gemistquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef 2live het volgende:
Ik weiger om iets over die debielen te zeggen, en Hans is leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling, ik had hem gemist![]()
![]()
Ja hoor er was best wel een klein overwinninkje van de mislukte masters of terror: Dennix heeft de Hubertus huppeldepup Hortensia, blaadje voor blaadje vermoord, dus als je dan een klein overwinninkje wil weten is dat het dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verschrikkelijk en verschrikkelijk onbegrijpelijk. Tenminste, ik geloof niet dat iemand mij ook maar een klein overwinninkje van die mislukte masters of terror kan vertellen?
Nou effe zonder gein he, dat was echt serieus heftige terror van Denniks.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Dennix heeft met al zijn kracht de hortensia die na Huub vernoemd is kapot gemaakt.
Het nam zoveel enregie van hem, dat hij zijn pieleman niet meer omhoog kon krijgen, hoe Nadia er ook aan trok.
I case my rest. Als je van die overwinning al een roes krijgt, dan leg je je lat toch wel verdomde laagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef blomst het volgende:
Dennix heeft met al zijn kracht de hortensia die na Huub vernoemd is kapot gemaakt.
Het nam zoveel enregie van hem, dat hij zijn pieleman niet meer omhoog kon krijgen, hoe Nadia er ook aan trok.
van het bezoek van gisteren nog?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef burtbeej het volgende:
Lieke moet punten weg gooien?
ze zou het anders om moeten doen ze eruit halen hahahahahquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef burtbeej het volgende:
Lieke moet punten weg gooien?
nou, met dat intellect dan weer nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
I case my rest. Als je van die overwinning al een roes krijgt, dan leg je je lat toch wel verdomde laag.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En de relletjes met kwaliteitsposts waren het mooist zeker, ramptoeriste.![]()
Daar zat ze altijd met Eric.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen Karima: Sommige plekken binnen of buiten zijn echt mijn plekjes. Kijk, zoals mijn plekje onder de bomen bij de rotonde en nu ligt Amanda daar. Ik hoef je ver niks te zeggen, toch, je begrijpt me wel.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
Het verhaal van de rotonde nu ook tegen Nada: Ik lag daar altijd, samen met Eric.![]()
Lag ze daar maar (voor) altijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
Het verhaal van de rotonde nu ook tegen Nada: Ik lag daar altijd, samen met Eric.![]()
Hier sluit ik mij heelmaal bij aan !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef Denna het volgende:
Gefeliciteerd FokkersJullie maken het voor lurkers als ik heerlijk om alles te volgen
![]()
Wat een figuur. Letterlijk én figuurlijk.quote:
Dit is zo mogelijk nog korter dan van Amanda.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:51 schreef noekje het volgende:
Dennis: Huub krijgt dingen op maat ipv 8 maten te groot.
Ik haat Dennis!!
Huub's overhemden en pakken zijn ook altijd te groot, dus hij moet niet lullen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:51 schreef noekje het volgende:
Dennis: Huub krijgt dingen op maat ipv 8 maten te groot.
Ik haat Dennis!!
Ze heeft echt een hangbuik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:54 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jezus, dat ziet er echt niet uit zo hoog
Jij ook gefeliciteerd als eerste COSopener.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef BONG4002 het volgende:
* Bongetje feliciteert alle COS'Sers met deze heugelijke mijlpaal![]()
![]()
Ik kijk al maanden niet meer maar de COS volg ik nog met een behoorlijke regelmaat
Haha ja iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd als eerste COSopener.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:57 schreef getl0st het volgende:
Ik kan ook niet ontbreken in de 2000e natuurlijk!al ga ik pas 1000 COSn mee
Feli aan u allen!
inwendig duwtje?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:55 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat zou ik hem graag een duwtje willen geven.
Greta Wilders danquote:
Geert Wilders kan tenminste nog pijpen anders was hij nooit in de politiek terecht gekomenquote:
Nadia mag nog blij zijn dat ze daar het bed deelt met De Niks en niet met mij, want dan zou ze helemaal afgepeigerd geweest zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:53 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste van het land?
Lieke
Ben je overgestapt van Dido naar een escort?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nadia mag nog blij zijn dat ze daar het bed deelt met De Niks en niet met mij, want dan zou ze helemaal afgepeigerd geweest zijn.
Het begrip 'leuk' is al zo leeg als wat, maar nu is het wel helemaal tot niets gereduceerd.quote:12:48 - Gezellig!
Brian en Dennis vermaken zich prima. We wisten al dat Brian erg van voetballen houdt en ook Dennis kan er wat van! De twee doen niet voor elkaar onder! Amanda en Nadia liggen op een Fatboy toe te kijken en wat te kletsen over zaken die vrouwen bezig houden. Brian neemt even pauze en ploft tussen Nadia en Amanda in. Dennis vindt dit er waarschijnlijk erg gezellig uitzien want ook jij ploft bij ze neer. Wat een leuke stelletjes!
Ach, als de Redactie maar gelukkig is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het begrip 'leuk' is al zo leeg als wat, maar nu is het wel helemaal tot niets gereduceerd.
Prima verwoord door Tien, dat andere nepstel kabouter en dragqueen zijn idd niet om naar te kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het begrip 'leuk' is al zo leeg als wat, maar nu is het wel helemaal tot niets gereduceerd.
Goed rolmodel ook, die absente moeder.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik ben fan van mijn moeder, hopelijk wordt ze nu ook fan van mij.![]()
Dan hoorde ik het toch goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik ben fan van mijn moeder, hopelijk wordt ze nu ook fan van mij.![]()
Ze gaat zeker aankondigen dat ze weggaatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dan hoorde ik het toch goed![]()
Volgens Tas is er volgende week woensdag iets heeeel leuks, voor hun allemaal.
en ze zegt lekker niet wat het is![]()
En dan vraagt Nadia eerst of het leuk is voor iedereen en dus ook voor de mannen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dan hoorde ik het toch goed![]()
Volgens Tas is er volgende week woensdag iets heeeel leuks, voor hun allemaal.
en ze zegt lekker niet wat het is![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:22 schreef FSR het volgende:
Alle Coss'ers gefeliciteerd met de 2000e cos...
En ik ben nog in de feeststemming (zaterdag 07-07-'07 getrouwd)
Zelf heeft ze alweer een gat in de dag geveild.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Lieke: Was het leuk de beleggingsles, en snapte je het nu eindelijk een beetje?
Hoet krijgt ze het uit haar stomme smoel.![]()
![]()
Ga je gang, maar laat de naam FOK achterwege.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:27 schreef dgk_fan het volgende:
Goedenmorgen ! Gefeliciteerd met de 2000 !!! Zal ik een kaartje
naar de Kooi sturen ?
Oepss... te laat... ik doe het altijd via tpg-internet, en heb namens Fok!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga je gang, maar laat de naam FOK achterwege.
Dank je welquote:
Dat gaat nooit lukken. Dit is terror van topniveau.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:26 schreef Meganog het volgende:
D zit naar een veilende Amanda te kijken.
Hoe houdt Huub die terror vol?!?
Ik zou er nog geen pizza bij willen bestellenquote:
een goeie, karakteristiek lege blik weer van dennisquote:
Hij zit letterlijk en figuurlijk met zijn mond vol tanden.quote:
Je maakt een grapje toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Oepss... te laat... ik doe het altijd via tpg-internet, en heb namens Fok!
IEDEREEN geluk gewenst (dus niet alleen Dennis)
Ja tuurlijk. Heb nog NOOIT een kaartje naar die kooi gestuurdquote:
Ik ben bang van niet, nix kreeg al een kaartje namens FOKquote:
Waarom doe je dat, dit is de tweede keer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Oepss... te laat... ik doe het altijd via tpg-internet, en heb namens Fok!
IEDEREEN geluk gewenst (dus niet alleen Dennis)
Inderdaad, ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom doe je dat, dit is de tweede keer.
Ik wil niet alle bewoners de groeten doen, ik haat de meeste bewoners.
Ik hoop een ban voor je.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Heb nog NOOIT een kaartje naar die kooi gestuurd(Maar weet WEL
dat Dennis de winnaar wordt !!)
Kan achter het niet door de speakers galmen.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
Nada krijgt een telefoontje van de FEBO: Ik fluister teveel, ze kunnen het niet verstaan.
Klopt, wij ook niet.( niet dat het echt erg is, er komt alleen maar poep uit)
en dan zeggen blijven knallen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
nix tegen Natasja: Je moet wel helpen hoor met Liekebashen, we moeten blijven knallen.
Namens FOK? Is het wel duidelijk dat ik me distantieer van dat kaartje?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, nix kreeg al een kaartje namens FOK![]()
een 2e brianquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:45 schreef pullup het volgende:
Dennis blijft de rest maar opstoken de hele dag.![]()
Zelf doet ie niks
Nee, Denniks is een hart onder de riem gestoken namens ons allen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Namens FOK? Is het wel duidelijk dat ik me distantieer van dat kaartje?
Ze hebben er met die pruiken , het afvallen en een hoop makeup nog een tijdje wat van geprobeert te maken maar ze hebben het opgegeven zo te zienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef dgk_fan het volgende:
Dit ziet er een stuk treuriger uit:
[afbeelding]
Misschien is het dan tijd voor mijn 1e kaartje richting dgk:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Denniks is een hart onder de riem gestoken namens ons allen.![]()
Dan weten we nu waar ze vandaan komt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:50 schreef Marrije het volgende:
Trouwens, over dat Amanda altijd zegt: mijn gezin, als ze het over dr familie heeft. . .
Ik keek laatst een programma op de EO en daar had een stel kampers het ook over hun gezin als ze hun familie bedoelen![]()
heerlijk, bedanktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:00 schreef Kaleddis het volgende:
![]()
![]()
2000
![]()
![]()
![]()
Wellicht leuk om even herinneringen op te halen met deze Golden Fakes Filmpjes![]()
http://www.youtube.com/watch?v=JyLhR0FzOMw
http://www.youtube.com/watch?v=I5smFlFfNk0
Dat de buitenkant 'er wat minder' uitziet is tot daaraantoe. Maar dat die binnenkant zo verrotquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben er met die pruiken , het afvallen en een hoop makeup nog een tijdje wat van geprobeert te maken maar ze hebben het opgegeven zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |