That's it ik haal gelijk de gieter uit de zandbak hier voor er ongelukken gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke gieter? das mijn Wapen des verderf!!!!
mag ik van jou van uit de categorie hyper Wakker? , mag ik van jou daarna Druk? , en mag ik ook verliefd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hyper wat.....???
-druk:
-verliefd:
-wakker
![]()
![]()
ppppffffff....we mogen ook niks he....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef Toitle het volgende:
[..]
That's it ik haal gelijk de gieter uit de zandbak hier voor er ongelukken gebeuren.
Multiple choice?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hyper wat.....???
-druk:
-verliefd:
-wakker
![]()
![]()
Mijn Gieterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef Toitle het volgende:
[..]
That's it ik haal gelijk de gieter uit de zandbak hier voor er ongelukken gebeuren.
CGM!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mag ik van jou van uit de categorie hyper Wakker? , mag ik van jou daarna Druk? , en mag ik ook verliefd?
ja wat zou de 4e zijn ? SuikerKoffie![]()
Kan moeilijk vrij krijgenquote:
hij is geslepenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik nind die schep veel enger....![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mag ik van jou van uit de categorie hyper Wakker? , mag ik van jou daarna Druk? , en mag ik ook verliefd?
ja wat zou de 4e zijn ? SuikerKoffie![]()
Jij vond de schep enger, die mag je ook houden, toch een goede deal?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ppppffffff....we mogen ook niks he....![]()
Ja, Kuukske die vond het ZOOOOO nodig. Dat IK CGM leestekens gebruikte, dat ik eigenlijk wel iets zou moeten krijgen van haar in return voor deze daad.quote:
mja..maar zonder gieter is de lol ervan af....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef Toitle het volgende:
[..]
Jij vond de schep enger, die mag je ook houden, toch een goede deal?
ik wil wel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja, Kuukske die vond het ZOOOOO nodig. Dat IK CGM leestekens gebruikte, dat ik eigenlijk wel iets zou moeten krijgen van haar in return voor deze daad.* reep chocolade ? *
Ik vind dat ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja, Kuukske die vond het ZOOOOO nodig. Dat IK CGM leestekens gebruikte, dat ik eigenlijk wel iets zou moeten krijgen van haar in return voor deze daad.* reep chocolade ? *
Whehehe.quote:
wel eerlijk oversteken he jongens....?????quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* Eerst de zeef dan pas de Gieter!!!*
eeuhm.... ik ben onwetend in leestekens. Sinds 2 weken geleden dacht ik : " Leestekens zonder kun je het ook lezen?"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook.
Soms zjin je teksten echt slecht leesbaar namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |