wanneer komt je PS3 binnen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:04 schreef ryangozer het volgende:
Ik wil ook wel meedoen!
Ik hoop maandag.quote:
.3.34.. verbinding....sl..ee..cchtt............v.laak..voor...ffini.ss.hquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:32 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
haha vast diablos gaat gewoon winnenlike always
Moet ik me dit persoonlijk aantrekken?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Tis wel handig![]()
Maar diegene die echt "serieus" aan het racen zijn , die praten niet tijdens de race![]()
jij nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Moet ik me dit persoonlijk aantrekken?![]()
Het is Diablosquote:
Oh we dachten dat je vanjezelf zo stil wasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ennuh, ik heb geen headset dus daarom dat ik een beetje stil ben tijdens het games![]()
hehe denk eigenlijk niet dat het veel verschil maakt ik met of zonder headsetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:28 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Oh we dachten dat je vanjezelf zo stil was![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:28 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Oh we dachten dat je vanjezelf zo stil was![]()
![]()
Van mij hoef je niet meer bang te zijn hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
NEEEEJJJ NIET TEGEN ACHILLIAS![]()
![]()
![]()
![]()
die ga ik gelijk es van de baan af rossen![]()
Een NO NO, zo verschrikkelijk tyfus irritant vind dat, dat wil je niet wetenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:41 schreef ryangozer het volgende:
Heej ik heb een leuk idee, is het niet leuk een extra persoon mee te laten gamen (kan ook de host zijn) die dan alleen meedoet om andere te pesten, die dus voor de finish remt en als laatste eindigt, alleen onderweg iedereen gaat rammen in een truck ofzo... lijkt me wel gaaf idee ja toch?
Uuh NEE. Gewoon een sportieve strijd zonder dat er perse een inzit om het voor de rest te verzieken.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:41 schreef ryangozer het volgende:
Heej ik heb een leuk idee, is het niet leuk een extra persoon mee te laten gamen (kan ook de host zijn) die dan alleen meedoet om andere te pesten, die dus voor de finish remt en als laatste eindigt, alleen onderweg iedereen gaat rammen in een truck ofzo... lijkt me wel gaaf idee ja toch?
Als jij nou gewoon mee doet gaan we met z'n alle jouw van de baan rammen. Lijkt me echt humorquote:Op zondag 22 juli 2007 21:41 schreef ryangozer het volgende:
Met Toca3 op de pc had je ook van die mensen die alleen maar aan het rammen waren of expres tegen de richting in gingen rijden. Heeeel irritant idd.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een NO NO, zo verschrikkelijk tyfus irritant vind dat, dat wil je niet wetenooit eens meegemaakt terwijl ik eerste lag en daardoor 2e werdt. Gelijk mijn PS3 uitgedaan om vervolgens weken het spel niet meer te spelen
![]()
Oke, als t kan doe ik nog wel mee...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:24 schreef janrad het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon mee doet gaan we met z'n alle jouw van de baan rammen. Lijkt me echt humor![]()
Ik niet, omdat ik het niet handig vind. Maar misschien heb jij met de sensor wel de manier om te winnen gevonden.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Oke, als t kan doe ik nog wel mee...
Maar julie rijden dus niet met de sensors??
Poule 2 is in eerste instantie op 29 juli.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef Mortalboy het volgende:
kan poule 2 niet op 4 augustus??
Ik heb ploegendienst op 3, en dat is van 14:00 tot 22:00
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:50 schreef ryangozer het volgende:
Kan ik nou nog meedoen of niet??
ik heb geen PM met je PSN-nickname gezienquote:Inschrijven
Stuur een PM naar SocialDisorder met daarin je PSN-nickname en dat je je wilt inschrijven voor het MotorStorm Toernooi.
Hmm mooi ik moet pas om 20:30, dan hoef ik niet zo vroeg weg bij de BBQ die ik morgen hebquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Poule-indeling n.a.v. enkele last-minute wijzigingen:
Poule 1: 29 juli 19.00
janrad
Mopst3r
MisterJ.Lo
Deacon_Tigra
natedanielz
zo-is-het
ryangozer
Poule 2: 29 juli 20.30
Storm81
Mickey_Blue_Eyes
Diablos79
Gstyles
Mortalboy
el_nuno
Jackassonline3
dat weet ikquote:Op zondag 29 juli 2007 17:10 schreef el_nuno het volgende:
oh ok maar op psn heet ik dus helder82 niet el_nuno
Slechter als mij kan je iig niet racen...quote:Op zondag 29 juli 2007 18:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WHOAAA ik heb geoefend vandaag, dus kom maar op![]()
![]()
Eh, net 4 races gewonnen uit poule 2 maar alles dus voor niks geredenquote:Op zondag 29 juli 2007 20:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Deacon_Tigra en janrad zijn als enige spelers van poule 1 door naar de finale.
En ik de andere 4quote:Op zondag 29 juli 2007 21:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Eh, net 4 races gewonnen uit poule 2 maar alles dus voor niks geredenKon nog net op tijd inloggen voor die poule, maar anders maakt het niet uit hoor, als ik niet door ben, mijn fout namelijk
![]()
Had ook nog eens 1 race minder dan jou gereden, joinde toen carayote begonnen was, dns fout heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 29 juli 2007 21:59 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En ik de andere 4![]()
Wel klote dat bij the mudpool ik opeens een dns fout had net voor de finish :S
Daar heb je een friendlist voorquote:Op zondag 29 juli 2007 22:15 schreef OudFruit het volgende:
Ja ik was een beetje verdwaaldBen veel te slecht nog om uberhaupt 1 racje te winnen haha
Ik zal de volgende x beter opletten naar welke server ik ga
Dat was de server nietquote:Op zondag 29 juli 2007 22:30 schreef el_nuno het volgende:
ik was er maar er waren maar 4 spelers en de srever heette practice dus is er iets niet goed gegaan ofzo?
Sorry SD volgende keer meld ik het eerder al zou ik niet kunnen! was het toernooi nog leuk?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:17 schreef SocialDisorder het volgende:
waar is iedereen?
mooi !!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:57 schreef SocialDisorder het volgende:
Wie is paulster? Ik heb geen PM ontvangen van z'n FOK!username.
en van de tweede voorronde zijn Diablos79, MisterJ.Lo en Mickey_Blue_Eyes door. Ik heb van Paulster geen inschrijving ontvangen, dus die schrap ik uit het deelnemersveld.
Betekent dat de finale gespeeld wordt tussen
DIablos79, MisterJ.Lo, Mickey_Blue_Eyes, janrad en Deacon_Tigra. Zie jullie woensdag om 19.00 uur.
Kijk maar uit dat je niet gelapt wordquote:
Je wordt waarschijnlijk gewoon genegeerdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Het ligt er volgens mij aan , of de Host zelf ook een Headset heeft.
Want soms heb ik hem aan, en kan ik lullen wat ik wil maar hoor ik niks![]()
Wat dat betreft was het met Socom van "knopje indrukken om te praten" toch wat beter geregeld![]()
jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:27 schreef janrad het volgende:
[..]
Je wordt waarschijnlijk gewoon genegeerd.
![]()
Ik vindt jullie maar rare mannetjesquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik vindt jullie maar rare mannetjes [afbeelding]
Headset gaat aan zodat ik de achterblijvers kan uitlachen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:13 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet gelapt word![]()
Wel de headsetjes aan hé mensen, zondag was het mij iets te rustig
Fuck ik dacht dat de 2e finale op een zondag was ofzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:39 schreef SocialDisorder het volgende:
Voor alle duidelijk: ik gooi de server om 18.50 open. Motorstorm vereist dat er na 2,5 minuten gespeeld gaat worden, dus we rijden 1 à 2 races gewoon m de tijd door te komen. Ik ga meeracen, als je mijn naam niet in het spelersveld ziet verschijnen zit je op de verkeerde server. Ik zal rond 19.00 via de headset omroepen wanneer er voor de punten gespeeld gaat worden. Vanaf dat moment zal ik ook niet meer meedoen.
Zelfde verhaal geldt voor de tweede finaleronde, a.s. vrijdag.
Ik heb overigens besloten een extra prijs voor de numero uno beschikbaar te stellen; een exclusieve PS3-wallpaper van het toernooi, in twee variaties; met en zonder XMB-kruis, aangezien er voorkeuren voor beiden soorten wallpapers bestaan.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Deacon_Tigra 61
Mickey_Blue_Eyes 60
Geen wonder dat ik maar 66 punten heb dan, ik was op The Crizzly 2e dus ik had zelf al 75 gerekendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Tussenstand finale:
Diablos79 66
Deacon_Tigra 61
Mickey_Blue_Eyes 60
janrad 51
Vrijdag wordt het dus spannend![]()
zo-is-het deed ook leuk mee, maar dat was helaas buiten mededinging. Waar MisterJ.Lo aka Achillias was weet niemand.
Er was helaas een probleem met de uitslagen van The Grizzly, het apparaat waarmee ik de scores opneem deed nogal raar (nam wel de audio op, maar verder niets), dus die track zal vrijdag 2 keer worden verreden. Tot vrijdag, 19.00!
Fuck die had ik ook gewoon dik gewonnenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:49 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik maar 66 punten heb dan, ik was op The Crizzly 2e dus ik had zelf al 75 gerekend
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:37 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik had hem daar vet gepwnd door hem van de brug te beuken weet je![]()
Je was kwaad héquote:
Whahah nee ik was niet kwaad hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:29 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Je was kwaad hé![]()
Geef maar toe, helemaal bij die Dustdevil, toen je zei dat je klaar was![]()
Geef maar toe![]()
Die ene met ons drie binnen een seconde was echt heel vet![]()
Ben nog druk bezig wat te regelen voor vrijdag![]()
Wel verwachtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Whahah nee ik was niet kwaad hoor, had het wel verwacht van je
![]()
Had jouw ook nog een paar x geprobeerd eraf te duwen, maar je had weer geluk
Toen met zijn drieen binnen 50 / 100 ste van een seconde zat ik toch even op het puntje van mijn stoel![]()
Grrrr misschien een slap excuus, maar ik dacht dat het vandaag woensdag zou zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Tussenstand finale:
Diablos79 66
Deacon_Tigra 61
Mickey_Blue_Eyes 60
janrad 51
Vrijdag wordt het dus spannend![]()
zo-is-het deed ook leuk mee, maar dat was helaas buiten mededinging. Waar MisterJ.Lo aka Achillias was weet niemand.
Er was helaas een probleem met de uitslagen van The Grizzly, het apparaat waarmee ik de scores opneem deed nogal raar (nam wel de audio op, maar verder niets), dus die track zal vrijdag 2 keer worden verreden. Tot vrijdag, 19.00!
Ja ik dacht laat ik vlak voor de finish eens crashen om het spannend te makenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:55 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Wel verwachtMet dit spel moet het kunnen vind ik, met GT, Forza en dergelijke is het wat anders
Moet toegeven dat je me wel een paar keer had, maar dat was dan als je al voorbij was.
En dan hield ik wijselijk me mond![]()
Dat met zijn drieen was inderdaad vet spannend. Diablos was gecrashed, als hij net een seconde langer doorzichtig was geweest dan had ik hem nog ingehaald
Ik dacht dat jij al over de rand wasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:55 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Dat met zijn drieen was inderdaad vet spannend. Diablos was gecrashed, als hij net een seconde langer doorzichtig was geweest dan had ik hem nog ingehaald
Morgen krijg je een herkansingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al over de rand was![]()
En ik moest wel een beetje bijremmen in de bocht, anders had ik zo tegen de paal aan geknalt
![]()
En toen nog die paar spannende beslissende seconden....
ja......jaa.........jaaaaaa......JAAA JAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!! .......... nee![]()
Klopt inderdaad ging via de andere kant van de paal over de streep. Als ik bij had moeten remmen was ik achter je geëindigdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al over de rand was![]()
En ik moest wel een beetje bijremmen in de bocht, anders had ik zo tegen de paal aan geknalt
![]()
En toen nog die paar spannende beslissende seconden....
ja......jaa.........jaaaaaa......JAAA JAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!! .......... nee![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:27 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Ey jongens,
ben vandaag helaas tegen wat minder toffe dingen aangelopen waardoor ik er vanavond niet bij kan zijn.
Sorry....
In ieder geval veel plezier en succes !
Doet janrad niet mee dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
moet ik nu alleen tegen Diablos79![]()
![]()
![]()
owja, vergetenquote:
Niks van gemerktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja vroeg ik mij ook af idd![]()
Die had duidelijk geoefend![]()
![]()
whooohooooooooquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
abonnement op alle FOK!games site-themes gewonnen,
kijk eens op FOK!games in my settings, en dan het balkje select lay-outquote:
Welke wallpaper?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:12 schreef Diablos79 het volgende:
Nice wallpaper, komt zeker op mijn ps3 erbij
Foto?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:12 schreef Diablos79 het volgende:
Nice wallpaper, komt zeker op mijn ps3 erbij
Mij insgelijk, hebben jullie toch een sterke tegenstander gemist (ahum!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:04 schreef Fallen het volgende:
Gefeliciteerd aan de winnaars...
Jammer dat het toernooi precies in de periode was dat ik op vakantie was. Komt er straks (na de vakantieperiode) misschien nog één?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |