s goed bouwjaar haha.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMGF.....je bent ook van 1972.....![]()
PapierooSnipperaaaarreegekkoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Frutseldingetjefriemelgeluidje![]()
![]()
Kijk s op de klok
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toitle![]()
![]()
![]()
(waarom zie ik steeds Turtle![]()
)
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMGF.....je bent ook van 1972.....![]()
OMGF? Oh Me God Fuckin' En monogaam?quote:
Ow wacht... ik snap um...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
OMGF? Oh Me God Fuckin' En monogaam?
En ik dan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
En ik dan?![]()
weet jijzelf niet of je monogaam bent?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
En ik dan?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow wacht... ik snap um...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:44 schreef Toitle het volgende:
[..]
weet jijzelf niet of je monogaam bent?![]()
jawel weet ie wel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:44 schreef Toitle het volgende:
[..]
weet jijzelf niet of je monogaam bent?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]zoals jij altijd zegt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tsijn jou worden schat...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Jawel..ik wel... maar zij 'fucked god'.. en beweert monogaam te zijn...
Hmm..dan ben ik god.. of ...
je bent mod, dat is niet gelijk aan god.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Jawel..ik wel... maar zij 'fucked god'.. en beweert monogaam te zijn...
Hmm..dan ben ik god.. of ...
dat hoop jijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jawel weet ie wel.....en is ie ook...
![]()
Ja. BIj de lunsquote:
Das echt weinig haha, k heb mn mok al 2 keer gevuld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vandaag idd nog maar één koppie gehad
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent mod, dat is niet gelijk aan god.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoals jij altijd zegt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben n et een uur wakker en bezig met mijn 4e...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:47 schreef Toitle het volgende:
[..]
Das echt weinig haha, k heb mn mok al 2 keer gevuld.
beter geregeld dan hier..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:47 schreef Toitle het volgende:
[..]
Das echt weinig haha, k heb mn mok al 2 keer gevuld.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieg je dan tegen me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
cmg....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:51 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen![]()
Goeie morgen sex godenals je dat op vrijdag de 13 ook nog bent
![]()
* luisterd disciples of babylon - Dragonforce *
http://www.youtube.com/watch?v=mRQumOseU5c
aap me dit maar nahihi
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...hier zal ik maar niks op zeggen...
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:52 schreef Frutsel het volgende:
Cablegun![]()
![]()
Ik probeer ff nix na, ik moet nog werken
Kamasutra![]()
![]()
![]()
Ben ook lekker thuis, heb avonddienst.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
beter geregeld dan hier..
tis nie zo goed voor mijn keelpijn denk ik...
ik drink maar veel water..
heb je die nodig dan....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik wil ook een kamasutra boekje!!!!!
Soms moet je inspiratie op doen ,he!
![]()
* mijn maag is nog van streek door een nacht te werken ipv overdagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hier heet het dus TVK...(Tijd Voor Koffie).....![]()
![]()
Fruts is een gevoelig mensje.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:53 schreef Toitle het volgende:
[..]
Ben ook lekker thuis, heb avonddienst.
Water is ook ook goed natuurlijk, maakt toch niet uit voor je keel?
cornflakes smaken met wrme chocomel...dus wrom niet met koffie...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* mijn maag is nog van streek door een nacht te werken ipv overdag* doe mij maar ff niks of cornflakes
![]()
zal cornflakes met koffie smaken?
dat zei je toch....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom zou ik die niet nodig hebben ?![]()
Ben jij daar überhaupt al groot genoeg voor?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom zou ik die niet nodig hebben ?![]()
Toch niet te gevoelig voor een goede koffie?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fruts is een gevoelig mensje.....![]()
hoor wie het vraagt....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben jij daar überhaupt al groot genoeg voor?
nee dat weer niet....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:55 schreef Toitle het volgende:
[..]
Toch niet te gevoelig voor een goede koffie?![]()
omdat het idee van warme chocomel me nu heel erg aaanstaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cornflakes smaken met wrme chocomel...dus wrom niet met koffie...?
De koffie nog wel de cornflakes niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* mijn maag is nog van streek door een nacht te werken ipv overdag* doe mij maar ff niks of cornflakes
![]()
zal cornflakes met koffie smaken?
Whehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
is echt super lekker....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
omdat het idee van warme chocomel me nu heel erg aaanstaan![]()
die wil ik nog proberen( koffie klinkt ranzig met cornflakes opeens
)
koffie...koffie en nog meer koffie....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:01 schreef Toitle het volgende:
Ik doe s ochtends altijd koffie, cornflakes, koffie. Is the best way.
Ik heb het niet eens, al drie jaar nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vakantie iszoooo overrated , heb het alleen maaar
![]()
Optimistquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:02 schreef MPG het volgende:
Bijna vakantie, nog 4 uurtjes
Na het weekend 3 weken fulltime werken![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens, al drie jaar niet
Wat doe je nu dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:02 schreef MPG het volgende:
Bijna vakantie, nog 4 uurtjes
Na het weekend 3 weken fulltime werken![]()
zonder kscquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
over een week zit ik al 5 uur in het vliegtuig...![]()
![]()
![]()
![]()
huh...wrom niet...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens, al drie jaar niet
Studeren. Vanmiddag mn laatste tentamen voor dit jaar.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG studeert elektrotechniek aan de TU/e....![]()
succes, thermos koffie mee wil do the bussiness toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Studeren. Vanmiddag mn laatste tentamen voor dit jaar.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:06 schreef Toitle het volgende:
[..]
succes, thermos koffie mee wil do the bussiness toch?
ik luns niet....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:09 schreef eer-ik het volgende:
tering, wat gaan jullie hard dan tijdens lunchtijd
ik moet mn lunch nog pakkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:09 schreef eer-ik het volgende:
Ik ook niet moet om 3pm beginnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:09 schreef eer-ik het volgende:
s toch pauze neem je toch lekker niet op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
de hele dag gebeurt hier niks, ga ik lunchen, bellen er steeds mensen
Vrij irritant is dat...
Nou, dan ga je mensen opbellen in hun lunch.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
Vrij irritant is dat...
wat dioe je dan voor werk...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:16 schreef Toitle het volgende:
[..]
Au, gelukkig moet ik het weekend ook werken....
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep idd...maar wel richting Paradijs....![]()
![]()
je kan ook voor je lunch je haak op de foon leggen en tijdens de lunch die er af halen ipv andersom zoals je nu doetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
Vrij irritant is dat...
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je kan ook voor je lunch je haak op de foon leggen en tijdens de lunch die er af halen ipv andersom zoals je nu doet
in de beveiling, centralist alarmcentrale hier in Geldrop.quote:
Je had het over volgende week hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...daar ben ik al...
...dus kan er moeilijk heen he..
![]()
![]()
![]()
Ik las Toiletquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:16 schreef Toitle het volgende:
[..]
s toch pauze neem je toch lekker niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |