je zit in totaal de verkeerde sector te denken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef qonmann het volgende:
DataBaseConnection
Waarom ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
je zit in totaal de verkeerde sector te denken.
Omdat ik voor de verandering eens niet een computergerelateerde vraag stel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Waarom ?
dan moet jij dat er bij zeggen
Wel eens van ODBC gehoord ?
Ik ken dBc uit de geluidswereld, heeft iets te maken met Decibel-meting/registratie, maar weet het niet 100% precies, vandaar mijn vage antwoord...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:16 schreef PhysicsRules het volgende:
MadMaster, ik dacht dat jij het wist, vanwege je klanten.
dan heb ik dat verkeerd onthouden, ik dacht dat je voor medische instellingen werk deed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook ken ik ODBC (Open DataBase Connectivity), maar met de medische wereld heb ik niet zoveel van doen...
ScottTracy +1quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef ScottTracy het volgende:
Saruman
ICT-Internet it is...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:21 schreef PhysicsRules het volgende:
dan heb ik dat verkeerd onthouden, ik dacht dat je voor medische instellingen werk deed.
Ja, maar ik meende me te herinneren dat je dat o.a. voor ziekenhuizen deed, maar goed, dat zal wel iemand anders zijn geweest.quote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:32 schreef PhysicsRules het volgende:
dioptrie?
Het stond zo op wiki, maar volgens mij heb je gelijk en is hij de enige.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:41 schreef qonmann het volgende:
Euwe en de enige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |