quote:Potential frauds
A number of unofficial websites were registered which had domain names that contained slight misspellings of Madeleine's name, plus key words likely to be used in searches, a practice known as typosquatting and these websites contained content not related to Madeleine.[23]
There have also been people collecting money on the false premise that they were representing Madeleine's Fund one of whom, Debbie Clifton, was jailed for 90 days.[24]
On 28 June police in Cadiz arrested an Italian man and a Portugese woman over allegations that they tried to defraud the McCanns by claiming a reward for information about their daughter but police said that there was no direct link with Madeleine's kidnap.[25]
On 6 July police in the Netherlands arrested a man who allegedly demanded two million euros from the McCanns for information about their missing daughter.
done, hoop dat t goedkomt met dr..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:49 schreef CarDani het volgende:
Maar iedereen sms zo snel mogelijk: madeleine naar 5665
Elke minuut dat het langer duurt is er een te veel
Alvast bedankt
ik bén serieus, laffe geldklopperijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef CarDani het volgende:
Graag serieuze reacties. Wij zijn namelijk ook heel serieus bezig !!!
www.strongwood.nl/madeleine
Nou, haal dr op dan! Vliegticket naar Lissabon is 220 euro, treinticket naar Praia de Luz nog eens een paar duiten... En 2,6 miljoen pond is yours.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:05 schreef appelsjap het volgende:
Dit lijkt me echt, kijk naar alle sites, en trek niet te snel een conclusie..
Wat denk je nou? dat ik vermiste kinderen kan opsporen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:09 schreef Rasing het volgende:
[..]
Nou, haal dr op dan! Vliegticket naar Lissabon is 220 euro, treinticket naar Praia de Luz nog eens een paar duiten... En 2,6 miljoen pond is yours.
nee, daar ben je overduidelijk te dom voor, je trapt ook in dit nare opzetje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:11 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat denk je nou? dat ik vermiste kinderen kan opsporen?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:13 schreef CarDani het volgende:
Sorrie, maar de zogenaamde "beloning" is wel het laatste waar wij op zitten te wachten.
www.strongwood.nl/madeleine
Als ik mod was geweest, had ik t topic op slot gegooid. Wat een walgelijk staaltje spam over de rug van de ouders van Madeleine heen. Ik hoop dat je dat ook inziet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:16 schreef CarDani het volgende:
Als je niet wil helpen reageer dan aub niet.
Het is niet mijn bedoeling om hier discussies te voeren, maar om mensen aan te sporen om mee te helpen met deze aktie.
Je kunt alles lezen op www.strongwood.nl/madeleine
dus daarom komt de site ook in het nieuws? is wss nep, rot uit dit topic plsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef Rasing het volgende:
Als ik mod was geweest, had ik t topic op slot gegooid. Wat een walgelijk staaltje spam over de rug van de ouders van Madeleine heen. Ik hoop dat je dat ook inziet.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:16 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, daar ben je overduidelijk te dom voor, je trapt ook in dit nare opzetje.
Ik zal t nog een keer uitleggen. Ene Brian weet waar Madeleine is. Maar goh, de politie en de ouders van Madeleine doen niks met zijn info. Nou denkt Brian niet 'zak maar in de stront, ik ga dr zelf zoeken in Portugal, voor een paar honderd euro', maar hij wil dat je euro's doneert via een obscuur sms-nummer, zodat hij een hoop geld binnenkrijgt en een gratis vakantie naar Portugal heeft. Tsja, dat ie dan Madeleine niet vindt, dat is jammer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:20 schreef appelsjap het volgende:
dus daarom komt de site ook in het nieuws? is wss nep, rot uit dit topic plsjij bent walgelijk
ik kijk geen DGK, sukkelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
mensen die dgk kijken zijn dom
voor jou hetzelfde, verdwijn uit dit topic![]()
wat? ben je jaloers ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ik kijk geen DGK, sukkel
verdien jij hier ook aan of zo?
en ik ga net zo lang door tot dit ranzige topic dicht is
een medium dat geld vraagt voor zoiets
right.
smerige geldklopperij, meer niet.
En waarom zou een site als www.strongwood.nl meedoen met zoiets als het nep was, hea?quote:De site maddiemaccann.hyves.nl is Donderdag 12 juli 1900u te zien bij Hart van Nederland.
Ik ben het eens met milagro, trieste actie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:25 schreef appelsjap het volgende:
[..]
wat? ben je jaloers ofzo![]()
trieste emo![]()
Geld verdienen over de rug van vermiste kindertjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:29 schreef appelsjap het volgende:
En waarom zou een site als www.strongwood.nl meedoen met zoiets als het nep was, hea?
Moet je wel even verbeteren, ook al ben ik het met de geest van je post zeker wel eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:23 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik zal t nog een keer uitleggen. Ene Brian weet waar Madeleine is. Maar goh, de politie en de ouders van Madeleine doen niks met zijn info. Nou denkt Brian niet 'zak maar in de stront, ik ga dr zelf zoeken in Portugal, voor een paar honderd euro', maar hij wil dat je euro's doneert via een obscuur sms-nummer, zodat hij een hoop geld binnenkrijgt en een gratis vakantie naar Portugal heeft. Tsja, dat ie dan Madeleine niet vindt, dat is jammer.
Mijn god, wat een walgelijk figuur.
Ja, je hebt gelijk. Excuses aan Brian de psychicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:31 schreef The_stranger het volgende:
Moet je wel even verbeteren, ook al ben ik het met de geest van je post zeker wel eens.
Het is niet Brain de psychic die op vakantie gaat, maar een particulier recherche bureau. Zij willen met de aanwijzingen van Brain de psychic het kind vinden.
Zij willen hiervoor 8000euro verzamelen, maar meer mag ook![]()
Je hoort daar niemand over omdat Meneer de Mol niks met X-Factor te maken heeft en er dus ook niks aan verdient.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef mammamod het volgende:
mag ik er ten slotte op wijzen dat heel Nederland massaal smst als Xfactor de finale uitzendt. Die euro gaat regelrecht de zak van Meneer de Mol in een multimiljardair. Daar horen we niemand over.
prachtig toch, iemand die zich zo belangeloos inzet voor een vermist klein onschuldig kleutertje en zeg nu zelf, wat is nu 1 euro...... maal tigquote:
oh gelukkig, je ziet het zelf nu ook inquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:13 schreef mammamod het volgende:
Ok, prima hoor. Duidelijk.
Dit is zielloos, respectloos en boven alles onnodig.
Hou je smoel randgladiool. Je bent een debiel als je hier in tuint. Flikker op met je onzin, geld inzamelen omdat een of andere zogenaamde helderziende dan een vermist kind kan terug vinden, maar nee, daar moet eerst tig 1000 euro voor ingezameld worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef appelsjap het volgende:
milagro ga heeeeel snel een leven zoeken, kutkutemo
Leer lezen mongool, er wordt een recherche team ingehuurd geen helderziendequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hou je smoel randgladiool. Je bent een debiel als je hier in tuint. Flikker op met je onzin, geld inzamelen omdat een of andere zogenaamde helderziende dan een vermist kind kan terug vinden, maar nee, daar moet eerst tig 1000 euro voor ingezameld worden.
En dan moet iedereen naar 5665 smsen...ja jaJij bent wel heel erg naief. Stom figuur
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |