Da's keihard jouw mening, maar die van mij ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:50 schreef 1972 het volgende:
Verder moet ik ook eerlijk bekennen dat sinds ie 'vrij' was van Warner Bros niet meer echt iets vernieuwends/spannends heeft afgeleverd....
(maar ja, da's natuurlijk mijn mening)
ben benieuwd hoe de cd in NL (en Europa) gedistribueerd gaat worden, en of het ook voor die belachelijke goedkope prijs te koop is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef Longmen het volgende:
Prince is "targeting" fans with a new CD set. The singer is selling it exclusively through Target stores.
The set features two new Prince albums and a third by his new artist, Bria Valente. All that music for the princely sum of $11.98.
The CD set hits Target's shelves and Web site March 29.
Hij zal wel moeten, een torrentje is zo gevonden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe de cd in NL (en Europa) gedistribueerd gaat worden, en of het ook voor die belachelijke goedkope prijs te koop is.
bij prince wil ik toch liever het echte schijfje in m'n hand hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten, een torrentje is zo gevonden.
Pussy Control - Billy Jack Bitchquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Da's keihard jouw mening, maar die van mij ook.![]()
Na de jaren '80 heb ik nog wat aardige nummers gehoord, maar hij geeft er altijd zo'n irritante R&B saus aan. Waar zijn die echt "vuile" Camille nummers gebleven? Neem zo'n plaat als "fury" live klinkt ' ie wel lekker, maar met zo'n "gold experience productie" hoor je alleen nog maar die warme synthesizers.
Absoluut.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:12 schreef 1972 het volgende:
Pussy Control / Get Wild, de live video versie waar Mayte haar topje uittrok...![]()
[edit, deze bedoel ik. Wel een slechte kwaliteit, maar goed: : http://www.imeem.com/kobe(...)ntrol-live-tv-video/ ]
ik heb 'm gelukkig in betere kwaliquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:12 schreef 1972 het volgende:
Pussy Control / Get Wild, de live video versie waar Mayte haar topje uittrok...![]()
[edit, deze bedoel ik. Wel een slechte kwaliteit, maar goed: : http://www.imeem.com/kobe(...)ntrol-live-tv-video/ ]
Met een spartaanse SOTT-productie was 'ie nog beter geweest.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:30 schreef hmmmz het volgende:
Ben net een concert aan het kijken van 25 aug. 1993 in vienna. Eerste nummer is my name is prince. Op het einde van het nummer trekt ie opeens dat pak uit, blijkt dat mayte het was en dat prince nog niet op het podium is
ik heb hier een stuk of 35 concerten op dvd liggen en moet er nog een stuk of 10 branden die op de computer staanquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik heb hier een stuk of 35 concerten op dvd liggen en moet er nog een stuk of 10 branden die op de computer staan
singeltjes bewaren natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Patser!
Hoe is de kwaliteit?
Ik heb in de kelder nog een hele bak singeltjes en zo staan.
Ik ben echt aan het dubben wat ik dr mee ga doen.
W00t, echte fan. Distributeer je ze ook?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
singeltjes bewaren natuurlijk![]()
kwaliteit van de concerten op dvd verschilt. Van pro opnames tot handcamera's. Maar ze zijn allemaal goed te bekijken hoor
Nee, veels te veel werk. Maar als je een beetje de grote torrent pagina's en de nieuwsgroepen in de gaten houdt kom je er heel veel tegen.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
W00t, echte fan. Distributeer je ze ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |