Nah kom op zeg, dit is gewoon niet normaal !!! Er zitten daar een paar troela's die in mijn ogen zeer dom bezig zijn met dit soort dingen ... En als Natas haar kans zou krijgen neukte ze er ook een aantal (helaas wilde die nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:00 schreef Day het volgende:
[..]
Dan ben ik ook raar.
Maar ik voel me een enorme preutse trut sinds ik naar DGK kijk!
Oh daar heb ik ook totaal geen problemen mee. Wat mensen tussen de dekens uitspoken moeten ze zelf weten. Maar ik verbaas me er gewoon over dat ze gewoon sex hebben, terwijl er 5 andere mensen in dezelfde kamer liggen en het ook door honderden/duizenden gevolgd wordt op de streams.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zat jij een tijd geleden niet een betoog te houden voor anale seks? Dat we daar niet zo raar over moesten doen ofzo, dat dat toch gewoon moest kunnen?![]()
![]()
Nee, wist ik niet. Ik dacht eigenlijk... ach laat maarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:03 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Wist je dat 90% van de mannen die anale sex willen bi-seksueel zijn![]()
In de zin dat hij niet kan neuken ofquote:
Ah, zo. Joh, ik zou niet eens achter zo'n glazen scherm durven piesen denk ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook totaal geen problemen mee. Wat mensen tussen de dekens uitspoken moeten ze zelf weten. Maar ik verbaas me er gewoon over dat ze gewoon sex hebben, terwijl er 5 andere mensen in dezelfde kamer liggen en het ook door honderden/duizenden gevolgd wordt op de streams.
Dat zou ik niet kunnen.
wat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet. Ik dacht eigenlijk... ach laat maar![]()
Ja Tipsch, ikkequote:
Welterusten kimberleyyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:07 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik ga lekker slapen.. of iig.. friends kijken in bed en dan lekker slapen.. =D weltrusten
mwokeequote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ja Tipsch, ikke!
Er zijn mensen die dat blijkbaar lekker vinden.
Dan moet ze het niet door slikkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:05 schreef Kimberleyy het volgende:
Nog een mogelijkheid waarom Nadia dit doet::: Calorieën verbranden![]()
Nou... anaal, strakker... zoietsquote:
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat hij dat doet... dat hij ook maar IETS bij haar doet. Wat ik zie iedere keer lijkt toch het meest op uitsluitend haar hand- en hoofdbewegingen. Maar mocht je toch gelijk hebben, dan is hij een lullo van een prutser.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:09 schreef Prospera het volgende:
Het trieste is ook dat Nix zo fanatiek vingert dat het bijna zeer doet om daar op klaar te komen.
niet doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... anaal, strakker... zoiets![]()
Overigens denk ik dat Dennis het daarom ook niet all the way kan... met een vrouw.
Ben bang dat hij alleen maar met zichzelf all the way kan. Hij is zooooooooooooooooooooooo geweldig volgens Dnixquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... anaal, strakker... zoiets![]()
Overigens denk ik dat Dennis het daarom ook niet all the way kan... met een vrouw.
Als hij gaat neuken, gaat zijn haar door de war?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow shit.... je hebt gelijk. Wat voor geheim kan het dan zijn, met pijpen en trekken valt het niet op, met neuken wel.![]()
Van half-marokkaanse afkomst..........quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:10 schreef Soury het volgende:
Ze fikt die gozer nota benen af als ie ff op afstand is (Klein pikkie e.d)![]()
![]()
Zou het niet snel zeggen maar wat een Hoer
Ze zet haar lijf in voor het spel, zeggen we dan netjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:10 schreef Soury het volgende:
Ze fikt die gozer nota benen af als ie ff op afstand is (Klein pikkie e.d)![]()
![]()
Zou het niet snel zeggen maar wat een Hoer
Of beft ie met zijn wenkbrouwenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij gaat neuken, gaat zijn haar door de war?![]()
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Van half-marokkaanse afkomst..........![]()
Daar kan ze idd problemen mee krijgen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Daar kan ze onder het neuken toch niet achterkomenquote:
Dat maakt me geen ruk uit maar zelfs Mandel heb ik nooit zo genoemdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ah, zaterdag zijn we vrij ;-)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:12 schreef huubfeedsyourhead het volgende:
OP klaar ;-)
Als ie kan beffen en neuken teggelijk wil ik hem ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kan ze onder het neuken toch niet achterkomen
Ik heb haar horen kreunen toen haar arm lam werd... diverse keren. Maar verder nooit als ze niet met hem bezig was.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:16 schreef Kimberleyy het volgende:
Nog even..: Jawel hij doet zeker ook bij haar.. want op de youtube topic staat op pagina 5 een link van youtube waar ze met Amanda roddelt.. en ze zegt dan iets van.. het is zo moeilijk dat ik niet kan kreunen want dat doe ik normaal thuis wel en hier kan dat niet..
Moooooi!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:12 schreef huubfeedsyourhead het volgende:
OP klaar ;-)
Ben er echt bang voor! En idd heeft er niets mee te maken maar daarom ook diequote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar kan ze idd problemen mee krijgen.
Ze kreunt als een idioot terwijl ze aan het aftrekken is, daar hoeft D niks voor te doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:16 schreef Kimberleyy het volgende:
Nog even..: Jawel hij doet zeker ook bij haar.. want op de youtube topic staat op pagina 5 een link van youtube waar ze met Amanda roddelt.. en ze zegt dan iets van.. het is zo moeilijk dat ik niet kan kreunen want dat doe ik normaal thuis wel en hier kan dat niet..
Ja en morgen is ie te klein in alles BAH wat een zeiksnolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:15 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik hou ook van jou hoor.
Beffen met je wenkbrauwen, jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar kan ze onder het neuken toch niet achterkomen
Is niet moeilijk hoor, je hebt alleen wel 2 vrouwen nodigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ie kan beffen en neuken teggelijk wil ik hem ook![]()
Bemoei je met je eigen zaken, we proberen hier heel ontopic het Dennis geheim te ontmaskerenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Beffen met je wenkbrauwen, ja![]()
Ga es naar de sc ofzo![]()
Al zou hij er ook nog bij kunnen stofzuigen! Gatver wat een klootviool is dat JOCHIE!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor, je hebt alleen wel 2 vrouwen nodig
Het moest niet mogen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en morgen is ie te klein in alles BAH wat een zeiksnol![]()
Maar ze zijn nog niet klaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:22 schreef STAP01 het volgende:
Trusten iedereen, behalve Dnix!
Dit is een openbaar forum en iedereen kan hier meelezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:17 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ben er echt bang voor! En idd heeft er niets mee te maken maar daarom ook die! Gsus mag je dan niets meer zeggen!?! (niet naar jou Prospera)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |