2 barrels = één goed slotquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was nogal een barrel. De kans op jatten was niet zo groot dacht ik. Vette pech koop wel een nieuw barrel morgen.
een bh losmaken ook nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:54 schreef Autodidact het volgende:
Mja, een ketting losmaken in beschonken toestand is ook geen pretje.
Het slot dat ik er aan had zitten ook nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:54 schreef Autodidact het volgende:
Mja, een ketting losmaken in beschonken toestand is ook geen pretje.
Ik vind het wel een pretje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:55 schreef Napalm het volgende:
[..]
een bh losmaken ook niet
http://www.dumpert.nl/mediabase/20620/4e014d4e/index.html
Is dat je onbeschonken dan wel 'ns geluktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:55 schreef Napalm het volgende:
[..]
een bh losmaken ook niet
http://www.dumpert.nl/mediabase/20620/4e014d4e/index.html
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Is dat je onbeschonken dan wel 'ns gelukt
Verrassend. Een overheidsinstantie waar je je blauw aan betaalt om vervolgens op een wachtlijst te komen. Weet je wat: "meer investeren"!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:19 schreef Gabry het volgende:
Bovag: 'handel in data rijexamens'
Iek ben slachtoffer!![]()
ik moet drie maanden wachten om (alweer) af te rijden. Terwijl toen een vriendin van mij zakte, ze na één week alweer af kon rijden. En die hoeren lieten mij al zakken om niets, dus ik voel me ben dubbel genaaid. Hoeren!
Hoeren.
Ze leveren in elk geval wel goede diensten als je kijkt naar de types die bij hoog en laag beweren ten onrechte gezakt te zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Verrassend. Een overheidsinstantie waar je je blauw aan betaalt om vervolgens op een wachtlijst te komen. Weet je wat: "meer investeren"!
quote:
ze zouden ook het interentbewijs en het neukbewijs moeten testen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze leveren in elk geval wel goede diensten als je kijkt naar de types die bij hoog en laag beweren ten onrechte gezakt te zijn.
De wat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:16 schreef du_ke het volgende:
Lang leve de knetterbiele.
een tukker?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:16 schreef du_ke het volgende:
Lang leve de knetterbiele.
Dat was 'ie voor dat schoentje ook al hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:
nee nu is het meer Zwambtenaar achtig ookal zo'n rare moraalridder.
Zit momenteel wel in Tukkerlandquote:
Dat kan haast niet andersquote:TukkerTerror![]()
[afbeelding]
was gewoon een huit de hand gelopen orgie. Allemaal de schuld van BHs zonder klitteband.
Meppelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:35 schreef du_ke het volgende:
Zit momenteel wel in Tukkerlandmaar straks weer terug naar Meppel, daar kent men de term ook.
En het dekt de lading natuurlijk prima.
"Verrek allemaal maar."quote:DEN HAAG - Nierpatiënten die een donor meebrengen van wie zij zelf de nier niet kunnen ontvangen, mogen geen voorrang op de wachtlijst krijgen. Minister Ab Klink (Volksgezondheid) neemt een advies van de Gezondheidsraad met deze strekking over, heeft hij de Tweede Kamer laten weten.
Nierpatiënten kunnen zelf een donor meebrengen om zo sneller geholpen te worden. Vaak blijkt de donornier echter niet geschikt, bijvoorbeeld doordat de bloedgroepen niet overeenkomen. Met een 'ruilprogramma' zou de ongeschikte nier aan een andere patiënt worden gegeven. In ruil daarvoor zou de patiënt die de donor meebracht, stijgen op de wachtlijst.
Volgens de minister is dit niet eerlijk. Verschil in behandeling mag alleen worden gemaakt aan de hand van algemene en onpartijdige criteria. Daar is bij dit systeem geen sprake van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |