Welke heb je gekocht?? Heb net ook besteld, klein avondtasje en portomonnee!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:55 schreef SHE het volgende:
Omdat ik soms echt lief ben, wilde ik jullie deze krankzinnige tip niet onthouden.
In mijn zoektocht naar tassen, tassen en nog meer tassen; die ik net als slippers en hakken verzamel. stuitte ik op een groothandel : www.trendtas.nl
Ik dacht eerst dat ik niet helemaal jofel geworden was, omdat sommige prijzen echt belachelijk laag zijn.
Maarrr; het klopt dus
Ik heb ze binnen 3 dagen thuis gehad![]()
Ze zijn nog mooi ook
Ok, het is geen merkspul, maar who gives a damn! Je kunt namelijk nooit genoeg tassen hebben
Naar de maanquote:Op zondag 15 juli 2007 11:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik kreeg een mailtje terug.
Goedenavond,
Hartelijk dank voor u bestelling bij Trendtas.nl
Wij sturen u bestelling naar de maan. U kunt u bestelling daar op werkdagen afhalen.
Met vriendelijke groet,
Martijn van Oosterhout
Pas maar op hoor, als ze de tassen ECHT willen hebben regelt ze die bankoverschrijving welquote:Op zondag 15 juli 2007 23:50 schreef Fogel het volgende:
Ik heb mijn vrouw deze website laten bekijken... begint ze de winkelmand meteen vol te gooien, en dan blijkt dat betaling alleen via bankoverschrijving kan en niet met een credit card... erg onhandig! (maar ik ben er stiekum wel blij om, want ik vind dat ze al genoeg tassen heeft)
De kosten voor een internationale bankoverschrijving vanuit Noorwegen zijn hoger dan wat ze aan tassen had uitgezocht, dan is het opeens minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, als ze de tassen ECHT willen hebben regelt ze die bankoverschrijving wel
Sorry, dat had ik niet in de gatenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
De kosten voor een internationale bankoverschrijving vanuit Noorwegen zijn hoger dan wat ze aan tassen had uitgezocht, dan is het opeens minder aantrekkelijk.
Voor haar selectie was het ergens tussen de 7 en 8¤, maar da's dus internationale post. Ik vond het heel erg meevallen, binnenlands betaal ik al meer voor kleine pakketjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, dat had ik niet in de gaten![]()
Wat zijn de verzendkosten van die site eigenlijk? Ik kon het zo gauw niet vinden (maar ik kijk dan ook wel vaker met mijn neus).
ja, en dan alleen af te halen op werkdagen, terwijl ik daar alleen maar in het weekend naar toe kanquote:
Nou moequote:Goedenmorgen,
U bestelling geeft geen aanleiding om een samenwerking aan te gaan. Mocht ik dit verkeerd hebben ingeschat dan graag telefonisch contact op nemen.
Met vriendelijke groet,
Martijn van Oosterhout
Volgens mij had ze 8 gewone tassen gekocht en 2 reistassen, of ik moet het verkeerd begrepen hebbenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie nu pas dat het een groothandel is. Die zal waarschijnlijk niet aan particulieren leveren.
Rest de vraag: hoeveel tassen heeft SHE in godsnaam gekocht!?![]()
![]()
"Niet minder dan 673 actieve delen komen dan ook tot progressieve ontwikkeling, wat de zeep dusdanig speciaal en waardevol maakt."quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:15 schreef SHE het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn heilige zeep![]()
noujaa zeg, wat lomp?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef innepin het volgende:
Ik kreeg ook een mailtje van martijn van oosterhout na 4 tassen besteld te hebben...
[..]
Nou moe
Nou heb ik dus maar gebeld om te vragen waar dat op slaat. Kennelijk is het niet interessant genoeg, een bestelling van 20 euro. Dus heeft ie geen zin om t op te sturen. Maar ik heb wel al geld overgemaakt. "ja, dat krijg je dan wel terug ja...." Ik geloof er niks van, als het eind vd week nog niet op m'n rekening staat ga ik es kijken wat ik daarmee moet. Ik vroeg nog, wanneer is een bestelling dan wel interessant? "Ja, dat hangt van een heleboel factoren af, locatie, aantal, enzo..." pffft.
Klotezooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |