heb je effe???hahhaha.. eigenlijk moeten we deze cos helemaal volknallen met felicitaties aan ons...zou wel origineel zijn..daarbij..we schrijven voornamelijk voor ons dus waarom niet haha..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:24 schreef akveor het volgende:
Iedereen gefeliciterd met de 2000ste....
X 600.000 voor elke post 1....
Ikkuh wel... en geloof me ik dicht niet als brian hoor...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
* Traantje wegpinkt.![]()
Als ik ooit nog ga trouwen, wil jij dan speechen Puma?![]()
Gefeliciteerd aan mezelf....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
heb je effe???hahhaha.. eigenlijk moeten we deze cos helemaal volknallen met felicitaties aan ons...zou wel origineel zijn..daarbij..we schrijven voornamelijk voor ons dus waarom niet haha..
Cool! Maak een FOK!team en verkoop die nietsnut een doodschop!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:28 schreef BarryK het volgende:
Dennix heeft het idee om 3-3 toernooi te gaan spelen, dat teams van buitenaf zich mogen aanmelden...
(Heeft ie vast van achter...)
Briljant ! moeten we doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cool! Maak een FOK!team en verkoop die nietsnut een doodschop!
Misschien kan hij winnen als een damesteam zich aanmeldt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cool! Maak een FOK!team en verkoop die nietsnut een doodschop!
Of een COS helemaal vol met 'weetjes'.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
heb je effe???hahhaha.. eigenlijk moeten we deze cos helemaal volknallen met felicitaties aan ons...zou wel origineel zijn..daarbij..we schrijven voornamelijk voor ons dus waarom niet haha..
Wil iemand misschien even tellen hoeveel keer de letters DGK zijn gebruikt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:32 schreef BarryK het volgende:
[..]
Of een COS helemaal vol met 'weetjes'.
600 000 berichten * 20 seconde per posting (gemiddeld) = 3333.33 manuren zitten er in het project COS
Mooooooooooooiquote:
Wist u dat Akveor geen enkele Cap heeft gemaakt met duidelijk het gezicht van nix in beeld?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:32 schreef BarryK het volgende:
[..]
Of een COS helemaal vol met 'weetjes'.
600 000 berichten * 20 seconde per posting (gemiddeld) = 3333.33 manuren zitten er in het project COS
Zo moeilijk kan dat niet zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Wist u dat Akveor geen enkele Cap heeft gemaakt met duidelijk het gezicht van nix in beeld?
Hoe zag ze er ook weer uit met haar eigen haar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooooooooooooi![]()
Amanda krijgt morgen nieuw haar, dat zal tijd worden.
ga ze tellen...dan spreken we je over een weekje wel weer ok.....whahahahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef kybe het volgende:
Hoeveel van deze '''' zijn er in die 600.000 gepost??
Geen idee, ze heeft volgens mij altijd extentions gehad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe zag ze er ook weer uit met haar eigen haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |